Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

De week is weeral in twee se =D> , dat 't maar snel weekend is en we weer eens op't velo'ke kunnen kruipen se :-)

Sint Gillis zal dit weekend zeker op 't programma staan :bounce:

Deze namiddag ben ik ook weer bij de goei, ik ga een testritje maken met de Cannondale Rush, ik ben benieuwd :drunk: Gisteren heeft mijne makker mijn veloke in orde gezet, ne nieuwe zal nie voor direct zijn maar ik kijk er toch naar uit om met da fietske eens te bollen :-? #-o
blade
Mountainbiker

Post by blade »

miljaar ge hebt gelijk gun*666 :P azo ne gespierde rug heb ik =D> :-D tja dat wist ik niet dat het op de pc stond :oops: merci nu heb ik mezelf ne keer gezien langs achter :lol: :wink: #-o [-o< wijlle zijn wel eens gaan drinken :drunk: ne zware cola :wink: maar onze fiets hebben wij thuis gekuist , wie gaat daar goe nat en koud staan aaschuiven :lol: #-o liever thuis dan jong :wink: en he op mijne maat moet ik soms wel eens wachten =D> maar op laatst was het echt met mij ver gedaan :oops: :cry:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

=D> Dat is gesproken Blade, ik zou ook ene gaan drinken hoor :P
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

zondag zeker ene drinken in de moerstraat
al was het maar uit dankbaarheid voor die deugddoende boterham na de tocht =D>
blade
Mountainbiker

Post by blade »

jongens 8) om 8.30u zijn wij te sint-gillis :bounce: om te vertrekken :wink: dus tot morgen :wink:
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

zullen ook om 8.30u aanwezig zijn tot dan en mannen tzal koud zijn zelle :-& ik hoop dat er een warm soepke is op de bevoorrading [-o<
blade
Mountainbiker

Post by blade »

voor de echte 8) ne goeie donkere :evil: tja ik mag dat niet :oops: :wink:
blade
Mountainbiker

Post by blade »

en jongens het viel goe mee te sint-gilles :wink: veel volk was er ook vond ik :wink: en de 40km viel goe mee het was meer harde grond het zal daarmee zijn :P en het viel goe mee de kou [-X baja :lol:
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

ja het viel zeker goed mee ( buiten enkele problemen met de fiets van de kou) alhoewel ik vond dat ze er toch wa veel asvalt ingestoken hadden terwijl er andere mogelijkheden waren... maar ja het zou toch overal hard gelegen hebben dus ja

Aja ik had geluk he er was warme soep op de bevoorading =D> =D

En mannen ikke ben nu drie weken thuis =D> =D> =D> =D> :lol: :lol: :lol:
blade
Mountainbiker

Post by blade »

ee :oops: zoeken ze nog werkvolk bij ulle :P :wink: maar vanmorgen 8) tja maar het mag eens voor diene 1e keer meer straat :wink: want met mijn achterwiel :cry: dat hing echt mijn klooten uit :( ik heb er 2 keer tegen gepist :drunk: echt waar :-? maar ik heb het toch goed uitgereden :wink: dus meer moet dat niet zijn =D> ik denk dat het in asse de zondag tegen dan zwaarder zal zijn :roll:
Post Reply