16/12/07 LENDELEDE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

Ik zal ook met knikkende knietjes afkomen naar deze tocht. Na weeeeeeeken niet meer te hebben gereden ga ik mijn zeer bescheiden wederoptreden maken. Ik hoop 1 km met de forumbende mee te kunnen en dan kan mijn dag al niet meer stuk. Conditie zit net als het weer ferm in het slop. Ma het goede nieuws is dat met veel zorg en toeverlaat mijn heup/bekken geen pijn meer doet na mijn val(letje) in Frankrijk.
Zowel mijn fietske als ik hunkeren naar modder en ik denk dat we er zondag wel zullen krijgen :bounce: :bounce:

toet zundage é
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

cowboy peter wrote:
stafke wrote:geen passage aan het monument van cowboy Peter

ter ere van wat heb ik een monument gekregen? en waar mag da monument dan wel staan? dan kan'k deze week komen weghalen. :evil:
en anders ga ik zondagmorgen eerst op bedevaart.
uw tocht genoten van verleden jaar(grote plateau en SuPaH FLY) zouden een monument oprichten ter herdenking aan zij die ons te vroeg verlieten!!!!!!
't is de moment om ze dat terug te lappen =D> =D>
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

Johny wrote:hallo stafke,

zopas geland vanuit spanje ( EK cross ) en heb wat beter weer meegebracht voor van de week; maar wel wat frisjes. zodat moen en lendelede wat beter weer krijgen dan de laatste jaren; deze tt 's verdienen dat wel ;
welkom terug en bedankt voor het goeie weer =D> =D>
goeie resultaten meegebracht ook????
Montybiker
Mountainbiker

Post by Montybiker »

@Nonkel T

Ik heb nog met niemand afgesproken voor zondag maar zou zeker rond 8u30 willen vertrekken. Gaat Stoffel ook mee?

@Stafke

Uitdagingen aan den toog neem ik met plezier aan !

Cu,

Montybiker,
Nonkel T
Mountainbiker

Post by Nonkel T »

Montybiker wrote:@Nonkel T

Ik heb nog met niemand afgesproken voor zondag maar zou zeker rond 8u30 willen vertrekken. Gaat Stoffel ook mee?

Montybiker,
8u30 ok voor mij. Stofke zal er helaas niet bij zijn.

Stafke kan maar beter zijn voorzorgen nemen en naast een warme tasse soepe, ne vesken blok in de stove zorgen dat zijn leffe buiten staat, zodat ie perfect op dronk is tegen zondag =P~ =P~

Doeoei

nonkel T
Ice Cube
Mountainbiker

Post by Ice Cube »

Hello iedereen,
Wij komen ook af, droog en koud, 't is ne keer wat anders dan nat en winderig hé!.
Ciao. :bounce:
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

stafke wrote:
cowboy peter wrote:
stafke wrote:geen passage aan het monument van cowboy Peter

ter ere van wat heb ik een monument gekregen? en waar mag da monument dan wel staan? dan kan'k deze week komen weghalen. :evil:
en anders ga ik zondagmorgen eerst op bedevaart.
uw tocht genoten van verleden jaar(grote plateau en SuPaH FLY) zouden een monument oprichten ter herdenking aan zij die ons te vroeg verlieten!!!!!!
't is de moment om ze dat terug te lappen =D> =D>
stafke;dat was ik en Hanzi die samen de doodskist ineengestoken hebben voor C.P.(begint altijd wel zelf om achter de planken te gaan,en wij slaan er dan de nagelkes in hé..... :lol:
SupahFly en Moustache waren op de begrafenis aanwezig [-o< [-o< ...niet verdrietig :cry: maar volop genietend :bounce: :bounce: van het hoopje ellende dat nog juist zijn kopje boven de tafel kon steken.

De Peter kennende gaat hij ons dat niet teruglappen. [-X maar braafkes meerijden om des te meer van den après te genieten.
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

De Peter kennende gaat hij ons dat niet teruglappen. [-X maar braafkes meerijden om des te meer van den après te genieten

sorry Hanzi; de verkeerde medebiker('t is ook weeral een jaar geleden) [-X
@grote plateau;
Dat van die après is ook nog zo slecht niet gezien =D> =D>
foxske
Mountainbiker

Post by foxske »

Hallo Staf, helaas vallen onze organisaties samen (Aartrijke) dit neemt niet weg jullie veel succes te wensen met jullie toertocht, groetjes de Aartrijkse Bikers :P
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

@bedankt foxske;
eveneens veel succes toegewenst,het weer gaat de goeie kant op!
Post Reply