8/12/07 hertsberge-oostkamp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

henkieboy wrote:alles is hier al gezegd en geschreven , dus heb ik hier niets meer aan toe te voegen . nog efkes iets aan umbra , ak da moeten oren dan ak em zeker wel nen duwke gegeven , laat u vooral niet ontmoedigen door een paar ongelikte beren die er rondrijden want ge komt da overal tegen. zeg emperor zoej joen name toen niet beter verandern no emperor of the forrest want kvoen da tog wel geestieg in avelgem en st baafs , mien velleke blienkt nog ossan.

:roll:
Herder Firmie
Mountainbiker

Post by Herder Firmie »

leuke TT, prima organisatie, leuke bevoorradingen, goede afwisseling van de offroadstukken.
Ik kom volgend jaar zeker terug.
E605
Mountainbiker

Post by E605 »

hey, ik ben nieuw op dit forum, ik had het al een heel tijdje meegevolgd.

Ik ben zaterdag ook naar Hertsberge geweest, voor de eerste maal en ik vond deze tocht dik in orde !

Proficiat aan de organisatie ! =D>
biggie
Mountainbiker

Post by biggie »

hello, veeteeteetje, nog alles goed?
Heb in hertstberge de eerste kilometers in je wiel gezeten, maar kon het toen niet meer houden, je hebt nog een goeie conditie he :-D . Hopelijk kom ik je nog eens tegen, maar dan voor een beetje langer.

Over de route valt er niets te zeggen, enkel dat hij af is. als het allemaal zo zou zijn, dan ik het een droom, dus laten we hopen voor de volgende.

groetjes biggie
Blan-man
Mountainbiker

Post by Blan-man »

Dit is en zal altijd een topper blijven.
Vertrokken om iets voor 13 uur en nooit
moeten inhouden op het parcours van 46 km. (er kan er dus nog altijd ééntje bij... )
Tot volgend jaar !!!
gem : 21.7
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

TOP, TOP, TOP =D> =D> =D>
Deze rit is één van de toppers die steeds in mijn agenda gemarkeerd staat ! 't Moet niet altijd ver zijn om prachtige rit te rijden hé.

Zaterdagmorgen met de fiets van thuis vertrokken en om 10u gestart met Bart, Kurt & Nick. Tot mijn verwondering lag het prachtig uitgestippelde parcours met mega veel off-road er nog deftig bij.
Twee mooie bevoorradingen gehad, dito parcours, bepijling, hete hond, warme zaal, kortom prima in orde !
Bij aankomst nog ééntje gedronken en gedag gezegd aan collega forumbikers die talrijk aanwezig waren.

Dan ipv. verstandig terug huiswaarts te keren, nog met Bart en Kurt met 't fietske meegereden naar Knesselare voor 2e après (waar mijn ventje zat). Hier zaten de beentjes nog prima met 70 km op de teller à avg 23.
Gezien 't stormweer de kop kwam opsteken, nog efkes blijven plakken en rond 15u30 in weer en wind de laatste 10 km getrotseerd #-o .
Hier meermaals de man met zijn (reuze) hamer tegengekomen ](*,) en totaal leeg thuisgekomen. Moe maar voldaan !

Super pluspunt: Toilet op 2e bevoorrading. Merci Superfanneke en Hertetrappers team =D> .

@ GP: Ge zoudt beter Leffe drinken dan soepe, dan kunt ge misschien weer lezen en schrijven. Grtjs KnUrrebikers Lady
@KP: Spoedig herstel en misschien tot binnenkort.

'k Zou zeggen, doe zo verder en tot de volgende rit in Hertsberge
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

biggie wrote:hello, veeteeteetje, nog alles goed?
Heb in hertstberge de eerste kilometers in je wiel gezeten, maar kon het toen niet meer houden, je hebt nog een goeie conditie he :-D . Hopelijk kom ik je nog eens tegen, maar dan voor een beetje langer.

Over de route valt er niets te zeggen, enkel dat hij af is. als het allemaal zo zou zijn, dan ik het een droom, dus laten we hopen voor de volgende.

groetjes biggie
Ja hoor,Biggie.
Het is nu niet dat ik zoveel achterom gekeken maar volgende keer moet je maar ne keer roepen.
Ik zal met plezier het tempo een beetje aanpassen.
En wat mijn conditie betreft : ik mag inderdaad niet zeggen dat ze slecht is.Ik was ook nog maar pas gestart,dus ik zat nog fris.Heb de 26+45 gereden en ik voelde het toch wel een beetje zulle,de dag nadien in Zedelgem.Had een hele tijd nodig om een beetje te roderen.
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Amaai seg, toch wel bedankt voor al deze positieve reacties. =D> =D>

Hopelijk zien we jullie allen terug op een van ons volgende organisaties en anders zeker tot volgend jaar.

groetjes en tot een dezer

Superfan
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Amaai seg, toch wel bedankt voor al deze positieve reacties. =D> =D>

Hopelijk zien we jullie allen terug op een van ons volgende organisaties en anders zeker tot volgend jaar.

groetjes en tot een dezer

Superfan
biggie
Mountainbiker

Post by biggie »

veeteeteetje wrote:
biggie wrote:hello, veeteeteetje, nog alles goed?

groetjes biggie
Ja hoor,Biggie.
Het is nu niet dat ik zoveel achterom gekeken maar volgende keer moet je maar ne keer roepen.
Ik zal met plezier het tempo een beetje aanpassen.
En wat mijn conditie betreft : ik mag inderdaad niet zeggen dat ze slecht is.Ik was ook nog maar pas gestart,dus ik zat nog fris.Heb de 26+45 gereden en ik voelde het toch wel een beetje zulle,de dag nadien in Zedelgem.Had een hele tijd nodig om een beetje te roderen.

ok, zal ik zeker doen, tot de volgende :-D
Post Reply