16/12/07 LENDELEDE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Atrebates
Mountainbiker

Post by Atrebates »

Steenbeekbos, 35 jaar terug begon de verkaveling, toenmalig burgemeester van Winkel zat er dik tussen, z'n portefeuille ook!
Wij protesteerden, groene visionairs, kregen er jeugd- en andere rechtbank voor!
Als jullie er zondag doorrijden VLOEK DAN ALLEN HARD, verwens hen die er bouwden en bomen blijven rooien omdat hun dak te groen wordt, ik doe dit naar jaarlijkse gewoonte. De schande blijft duren!
Geef die medaille voor groene moed nu maar aan ons!
Deze reactie heeft niets met de organisatie te maken, of toch?; de toenmalige burgemeester was een CVP'er, ... ze hebben zich ondertussen bekeerd, naar het schijnt! :evil: :evil:
Tot zondag! :lol: :lol: :lol:
Vl-ardenner
Mountainbiker

Post by Vl-ardenner »

Zal zondag ook wellicht van de partij zijn...

Vl-Ardenner
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

@ Grote Plateau of Cowboy Peter,

zijn jullie van plan om met den auto naar Lendelede te gaan???
Ze geven koud maar droog weer uit zondagmorgen.
Dus misschien een goeie opwarming met de bike naar ginder??

Ik denk van met de fiets te gaan.Pepeetje zal er waarschijnlijk niet bij zijn.(Zware nacht in het verschiet)
Maar ik heb nog ne copain nodig voor in het terugkeren van den aprés. :drunk: :drunk:

Een goe sterke "skoere" die mij een beetje in evenwicht houdt in het naar huis keren. #-o :wink:

Ge moet maar wat laten weten.
Crusader
Mountainbiker

Post by Crusader »

Aangezien ik s'middags weg moet en de start maar om 8u30 is zal ik er niet bij zijn.
Wanneer gaan ze nu eens leren om die start algemeen om 8u00 te maken? Zit de KWB daar voor iets tussen........................................ :evil: #-o :evil:
Crusader
Mountainbiker

Post by Crusader »

Aangezien ik s'middags weg moet en de start maar om 8u30 is zal ik er niet bij zijn.
Wanneer gaan ze nu eens leren om die start algemeen om 8u00 te maken? Zit de KWB daar voor iets tussen........................................ :evil: #-o :evil:
Crusader
Mountainbiker

Post by Crusader »

stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

@Crusader;

bij ons steekt het op geen vijf minuutjes meer of minder,maar 't is wel nog donker 's morgens!!!!!! #-o #-o
Dus voor de veiligheid.......... [-X [-X ge moogt wel zo vlug rijden als ge wilt als ge vroeg moet thuis zijn!!!!!!
Er is ook keuze tussen 3 afstanden 25 - 38 - 52KM eventueel nog een optie mogelijkheid 32KM(nog in afwachting van verkenning)
Geen reden dus om niet te komen
gr Stafke
foxske
Mountainbiker

Post by foxske »

@ crusader

deze tijd van 't jaar is het donker en zeker bij slecht weer, vele bikers zijn niet voorzien van licht. Als je bij de start bos hebt zou je wel eens een gevaarlike valpartij kunnen maken, ook de verzekring heeft zijn eisen bij dergelijke evenementen. Normaal kan je al vooraf inschrijven en vertrekken, op eigen risico dan....
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

Atrebates wrote:Steenbeekbos, 35 jaar terug begon de verkaveling, toenmalig burgemeester van Winkel zat er dik tussen, z'n portefeuille ook!
Wij protesteerden, groene visionairs, kregen er jeugd- en andere rechtbank voor!
Als jullie er zondag doorrijden VLOEK DAN ALLEN HARD, verwens hen die er bouwden en bomen blijven rooien omdat hun dak te groen wordt, ik doe dit naar jaarlijkse gewoonte. De schande blijft duren!
Geef die medaille voor groene moed nu maar aan ons!
Deze reactie heeft niets met de organisatie te maken, of toch?; de toenmalige burgemeester was een CVP'er, ... ze hebben zich ondertussen bekeerd, naar het schijnt! :evil: :evil:
Tot zondag! :lol: :lol: :lol:
Gelukkig mogen we het stukje bos nog gebruiken van de eigenaar,anders
hadden we helemaal niets. =D> =D>
Nonkel T
Mountainbiker

Post by Nonkel T »

veeteeteetje wrote:
Maar ik heb nog ne copain nodig voor in het terugkeren van den aprés. :drunk: :drunk:

Een goe sterke "skoere" die mij een beetje in evenwicht houdt in het naar huis keren. #-o :wink:
der is anders nog 1 plaats over op mijnen trekhaak. Blijf wel niet zo heel lang op den apres, maar kan een optie zijn in geval van rap en vele drinken :drunk: :drunk:.
Als gij mijn stuur pakt en ik gas geef en ambrieer geraken we wel in de Gentstraat :roll:

groenten,
Nonkel T
Post Reply