15/12/07 Moen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Signer
Mountainbiker

Post by Signer »

moonrider wrote:
Signer wrote:Ikke komme ook af, :-D 8) :-D
Beetje steun aan collega Moonrider,en natuurlijk schitterende tocht.
Jammer dat ze geen flandrienweer uitgeven.
Tot zaterdag moonie en de Steenbakkers :wink:

Ela Signerke , laat ze het ons ne keer gunnen hé :lol: [-o<
het parcour ligt er goed bij na de bepijling van zaterdag :bounce:
Tis jullie gegund hoor.
Hopelijk droog, een graad of 20
en last but no least :lol: Een massa volk.(vorig jaar moeten opgeven wegens kapotte band en in de gietende regen op depannage moeten wachten)

Sy zaterdag :drunk: :drunk:
the grandmaster
Mountainbiker

Post by the grandmaster »

Na een inactiviteit van een vijftal weken, (een mislukte strandrace niet meegerekend), kan ik de steenbakkers melden dat de grootmeester op hun toertocht zijn wederoptreden zal maken.
Heb deze rit een jaar of vier terug al ne keer gereden, en al wat ik me nog herinner is een afdaling in de modder, waar een steenbakker beneden stond foto's te nemen, en me vroeg achter 'fiete'.
En een lange smalle café, in t dorp, waar ge aan weerskanten buiten en binnen kon.(Is da nog altijd op dezelfde plaats?)
Maar denk dat deze toertocht de laatste jaren er fel is op vooruit gegaan, en zal dan ook zeker aanwezig zijn.
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

@ signer:komt diene lappie van leffinge ook mee??kwestie van het leffe verbruik op peil te houden!! :-D
vrijdag met rockrider een pijl-en parcour controle en een laatste update hier op het web!!kom maar allen af...we zijn er klaar voor!!!en maak jullie maar ne keer bekend...ik laveer tussen afspuitstand,douches en de zaal!!! :bounce: :bounce:
see y'a...dingo 8)
Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

Wat is de dichtste plaats vanuit Wevelgem om in te pikken? Bellegem? Ik zal inpikken en dan mij inschrijven als ik in moen passeer en dan in Bellegem terug afdraaien. Als Bellegem het dichtste punt is natuurlijk. Dat zal dan een tochtje van een 70-80km worden 8) :-D
tot Dan!!
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

Ridley Rijder wrote:Wat is de dichtste plaats vanuit Wevelgem om in te pikken? Bellegem? Ik zal inpikken en dan mij inschrijven als ik in moen passeer en dan in Bellegem terug afdraaien. Als Bellegem het dichtste punt is natuurlijk. Dat zal dan een tochtje van een 70-80km worden 8) :-D
tot Dan!!
Dichtste punt is inderdaad Bellegem, en om wat nauwkeuriger te zijn, in de Leuzestraat in Bellegem waar het stapsteentje (voor jou links, voor diegenen die de TT rijden zoals het hoort, rechts) indraait naar Bellegembos.
Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

zanneis wrote:
Ridley Rijder wrote:Wat is de dichtste plaats vanuit Wevelgem om in te pikken? Bellegem? Ik zal inpikken en dan mij inschrijven als ik in moen passeer en dan in Bellegem terug afdraaien. Als Bellegem het dichtste punt is natuurlijk. Dat zal dan een tochtje van een 70-80km worden 8) :-D
tot Dan!!
Dichtste punt is inderdaad Bellegem, en om wat nauwkeuriger te zijn, in de Leuzestraat in Bellegem waar het stapsteentje (voor jou links, voor diegenen die de TT rijden zoals het hoort, rechts) indraait naar Bellegembos.
Dank!! :-)
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

In augustus de TT in Vichte gedaan en daar mogen proeven met stroken in Bellegem, St Denijs, Kooigem.

Het weer wordt droger maar kouder, eens afwisseling mag ook.
Intentie was om zondag Lendelede te rijden, maar ik moet werken.

Voorlopig kom ik nog alleen af, weet niet of ik iemand van de Daizel crew zal meekrijgen.

Vorig weekend wegens werk niet kunnen MTB'en, zullen t zaterdag moeten ophalen.
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

Rock Rider wrote: De Herders zijn dan ook een aangename bende hé (allez die die ik al tegenkwam toch #-o )
Ja, voorlopig slagen er nog goed in om onopvallend rond te crossen :wink:

Volgend jaar (februari?) komt onze eigen outfit eraan =D> =D>
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Het zal dus hopelijk toch eens lukken...

Vele voorspellingen zijn het er toch wel over eens...
Kouder en droog!
Van woensdag tot na het weekend zou er geen regen meer zijn... Als da geen goe nieuws is! Het wordt wel wat kouder! =D>
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Rock Rider wrote: Vele voorspellingen zijn het er toch wel over eens...
Kouder en droog!
Van woensdag tot na het weekend zou er geen regen meer zijn... Als da geen goe nieuws is! Het wordt wel wat kouder! =D>
Dank U Pien :P
Post Reply