Volgend jaar zijn we er opnieuw
09/12/07 Zedelgem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
't was plezant..... de eerste 25km . Na de bevoorrading mijn benen en mijne adem verloren in da slingerboske, en in de daarop volgende 20km al de mannen en vrouwen die ik in het eerste deel gepasseerd was teruggezien. Gelukkig hadden de collega's pech en stonden ze mij op te wachten zodat ik ze kon depanneren. Als bedanking waren ze 500m verder al opnieuw uit het zicht.
. Gelukkig was er nog den aprés, alhoewel ik daar ook de eerste was die de rol moet lossen.
Het parcours : veel beter dan ik verwacht had: mooie stukken offroad, schoon boskes met grachtjes
. Hier en daar misschien een wat lang stukje road. Wasplaatsen voor fiets en mens van excellente kwaliteit, en niet te vergeten de vele seingevers langs het parcours
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Ik heb ook op de juiste gestemd gisteren.kenny wrote:Mercijodelaietie wrote:Is al gebeurd , 't lijkt precies nipt te worden.
Spanning moet er zijn in het leven héIk ben al blij dat hij zo ver geraakt is.
Helaas kan ik wel maar 1 stem uitbrengen.
Duimen dus dat we hier de terechte winnaar krijgen.
de rit was weer dik in orde e zeer goed ingericht wi van zedelgem, ja en de benen waren ook dik in orde we de eerste helft had ik geen achtervolgers met me mee maar da de controle was iedere poging om de duvel der af te krijgen nie goed genoeg dus samen terug aan de camionette na 1u45 hard stampen
maar mnr duvel volgende rit gaat da
waar zijn wi
hihi
maar mnr duvel volgende rit gaat da
hihi
- horny devil
- Mountainbiker
Post by horny devil »
maar dat gaat al betergaan maatje de volgende kide zwartn wrote:de rit was weer dik in orde e zeer goed ingericht wi van zedelgem, ja en de benen waren ook dik in orde we de eerste helft had ik geen achtervolgers met me mee maar da de controle was iedere poging om de duvel der af te krijgen nie goed genoeg dus samen terug aan de camionette na 1u45 hard stampen![]()
maar mnr duvel volgende rit gaat dawaar zijn wi
hihi
- Gigi (Tetters Torhout)
- Mountainbiker
Post by Gigi (Tetters Torhout) »
skoon ritteke gereden na pittig verjaardagsfeestje
en mor te vuven thus
Gestart met klaries en groten tetter maar al na 15-tal km de rol moeten lossen. 't Ging stief zeire en k'zage mor olf wuk dak utstaoke.
Toe dak de groend ommekee wel van stief dichte zoage...
Mo gelukkig zoender veel erg...
Mien 2 moaten een tons nog 5 km compassie met mie gèt, toe da de lucht helegans utgoenk...
Gin drank mè voe gigi utn 's anderdags moe rien...
't Is biekans nieuwjoar, de goei voornemens zien goedkoop...
Nee, serieus. Heel hard afgezien na nachtje te lang fuiven, maar toch genoten van prachtige organisatie waar niets op aan te merken valt.
Ronny, Dirk en andere DVV'ers bedankt voor de rit en het onthaal.
Jullie rit is zeker een geseling waard.
Volgend jaar zeker terug.

en mor te vuven thus
Gestart met klaries en groten tetter maar al na 15-tal km de rol moeten lossen. 't Ging stief zeire en k'zage mor olf wuk dak utstaoke.
Mien 2 moaten een tons nog 5 km compassie met mie gèt, toe da de lucht helegans utgoenk...
Nee, serieus. Heel hard afgezien na nachtje te lang fuiven, maar toch genoten van prachtige organisatie waar niets op aan te merken valt.
Volgend jaar zeker terug.
Gigi
Gigi (Tetters Torhout) wrote:skoon ritteke gereden na pittig verjaardagsfeestje![]()
![]()
en mor te vuven thus![]()
![]()
![]()
Volgend jaar zeker terug.![]()