wat kunnen we ons verwachten kwa parkoers ,als bv ondergrond, road/ofroad,klimmetjes! bos /veldwegen en dergelijke
thks
15/12/07 Lommel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Timberwolve
- Mountainbiker
Post by Timberwolve »
Same questions as petruske
En gebruikt deze TT veel dezelfde stukken als de TT van Lommel 2 december ?
Grtz en tot dan
En gebruikt deze TT veel dezelfde stukken als de TT van Lommel 2 december ?
Grtz en tot dan
-
stoffel-olmen
- Mountainbiker
bewegwijzering
Post by stoffel-olmen »
ik weet niet vanwaar u komt van de ring maar ik zal 2 voorbeelden geven.wordt er bewegwijzering voor zien van op de ring naar de start want ik beschik niet over een gps in de auto hartelijke dank bijvoorbaat
Komt u uit de richting van Geel dan kan u als u na de lichten van de alma in Mol de 2 bruggen oversteekt links afslaan. Dan is het altijd rechtdoor tot bijna aan een brug en daar is het ergens links in.
Komt u van Neerpelt dan kan u aan de 2de lichten na die van de Mc Donalds rechts afslaan, aan het rond punt links en dan gewoon doorrijden over de brug en dan is het daar ergens rechts.
Meer info kan je ook vinden op www.zandbikers.be
gr
In deze streek zullen de singletracks toch wel de bovenhand hebben hoor. Al de tochten die ik op deze startplaats gereden heb waren de moeite, al weet ik niet 100% zeker of deze organisator daartussen zat.Shorty wrote:hoe is het parcours, veeleer brede wegen of overwegend single-track?