16/12/07 De Hel van Kasterlee (duathlon)

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
superschoep
Mountainbiker
Location: Canyon cfsl 8.9,merida tfs900, planet-x road bike, planet-x stealth TT-bike

Post by superschoep »

#-o #-o #-o aiaiaiiaiaiaiai was is dast voor ist? tegen 15 km/h ploeteren, ben benieuwd hoe lang ze erover gaan doen. Ik denk dat ik es ga komen supporteren en de sfeer wa opsnuiven, kwestie van wa te weten waar ik aan toe ben voor volgend jaar, hopelijk zie ik het daarna dan nog zitten :oops: :oops:

grtz,

superschoep :evil: :evil:
2leggedfreak
Mountainbiker

Post by 2leggedfreak »

woehaaa!! maar gaat nu een dag of 5 drogen, dus hopelijk gaat et wa terug trekken in de grond. maar we gaan ervoor. nog een beetje loslopen en fietsen deze week om niet stil te vallen en dan zondag, blijven voortbewegen hoe traag ook! good luck too all
Wald Herr
Mountainbiker

Post by Wald Herr »

Dat wordt door de bomen slalommen... Door die modder geraakte nooit en dan met uw voeten in 15cm water terecht komen.. met temperaturen rond het vriespunt [-X [-X . Maar 't zijn natuurlijk wel de gekende plaatsen waar het altijd al vettig is. Dat ze er nu net nog met tractors zijn gaan bosbouwen maakt het natuurlijk allemaal nog wat erger.. En dan zeggen ze dat MTB-ers de bossen beschadigen. :roll: [/b]
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

Wa.Ma wrote:Dat wordt door de bomen slalommen... Door die modder geraakte nooit en dan met uw voeten in 15cm water terecht komen.. met temperaturen rond het vriespunt [-X [-X . Maar 't zijn natuurlijk wel de gekende plaatsen waar het altijd al vettig is. Dat ze er nu net nog met tractors zijn gaan bosbouwen maakt het natuurlijk allemaal nog wat erger.. En dan zeggen ze dat MTB-ers de bossen beschadigen. :roll: [/b]
:off: het wordt stillekes aan tijd om de bloso's van Kasterlee/Herentals voor een tijdje te sluiten. Het zou trouwens geen probleem mogen zijn om de mensen van de duathlon andere (beter berijdbare) paden te laten nemen (al is het eenmaal)...hier is m.i. geen fun aan! (en weerhoud me om dit eens te proberen)
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

Ik doe dit jaar niet mee, en het ligt er blijkbaar nog slechter bij dan anders,dus het zal zwaar zijn, of het nu nog enkele dagen droog is of niet, dat verandert niet veel aan de modder hoor.

Dat is ook de uitdaging aan deze wedstrijd hé, mocht het droog liggen dan is er geen sprake van een HEL.

Voor de recreant zal het superzwaar worden met wellicht vsch wandelpassages, maar de eersten rijden volgens mij overal door en halen een gemiddelde van zo'n 21/22 km/u.

Succes aan de deelnemers !
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Op blauw heb je de ellende bij de minste regen, maar het is wel extreem nu.. Wa wilde met zo'n weer? Hopelijk trekt het een beetje weg nu dat droog blijft.
Wald Herr
Mountainbiker

Post by Wald Herr »

Ik denk dat ik er zaterdag toch es - met mijn rubberbotten aan :wink: - gaan kijken. Er moet toch wel een paadje langs die smurrie te vinden/maken zijn... Tijdens de Hel zelf zal het te laat zijn om te prakiseren of ik dan wel links of rechts neem. Al verandert dat te zondag ook weer bij elke doortocht, want meestal kiezen die 200 anderen exact hetzelfde padje waardoor dat ook weer zum kloten is.. :wink:
Wat ik me nog wel afvroeg : mag er overal hulp staan om je MTB terug wat te fatsoeneren of mag dat enkel aan 'De Mast' ?
En is er een neutrale reinigingspost voorzien ?
Wald Herr
Mountainbiker

Post by Wald Herr »

Ik denk dat ik er zaterdag toch es - met mijn rubberbotten aan :wink: - gaan kijken. Er moet toch wel een paadje langs die smurrie te vinden/maken zijn... Tijdens de Hel zelf zal het te laat zijn om te prakiseren of ik dan wel links of rechts neem. Al verandert dat te zondag ook weer bij elke doortocht, want meestal kiezen die 200 anderen exact hetzelfde padje waardoor dat ook weer zum kloten is.. :wink:
Wat ik me nog wel afvroeg : mag er overal hulp staan om je MTB terug wat te fatsoeneren of mag dat enkel aan 'De Mast' ?
Wald Herr
Mountainbiker

Post by Wald Herr »

Last edited by Wald Herr on Tue 11 Dec 2007 17:02, edited 1 time in total.
Wald Herr
Mountainbiker

Post by Wald Herr »

*oeps* :oops: :oops: Sorry... maar menne PC bleef maar hangen op OK... :oops: :oops: :oops:
Post Reply