Draag jij een helm?

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
n biker
Mountainbiker

Post by n biker »

die helm verplicht door mijn moeder
iemand die door het rood licht reed en opgeschept
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

En ik die dacht dat ik een stukje kon bullshitten :lol: :lol: :lol: :lol:
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

Blijkbaar toch blijvende schade overgehouden aan dat ongeval. :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=uZFv1ALK ... re=related
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

tegen 120 km/u geschept en de volgende dag naart school??? no way [-X
ben ooit van m'n brommer geschept, ik reed zelf +- 50 km/u, den auto ook +- 50 km/u... ik landde een dikke 10 meter verder #-o
M'n helm volledig gebroken en gebarsten, uit m'n leren vest was een stuk van 40 op 40 cm uit, arm gebroken, been gebroken...
en dan zou ik nog geluk gehad hebben dat ik die leren vest aan had, want anders was dat een stuk van m'n buik die weg was...
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

Swannie wrote:tegen 120 km/u geschept en de volgende dag naart school??? no way [-X
ben ooit van m'n brommer geschept, ik reed zelf +- 50 km/u, den auto ook +- 50 km/u... ik landde een dikke 10 meter verder #-o
M'n helm volledig gebroken en gebarsten, uit m'n leren vest was een stuk van 40 op 40 cm uit, arm gebroken, been gebroken...
en dan zou ik nog geluk gehad hebben dat ik die leren vest aan had, want anders was dat een stuk van m'n buik die weg was...
allé ge hebt het wel tegen de hulk é :lol:

ik draag altijd een helm, degene die er gene dragen dat is hun zaak .
n biker
Mountainbiker

Post by n biker »

waarom zou ik daar over liegen
fiets was alleen nog maar schroot(kader in twee, wielen slom,schijfremmen slom zadel bijna in 2),gsm die in mijn achterzak zat kapot,deur en ruit van auto kapot.(mijn beste maat reed achter mij)
met den ambulance weggevoerd en direct hersenscan gedaan.maar alles bleek in orde en ik mocht naar huis
Unknow!
Mountainbiker

Post by Unknow! »

:roll: n biker kan ik moeilijk geloven,je moet toch wel iets van breuk of iets anders gehad hebben?! :roll:

het kan natuurlijk waaar zijn :-? maar dan heb je wel heel veel chance gehad!!

grtz..
Rob Vd.
Mountainbiker

....

Post by Rob Vd. »

hej ,

ik wil net gaan beginnen met MTB maar ik las hier de discussies over helm geen helm ...

mmm ik denk (zeg wel denk) mss moet ik het nog ondervinde dat ik in regio antwerpen (namenlijk de toeren in herselt en herentals) geen hem nodig heb maar als ik nu bv in de ardenne zou gaan fietsen zou ik er wel eentje opzetten....

of dit een gezonde verstandhouding is weet ik niet ...

mss kom ik er dan nog wel op trg :d
Rubinhoo
Mountainbiker

Post by Rubinhoo »

Ik draag ook ALTIJD een helm. Ik heb al ongevallen gezien waarvan de dokters zeiden dat als die persoon geen helm op had hij er nu niet meer geweest was. En ook bij mezelf heeft mijn helm mij al gespaard van ernstige verwondingen.
Kevindn
Mountainbiker

Re: ....

Post by Kevindn »

Rob Vd. wrote:hej ,

ik wil net gaan beginnen met MTB maar ik las hier de discussies over helm geen helm ...

mmm ik denk (zeg wel denk) mss moet ik het nog ondervinde dat ik in regio antwerpen (namenlijk de toeren in herselt en herentals) geen hem nodig heb maar als ik nu bv in de ardenne zou gaan fietsen zou ik er wel eentje opzetten....

of dit een gezonde verstandhouding is weet ik niet ...

mss kom ik er dan nog wel op trg :d
Of je nu een helm draagt of niet is iets dat ieder voor zich moet uitmaken en iedereen die geen helm draagt moet er de gevolgen dan ook maar van dragen als hij/zij zwaar ten val komt. Dit moet je los bekijken van waar je gaat biken, je kan tijdens het biken zowel in Antwerpen als in de Ardennen slecht terechtkomen als je valt :roll:
Ik zal in ieder geval nooit vertrekken zonder helm, of dat nu voor een tochtje in de buurt, marathon in de Ardennen of voor een ritje naar het werk is.
Post Reply