Zowel mijn fietske als ik hunkeren naar modder en ik denk dat we er zondag wel zullen krijgen
toet zundage é
uw tocht genoten van verleden jaar(grote plateau en SuPaH FLY) zouden een monument oprichten ter herdenking aan zij die ons te vroeg verlieten!!!!!!cowboy peter wrote:stafke wrote:geen passage aan het monument van cowboy Peter
ter ere van wat heb ik een monument gekregen? en waar mag da monument dan wel staan? dan kan'k deze week komen weghalen.![]()
en anders ga ik zondagmorgen eerst op bedevaart.
welkom terug en bedankt voor het goeie weerJohny wrote:hallo stafke,
zopas geland vanuit spanje ( EK cross ) en heb wat beter weer meegebracht voor van de week; maar wel wat frisjes. zodat moen en lendelede wat beter weer krijgen dan de laatste jaren; deze tt 's verdienen dat wel ;
Post by Montybiker »
8u30 ok voor mij. Stofke zal er helaas niet bij zijn.Montybiker wrote:@Nonkel T
Ik heb nog met niemand afgesproken voor zondag maar zou zeker rond 8u30 willen vertrekken. Gaat Stoffel ook mee?
Montybiker,
Post by grote plateau »
stafke;dat was ik en Hanzi die samen de doodskist ineengestoken hebben voor C.P.(begint altijd wel zelf om achter de planken te gaan,en wij slaan er dan de nagelkes in hé.....stafke wrote:uw tocht genoten van verleden jaar(grote plateau en SuPaH FLY) zouden een monument oprichten ter herdenking aan zij die ons te vroeg verlieten!!!!!!cowboy peter wrote:stafke wrote:geen passage aan het monument van cowboy Peter
ter ere van wat heb ik een monument gekregen? en waar mag da monument dan wel staan? dan kan'k deze week komen weghalen.![]()
en anders ga ik zondagmorgen eerst op bedevaart.
't is de moment om ze dat terug te lappen![]()