09/12/2007 Wielsbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fotografke
Mountainbiker

Post by fotografke »

Inderdaad een onderscheiding over de ganse lijn :

Bepijling : subliem
bevoorrading : Perfect + aangenaam met het kacheltje
Off Road : heel goed
Afspuitplaats + douches : Perfect
Après : Ok + gratis hot dog + gratis tombola

Wat wil men nog meer voor €1,75?

Tot volgend jaar!
kampfschwein
Mountainbiker

Post by kampfschwein »

Ewel, ik heb ervan genote, maar ik heb ook afgezien hoor!!!

Dit was de modderigste tocht van het jaar (tot nu toe). Alles, maar dan ook alles op mijn nieuwe bike was bedekt met een laagje modder, maar het beestje gaf geen krimp en heeft me toch tot aan de finish afgeleverd.

De stukken in den boomgaard waren gortig en op een bepaald stuk moest iedereen afstappen, maarja, dan heb je ook iets om over te klappen é!!!

Dat laatste stukske grasveld was ook nog een dooddoenerke, kwist niet dat ik zo traag kon fietsen en toch nog vooruitging. Moordende ondergrond.

Conlusie, chapeau voor de organisatie, das er weeral ééntje bij voor op de kalender van volgend jaar.

C U then.

P.S. Kijk ook al uit naar de foto's
phoenix.cr
Mountainbiker

Post by phoenix.cr »

ook ik sluit mij aan met het commentaar van de andere mtbikers,deze was goed bewijzerd uitgezonderd dat ik dus de eerste bevoorrading heb gemist ,gewoon knal voorbij gereden aldus ook de redbull(babes) maar lees redbull,lol.mooi weer trouwens en prachtige streek.
barty
Mountainbiker

Post by barty »

hallo gastjes,
Het was gisteren precies het verhaaltje van de 10 kleine negerkes
...We waren dus bijna met 10 Anglo Boys gestart, enkel Steven diende forfait te geven omdat zijn kleinste die nacht behoorlijk ziek was geworden, jammer.Dus wij met 9 gezwind gestart. Aanvankelijk nogal wat asfalt en beton :evil: :evil: maar na een 10-tal km en reeds een eerste baggerstrook achter de rug kon de tocht me meer en meer bekoren,zware stukken dat wel maar al bij al was alles nog te berijden. Een lekke band van Banane zorgde ervoor dat het tempo even gebroken werd(ideaal om ne keer uit te blazen), de eerste bevoorrading mij vree moeten inhouden om die fles"Waregemsen" niet naar binnen te werken.Na de eerste bevoorrading beslisten 3 van de Boys om de korte versie te nemen (de één zat met "iets" in zijn oog en de 2 anderen hadden hun dagje niet) dus toen waren we nog met 6. Toen werd het pas echt leuk, wind in de rug op de weg(goed wetende dat het nadien tegen wind zou worden)De Redbull Babes even laten genieten van mijn heerlijk lichaam :bounce: Vlot tegen de vlakte gegaan op de langste offroad strook in Grammene (nochtans doe ik stuk enkele keren per jaar,tesju).Langs het idyllisch stukske langs de oude Leie in Oeselgem kon zowaar het wiel van Patrick houden. Toen echter kwamen we uit aan Kasteel te Laeke in Zulte (waar ik goeie herinneringen aan heb)vanaf daar langs de Leie pal met de wind op kop richting Sentebaas, jawadde een sneltrein had er niks aan , redelijk "zochte" de weg verlaten en sturen ze ons daar toch niet een verzopen weide in zeker, ... #-o #-o Miljaarde dat deed zeer zulle in mijn beentjes..het kon niet ver meer zijn wist ik bij mezelf. Nog net een vallende biker kunnen ontwijken op de Bankirai Brug over de Oude Leie in Sentebaas en toen de achtervolging ingezet op Patrick, Frans en Peter...tevergeefs natuurlijk. Was nauwelijk 30 meter achter maar kreeg het gat niet meer dicht(het één gat is blijkbaar het ander niet hé :bounce: )Joeri en Dirk waren ondertussen ook in volle inspanning ...achter mij hiiihi.
Allez alles bij mekaar...de afwezigen hadden ongelijk en ik hoorde nogal wat vooringenomenheid over deze tocht bij sommigen ...grotendeels onterecht. Mooi Traject, goede bevoorradingen, goede bepijling,echter de douches konden iets ruimer en misschien had het beter geweest moest er nu en dan ne keer iemand van de organisatie de douches gekuist hebben tussendoor.
Aja nog iets ..toen zijn we begonnen aan den après en die was nogal redelijk uitgebreid :drunk:
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Herder Ronny wrote:
MoozeMeiske wrote:
Mister T. wrote: Bwaa... de trunte... ik ga der ne keer goed mijnen Taurine doorjagen van 't weekend 8) :P
élaba! Mister T! Kheb u ook moeten overtuigen om uw nieuwen 'MUDbike' effectief te gebruiken bij 'kak'weer.... dus, nie zeggen dat Stevenvde een trunte is é :roll: #-o
LOL
:(

Dank u Ann, om het voor mij op te nemen... :wink:

Schiet me de laatste weken lieven in den booz dan in de modder... :drunk:
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

stevenvde wrote: Schiet me de laatste weken lieven in den booz dan in de modder... :drunk:
Nog steeds LDVD? :wink:
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Herder Ronny wrote:
stevenvde wrote: Schiet me de laatste weken lieven in den booz dan in de modder... :drunk:
Nog steeds LDVD? :wink:
Nee, da gaat stilaan over. Tijd heelt wonden he... Maar er is gewoon te veel te doen de laatste weken. En als je altijd als zo goed als allerlaatste wil blijven hangen, tja...dan weet je het wel. De laatste weken is het constant 'après' geweest bij mij.

Binnen 2 weken ga ik weer met de MTB op pad.

Sorry voor de off-topic! :wink:
Edge
Mountainbiker

Post by Edge »

Vermoeid...vermoeid...vermoeid. Maar het was de moeite. Pijltjes wegnemen. Eigenlijk had ik geen pijltjes meer nodig om te zien waar ze gereden hadden. Ondanks het zeer slecht weer op zaterdag en dagen ervoor zijn we meer dan content met de opkomst. Diegene die het niet aangedurfd hebben, hadden zeker ongelijk. Er was wel efkes paniek toen we gisterenmorgen vroeg, de eendjes zagen zwemmen op ons parcours??? Ik dacht eerst dat het ons barberietje was, maar het waren degelijk echte...Overstroming in Aarsele. Het nieuwe stuk off-road hebben we helaas nog vlug moeten schrappen. En nu kan ik mijn pijlen niet wegnemen of ik zal een bootje moeten huren. Dan zijn er terug weer de plezanterikken die alle borden van de "splitsing" weggefoefelt hebben.
=D> =D> =D> =D> Ik had liever gehad dat diezelfde personen vandaag al onze pijltjes wegnamen, maar nee :roll: :roll: . Maar allèè, iedereen is blijkbaar content..Zo zullen we er volgend jaar terug tegenaan gaan.
Nogmaals dank aan alle deelnemers, de senteboase club (zaal) en zeker nie te vergeten al onze vrijwillige medewerkers.
Tot volgend Jaar
fotografke
Mountainbiker

Post by fotografke »

655 deelnemers vind ik te weinig voor zo'n tocht, jullie verdienen meer!
Waarschijnlijk dat er velen zich laten afschrikken van het nat weertje de laatste dagen.

Hopelijk krijgen jullie in de toekomst nog meer loon naar werk! :-D

grt
F.
PR-barberiet
Mountainbiker

Post by PR-barberiet »

fotografke wrote:655 deelnemers vind ik te weinig voor zo'n tocht, jullie verdienen meer!
Waarschijnlijk dat er velen zich laten afschrikken van het nat weertje de laatste dagen.

Hopelijk krijgen jullie in de toekomst nog meer loon naar werk! :-D

grt
F.
vorig jaar hadden we 1100 deelnemers, het is inderdaad het weer die ons een beetje de das heeft omgedaan, en enkele forumbikers die onze tocht elk jaar afbreken .......

Maar niet getreurd, volgend jaar gaan we er opnieuw voor !

Intussen staan er reeds zo'n 340 foto's op de site
http://www.mtbuw.be

Wilt u een betere,grotere versie van uw foto vraag deze dan gewoon aan via mail aan mij. (klik rechts op de foto, ga naar eigenschappen en daar zie je welke nr van foto die je moet vragen)

groeten

de PR-Barberiet
Post Reply