09/12/07 Zedelgem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

't was plezant..... de eerste 25km . Na de bevoorrading mijn benen en mijne adem verloren in da slingerboske, en in de daarop volgende 20km al de mannen en vrouwen die ik in het eerste deel gepasseerd was teruggezien. Gelukkig hadden de collega's pech en stonden ze mij op te wachten zodat ik ze kon depanneren. Als bedanking waren ze 500m verder al opnieuw uit het zicht. :evil: . Gelukkig was er nog den aprés, alhoewel ik daar ook de eerste was die de rol moet lossen. :drunk: Het parcours : veel beter dan ik verwacht had: mooie stukken offroad, schoon boskes met grachtjes #-o . Hier en daar misschien een wat lang stukje road. Wasplaatsen voor fiets en mens van excellente kwaliteit, en niet te vergeten de vele seingevers langs het parcours =D>
Volgend jaar zijn we er opnieuw
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

kenny wrote:
jodelaietie wrote:
kenny wrote:
Oja gasten, niet vergeten te stemmen voor mijne bike in deze topic :P 8)
Is al gebeurd , 't lijkt precies nipt te worden.
Merci
Spanning moet er zijn in het leven hé 8) Ik ben al blij dat hij zo ver geraakt is.
Ik heb ook op de juiste gestemd gisteren. :wink:
Helaas kan ik wel maar 1 stem uitbrengen.
Duimen dus dat we hier de terechte winnaar krijgen.
de zwartn
Mountainbiker

Post by de zwartn »

de rit was weer dik in orde e zeer goed ingericht wi van zedelgem, ja en de benen waren ook dik in orde we de eerste helft had ik geen achtervolgers met me mee maar da de controle was iedere poging om de duvel der af te krijgen nie goed genoeg dus samen terug aan de camionette na 1u45 hard stampen 8)

maar mnr duvel volgende rit gaat da [-X waar zijn wi

hihi :lol:
horny devil
Mountainbiker

Post by horny devil »

de zwartn wrote:de rit was weer dik in orde e zeer goed ingericht wi van zedelgem, ja en de benen waren ook dik in orde we de eerste helft had ik geen achtervolgers met me mee maar da de controle was iedere poging om de duvel der af te krijgen nie goed genoeg dus samen terug aan de camionette na 1u45 hard stampen 8)

maar mnr duvel volgende rit gaat da [-X waar zijn wi

hihi :lol:
maar dat gaat al betergaan maatje de volgende ki :bounce: kzal dan ook een ki niet drinken en maybe wel :wink: van jetje geevn
de zwartn
Mountainbiker

Post by de zwartn »

volgende afspraak in aartrijke want koekelare is afgelast dus voor de mensen die willen eens proberen mee te rijden met mij en duvel moeten het niet laten e tot in aartrijke 8)
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

skoon ritteke gereden na pittig verjaardagsfeestje :drunk: :drunk:
en mor te vuven thus =D> =D> #-o

Gestart met klaries en groten tetter maar al na 15-tal km de rol moeten lossen. 't Ging stief zeire en k'zage mor olf wuk dak utstaoke.
Toe dak de groend ommekee wel van stief dichte zoage...
Mo gelukkig zoender veel erg...
Mien 2 moaten een tons nog 5 km compassie met mie gèt, toe da de lucht helegans utgoenk...
Gin drank mè voe gigi utn 's anderdags moe rien...
't Is biekans nieuwjoar, de goei voornemens zien goedkoop...

Nee, serieus. Heel hard afgezien na nachtje te lang fuiven, maar toch genoten van prachtige organisatie waar niets op aan te merken valt.
Ronny, Dirk en andere DVV'ers bedankt voor de rit en het onthaal.
Jullie rit is zeker een geseling waard.

Volgend jaar zeker terug. =D> =D>
Scale
Kerstman

Post by Scale »

[quote="Gigi (Tetters Torhout)"]
quote]

oe...... we zien tog oal in 2008.... :wink:
RORI
Mountainbiker

Gigi

Post by RORI »

Gigi (Tetters Torhout) wrote:skoon ritteke gereden na pittig verjaardagsfeestje :drunk: :drunk:
en mor te vuven thus =D> =D> #-o

Gestart met klaries en groten tetter maar al na 15-tal km de rol moeten lossen. 't Ging stief zeire en k'zage mor olf wuk dak utstaoke.
Toe dak de groend ommekee wel van stief dichte zoage...
Mo gelukkig zoender veel erg...
Mien 2 moaten een tons nog 5 km compassie met mie gèt, toe da de lucht helegans utgoenk...
Gin drank mè voe gigi utn 's anderdags moe rien...

Nee, serieus. Heel hard afgezien na nachtje te lang fuiven, maar toch genoten van prachtige organisatie waar niets op aan te merken valt.
Ronny, Dirk en andere DVV'ers bedankt voor de rit en het onthaal.
Jullie rit is zeker een geseling waard.

Volgend jaar zeker terug. =D> =D>
Post Reply