blade wrote:aiaiai das toch nie goe e ge hebt geen karakter ge moet afzien
afzien zal ik zeker doen wees gerust
een sjans dat het spel daar voor middernacht dicht moet zijn dan kunde nog iets of wat menselijk aan de start staan zondag
kdenk dat ik de muddevils hun clubkas wat ga spijzen de zaterdag
vorig jaar ook een jeneverke gaan drinken dus moet da nu ook wel lukken
Yooo mannen, wij vertrekken tussen 8 en kwart na 8 op de parking van zetelfabriek De Man te Hoogveld dus rond half 9 zijn we in Bornem .
Ik hoop daar iemand tegen te komen van op het forum ver ne goeien après achteraf IK ga wel ver de 50 km dus ik denk om iets na 11 uur in de kantine te zijn
ik denk niet dat wijlle de 50 zullen doen maar we zullen jullie daar wel zien denk ik wijlle vertrekken meestal bij mij om 8.30u dus veel verschil zal daar niet opzitten
Ja mannen ne vettige toertocht zelle in Bornem was wel te verwachten he mor ja, twas knap lastig om recht te blijven op sommige stukken en een knappe afsluiter in het nonnenbos
Eerlijk gezecht zat ik er wel door zelle na 54 km, mijn vat was meer dan leeg
ja man ik moet uw gelijk geven ik voel het nog in mijn 2 benen en 4 keer dat mijn ketting blokkert ja man ge zijt juist ne keer goe aan het doortrekken in het veld en vlam alles blokkert ik dacht 1 dat ik een spierscheur had miljaar dat det zeeeeeer azo 4 keer mijne velo vloog daar bijna van kolere nee ik heb het niet gedaan ik moest nog thuis geraken miljaarde sommige stukken maar allee ik ben toch thuis geraakt ja jongens nu is het hier in SINT-GILLIS wie gaat er mee want er blijven er hier maar 3 over dat rijden
a Blade ge zijt toch thuis geraakt , ik dacht al dat Binladen u te pakken had in het nonnenbos . Ik hoop dat je niet zitten wachten hebt achteraf ver eenen te drinken want ik ben niet meer naar binnen geweest , kwas bijna bevroren jong zo lang moeten aanschuiven ver den bike af te spuiten
Ik zal er zeker zijn de zondag in de moerstraat tzal ook weer een lastige tt worden , maar het geeft toch zo een voldoening achteraf hé
ps. Blade ben jij dat op die laatste foto op www.greenbikers.be ? Den Daaf en co heb ik niet gevonden op de foto's
Daaf ik heb je commentaar gelezen op het forum van toertocht Bornem groot gelijk dat je je laat horen het moet maar is gedaan zijn met die dokussen die alleen maar aan hun eigen denken en anderen in gevaar brengen door zulke toeren uit te steken
wij zijn getrokken geweest aan de bevoorrading waar ik jullie ben tegengekomen. ik kan begrijpen dat mijne kop de zondag niet echt propaganda was voor de mtb-sport misschien daarom dat die fotos niet op internet geraakt zijn
zondag st gillis inderdaad. het belooft beterschap als je de weergoden mag geloven... paar graden frisser maar wel droog
hopelijk tegen zondag alles een beetje meer opgedroogd