15/12/07 Moen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Dit jaar komen we terug af met een delegatie Choufkes =D> =D> de 2 voorgaande jaren niet getroffen met het weer de eerste keer sneeuw en vorig jaar gietende regen :(

Dit jaar spreken ze van mooi maar koud weer =D> =D>

Moen tot zaterdag :drunk: =D> :drunk: =D>
kommil foo
Mountainbiker

Post by kommil foo »

fast & furious wrote:
leffelover wrote:15 december schitterende dag om 30jaarkes te worden.Jaja leffelover al 30jaar,we gaan der zaterdag zeker bij zijn.Eerst een goe ritje en dan veel dust hebben en mijne verjaardag vieren. =D> =D>
30???ikke 41,eerst ne nhop naort kerkof rien en dan ne nhop
onder toafel drink'n :drunk: :drunk: :drunk: :-D :-D :-D :drunk: :drunk: :drunk:
Ge gaat mij nog wa werk geven voor den eerste keer dak achter den bar sta #-o :wink:
luckyluc
Mountainbiker

Post by luckyluc »

prachtige tt, goed weer en toffe barman, toch kan ik deze keer net als vorig jaar niet deelnemen, moet werken bij onze nationale trots de NMBS.
Federico
Mountainbiker

Post by Federico »

luckyluc wrote:prachtige tt, goed weer en toffe barman, toch kan ik deze keer net als vorig jaar niet deelnemen, moet werken bij onze nationale trots de NMBS.
De NMBS ?? Is dat dan de Nationale MountainBike Spurters :-D :-D
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

fast & furious wrote:
slijkcrosserke wrote:
fast & furious wrote:GP telt nie mee,wije [-X [-X [-X
[-X goed geprobeerd.
Ge hebt uw eigen regels mogen opstellen, wij zullen nu voor den ploeg zorgen :lol:
Het strookt niet met ons motto, mo zaterdag zal het voor een keer 1 tegen allen zijn :roll:
Slijkske,niet te vele van junne tutter moaken wije of ge zit den éést dak in dik rie,wije :evil: :evil: :evil: :evil:
Ne dike is ook offroad é :wink:
blijven stoempen :bounce:
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

slijkcrosserke wrote:
fast & furious wrote:
slijkcrosserke wrote: [-X goed geprobeerd.
Ge hebt uw eigen regels mogen opstellen, wij zullen nu voor den ploeg zorgen :lol:
Het strookt niet met ons motto, mo zaterdag zal het voor een keer 1 tegen allen zijn :roll:
Slijkske,niet te vele van junne tutter moaken wije of ge zit den éést dak in dik rie,wije :evil: :evil: :evil: :evil:
Ne dike is ook offroad é :wink:
blijven stoempen :bounce:
@fast : ge hebt chance, de eerste strook off-road is langs de vaart, ge gaat slijkske daar al kunnen in de vaart rijden, ietske beter dan hem in den dijk te rijden ... 8) 8)
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Gigi (Tetters Torhout) wrote: joengens joengens
jullie mogen koersen, maar wil rechts rijden zodat jullie ons niet hinderen als we willen passeren... =;
[-X
Hier in Vlaanderen steken we nog steeds links voorbij zulle.
Alles rechts is voor den overkant van de badkuip :roll:
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Ik kan hem waarschijnlijk pas in de namiddag rijden , start rond 13H15-13H30. Ik zal al het geweld niet kunnen volgen in de ochtend.
Tegen dan zal het ook al wat warmer zijn . Kan de organisatie misschien al die verhakkelde fietsen die hier en daar in de gracht en op het parcours zullen liggen verwijderen na de treindoortocht zodat ik niet plat rijd op dat aluminium en die carbon.
De Ford-garage in centrum Moen had vroeger een goede takelwagen.
Kunnen jullie ook nog een Leffe langs de kant zetten tegen dat ik aankom , want ik vrees dat ze uit zullen zijn tegen dat ik arriveer in de late namiddag.
Benieuwd wat de Fast nu zal breken , na een voorwiel en een ketting , waarschijnlijk zijn achterbrug met al die mannen die zich zullen vastklikken om mee te zijn aan de meet...
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

slijkcrosserke wrote:
Gigi (Tetters Torhout) wrote: joengens joengens
jullie mogen koersen, maar wil rechts rijden zodat jullie ons niet hinderen als we willen passeren... =;
[-X
Hier in Vlaanderen steken we nog steeds links voorbij zulle.
Alles rechts is voor den overkant van de badkuip :roll:
eerst lezen
dan nadenken
dan reageren

8)
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

man man man... die eieren bij de nonnen missen toch hun effect niet zunne! #-o

Het weer zal alleszins goed zijn, nu nog de opkomst van jullie als bikers hé! :wink:
Post Reply