16/12/07 Dendermonde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Scheldetrapper
Mountainbiker

16/12/07 Dendermonde

Post by Scheldetrapper »

Hello,Buslot Fietsers hoe zit dat ginder in Deiremonne :bounce:
'T is daar wel wreed stillekes zulle [-o<
Wat hebben jullie dit jaar voor ons in petto,gewijzigd parcour of toch niet??
Het weer ziet er alleszins goed uit,droog maar fris aan de vis,brrrrrrrrrrrr.
Het gaat direkt een aanpassing worden tegenover de voorbije weken,ploeteren in de mud en nu vorst aan de grond. :evil:
Laat ons nog iets weten,de Scheldetrappers uit Baasrode komen zeker af,wij zijn verzot op spek met eieren en van dat donker vocht,ik kan nu direkt op de naam niet komen :drunk:
SNELDUIVEL
Mountainbiker

Post by SNELDUIVEL »

scheldetrapper ik weet van horen zeggen dat het byna de zelfde tocht is van vorig jaar mits enkele slechte stukken dat ze er van tussen zullen laten maar gezien ik ook uit de streek ben benik ook zeker van de party
laat de spek met eieren maar komen
en het bruin vocht ook
ik kom met de fiets en ga de 55 km ryden dan heb ik gauw een 75 km als ik terug thuis ben ik ga er wel eentje drinken met ne zware busloter
ik denk dat ieder uit de streek dien wel kan hy kan heel goed tegen dat bruin vocht maar kan ook verdomd heel hard fietsen vroeger toch nu weet ik het zo goed meer maar denk van wel tot zondag dan maar :bounce:
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Ik kom ook af, normaal zijn we minstens met drie. Deze mag ik niet missen want persoonlijk vind ik dat dit de mooiste toer is rond Dendermonde.
Laat de zware stukken er maar gerust in hoor want anders gaan misschien de leukste stukken uit het parcours verdwijnen.
Was het niet vorig jaar dat je op sommige plaatsen kon kiezen tussen zeer zwaar en goed bereidbaar? Ik dacht ergens in de buurt van Belle broek. Hopelijk is er een goede bikewash
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Ik zal deze keer niet aanwezig zijn , Ik heb zondag iets anders te doen ,maar niet getreurd er zullen evenveel muddevils aanwezig zijn dan er buslotmtb'ers bij ons waren !

veel pret in de mud of op de verharde mud :lol:
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

SNELDUIVEL wrote:scheldetrapper ik weet van horen zeggen dat het byna de zelfde tocht is van vorig jaar mits enkele slechte stukken dat ze er van tussen zullen laten maar gezien ik ook uit de streek ben benik ook zeker van de party
laat de spek met eieren maar komen
en het bruin vocht ook
ik kom met de fiets en ga de 55 km ryden dan heb ik gauw een 75 km als ik terug thuis ben ik ga er wel eentje drinken met ne zware busloter
ik denk dat ieder uit de streek dien wel kan hy kan heel goed tegen dat bruin vocht maar kan ook verdomd heel hard fietsen vroeger toch nu weet ik het zo goed meer maar denk van wel tot zondag dan maar :bounce:
Snelduivel,ik weet waarschijnlijk wie die zware buslotter is ,hij heeft denk ik de volgende initialen, T.D.R :roll:
Als het die is ,dan gaat gij mij ook zien zitten in de kantine bij dit raadselachtig individu :drunk:
SNELDUIVEL
Mountainbiker

Post by SNELDUIVEL »

:bounce: ja ik denk dat je op de goeie hebt een zwaar man zulle
ik weet niet of die nog veel ryd het is al een hele poos geleden dat
ik die nog gezien heb
maar verleren zal dien dat waarschynlyk niet doen zeker
dan zal ik uw ook wel eens zien zeker dan weet ik
ook wie jy bent waarschynlyk ben jy dan een scheldetrapper uit baasrode
aan jou nickname te zien
jullie hebben onlangs toch ook een mooie tocht gegeven
want ik was daar van de party
maar ben daar heel vroeg vertrokken omdat ik nog moest werken nadien
tot zondag dan he scheldetrapper ik start om 9u
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

[quote="SNELDUIVEL"]:bounce: ja ik denk dat je op de goeie hebt een zwaar man zulle
ik weet niet of die nog veel ryd het is al een hele poos geleden dat
ik die nog gezien heb
'D as mijne copain hè,wij gaan samen iedere zater.+zondag biken,en telkens moet ik mijn tenen uitkuisen om in zijn wiel te blijven hangen #-o
Hij is wel wat extra kilo's bijgekomen =P~
Jeec426
Mountainbiker

Post by Jeec426 »

't zal voor mij den eerste keer zijn in 5 weken da'k nog is op den bike kruip :oops: :oops:

Er was altijd wel iets anders leuks te doen :roll:

Vermits da'k maar van lebbeke moet komen kan ik dezen niet missen. 't zal spijtig genoeg wel alleen zijn want mijn companie die zal nog op de prinsenverkiezing zitten in Oilsjt wanneer da ik vertrek

Waar start dezen tocht eigenlijk? en vanaf wanneer kan je inschrijven?
powermain
Mountainbiker

buslotvrienden

Post by powermain »

:-D deze toertocht vertrekt in de moerstraat aan het voetbal terrein
in st gillis dendermonde maar de toertocht is ongeveer dezelfde als vorig jaar mits dat er een paar slechte stukken uitgehaald zyn met het weer dat we de laatste dagen gekregen hebben maar ook een paar nieuwe stukken op de verkenning woensdag lagen ze er goed by allemaal goed berydbaar dat is wel de bedoeling dat ze berydbaar zyn
de tocht gaat via brusselse forten richting hospitaal en dan via n41 naar lebbeke zo richting wieze tot aan de controle dan gyzegem via schoonaarde waar nieuw stukken gebruikt worden dan richting lede tot terug naar oudegem via appels en zo teug tot aan hot eindpunt
er wordt ook, een stuk van de mileunium route gevold tot wieze
er twee bevooradingen voorzien eentje in wieze en eentje in oudegem
ik hoop dat ik jullie mag ontmoeten zondag aanstaande daarna is er nog spek met eieren en een goede leffe wat moet er nog meer zyn op ne zondagmorgen de thuisblyvers gaan ongelyk hebben :lol:
SNELDUIVEL
Mountainbiker

buslotvrienden

Post by SNELDUIVEL »

:bounce: hallo dat ziet er toch een mooie rit uit
naar myn weten hoe het parcour er nu ongeveer gaat uitzien
een paar nieuw stukken en alles goed berydbaar
en daarna een goede boterham met spek en eieren en een dikke trappist
ik zal zeker van de party zyn
ik zal myn snelheid al wat aanpassen dat ik rapper in de kantine zit
gefietst en gegeten en gedronken wat moet een biker nog meer hebben tot zondag he powermain :bounce:
Post Reply