See ya
15/12/07 Moen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
Als mijne stijve nek(van zondag teveel om te kijken zekersslijkcrosserke wrote:fast & furious wrote:GP telt nie mee,wije![]()
![]()
goed geprobeerd.
Ge hebt uw eigen regels mogen opstellen, wij zullen nu voor den ploeg zorgen![]()
Het strookt niet met ons motto, mo zaterdag zal het voor een keer 1 tegen allen zijn
- Mister T.
- Mountainbiker
U mag ook een meute Brigandsbikers verwachten, inclusief den dezen!

en OH YES!!!!:
'k ga mijn zomerbroek en zomerbaaike al gereed leggen. Zon en boven 't vriespunt: echte bikers dragen korte mouwen!

(en 't leuke is dat de meest 'water- en winddicht' gekleede biker den dezen hier zal zijn
)
en OH YES!!!!:
www.kmi.be wrote:Tijdens het tweede deel van de week en het weekend blijven we onder de invloed van het hogedrukgebied met centrum over de Noordzee.
Donderdag en vrijdag geeft dat eerst veel ochtendgrijs en aanvriezende mist. Overdag blijft de lage bewolking hardnekkig hangen maar vrijdag verwachten we toch ook enkele opklaringen.
Tijdens het weekend is er eerst nog ochtendnevel en aanvriezende mist maar daarna wordt het op de meeste plaatsen zonnig. De temperaturen krijgen een winters tintje met donderdag en vrijdag nog 1 of 2 graden maar tijdens het weekend komen we niet meer boven het vriespunt uit. 's Nachts vriest het in heel het land.
'k ga mijn zomerbroek en zomerbaaike al gereed leggen. Zon en boven 't vriespunt: echte bikers dragen korte mouwen!
(en 't leuke is dat de meest 'water- en winddicht' gekleede biker den dezen hier zal zijn
- fast & furious
- Kerstman
- Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006
Post by fast & furious »
Slijkske,niet te vele van junne tutter moaken wije of ge zit den éést dak in dik rie,wijeslijkcrosserke wrote:fast & furious wrote:GP telt nie mee,wije![]()
![]()
goed geprobeerd.
Ge hebt uw eigen regels mogen opstellen, wij zullen nu voor den ploeg zorgen![]()
Het strookt niet met ons motto, mo zaterdag zal het voor een keer 1 tegen allen zijn
- Vl-ardenner
- Mountainbiker
Post by Vl-ardenner »
Tof initiatief om vooraf al een tipje van de sluier te lichten...zanneis wrote:Parcours en hoogteprofielen staan vanaf heden (eigenlijk al van vrijdag avond) online op onze site !!
Ik kom zaterdag ook af!
Vl-Ardenner
- Gigi (Tetters Torhout)
- Mountainbiker
Post by Gigi (Tetters Torhout) »
joengens joengensfast & furious wrote:Slijkske,niet te vele van junne tutter moaken wije of ge zit den éést dak in dik rie,wijeslijkcrosserke wrote:fast & furious wrote:GP telt nie mee,wije![]()
![]()
goed geprobeerd.
Het strookt niet met ons motto, mo zaterdag zal het voor een keer 1 tegen allen zijn![]()
![]()
![]()
jullie mogen koersen, maar wil rechts rijden zodat jullie ons niet hinderen als we willen passeren...
Rond negen uur vertrekken of zo? Van de rest weet ik nog niets, denk dat er veel de KWB tocht van Lendelede van zondag zullen verkiezen.emperor of the mud wrote:Tubeken wrote:In augustus de TT in Vichte gedaan en daar mogen proeven met stroken in Bellegem, St Denijs, Kooigem.
Het weer wordt droger maar kouder, eens afwisseling mag ook.
Intentie was om zondag Lendelede te rijden, maar ik moet werken.
Voorlopig kom ik nog alleen af, weet niet of ik iemand van de Daizel crew zal meekrijgen.
Vorig weekend wegens werk niet kunnen MTB'en, zullen t zaterdag moeten ophalen.
kga mee wi moat!!! Te lang geleden dat we samen gebiked ebn... Wanneer wil je aanzetn?