maar ze hangen wel samenscelter wrote:Planet terror is geen film van tarantino, maar eentje van rodriguez.devil biker wrote: vind taratino ook supper, heb ze dan ook allemaal denk buiten planet terror en dead proof
Het Filmtopic
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
Yep, my mistakept3r wrote:Ge bedoelt wss Pacino want in Heat speelt geen Andy Garcia mee hoor.Duffman wrote:Robert de Niro is een fantastische acteur.
Schittert samen met Andy Garcia in Heat, ook sjieke film.
Toch iemand die het opgemerkt heeft
Gisteren de 2de Bourne-film nog eens op tv gezien. Zijn toch ook goeie films, ook al heb ik de 3de nog niet gezien.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
echt é, ga die derde als hem uitkomt toch eens hurenDuffman wrote:Yep, my mistakept3r wrote:Ge bedoelt wss Pacino want in Heat speelt geen Andy Garcia mee hoor.Duffman wrote:Robert de Niro is een fantastische acteur.
Schittert samen met Andy Garcia in Heat, ook sjieke film.![]()
Toch iemand die het opgemerkt heeft![]()
Gisteren de 2de Bourne-film nog eens op tv gezien. Zijn toch ook goeie films, ook al heb ik de 3de nog niet gezien.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
koop gewoon ineens de box met de 3 films ineensDuffman wrote:Niet huren, gewoon kopenHeb de andere 2 ook thuis staan...
heb da bij de taxi's ook gedaan (1,2,3) de 4 nog niet maar heb hem al gezien .
dat vind ik de misere met die verzamelboxen
heb mij 2 jaar geleden spiksplinternieuw den dvdbox van indiana jones gekocht; een mooi dozeke, sjikke lay-out, mooi alles derop en deraan
de week daarna raakt bekend dat er een 4e deel komt in de saga
dan sta je daar proper met uwe flashy dvdbox
daarom koop ik alleen maar delen afzonderlijk en spaar zo gaandeweg de hele serie
heb mij 2 jaar geleden spiksplinternieuw den dvdbox van indiana jones gekocht; een mooi dozeke, sjikke lay-out, mooi alles derop en deraan
daarom koop ik alleen maar delen afzonderlijk en spaar zo gaandeweg de hele serie
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
das een feit, maar die boxen zijn normaal goedkoper dan de dvd's apart kopen.Daaf wrote:dat vind ik de misere met die verzamelboxen