09/12/2007 Bornem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Scheldetrapper wrote: Onderweg nog een werk van barmhartigheid gedaan,achter mij plots een luide plons,een biker was in een diepe sloot gesukkeld en ging kopje onder met zijn bike boven hem:lol:
Was dat aan de Vliet, afwateringskanaal met die brugjes?
Glibberig paadje...
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

Dickie wrote:
Scheldetrapper wrote: Onderweg nog een werk van barmhartigheid gedaan,achter mij plots een luide plons,een biker was in een diepe sloot gesukkeld en ging kopje onder met zijn bike boven hem:lol:
Was dat aan de Vliet, afwateringskanaal met die brugjes?
Glibberig paadje...
Hmmm,links van u was er een diepe sloot op een inderdaad zeer vettig stuk,voor de bevoorrading,en hij reed met een merida.
Ik heb hem terug gezien aan de afspuitstand ,daar was hij zijn voorval aan het vertellen tegen een collega biker.
lukke
Mountainbiker

Post by lukke »

Een toertocht orgainseren vraagt veel voorbereiding, vele helpende handen en voldoende sponsors. Een goede toertocht daar heb je veel meer voor nodig. Een ploeg die aan elkaar hangt. Enthousiaste medewerkers. Ervaren parcourbouwers die kunnen bijsturen zonder de kwalitiet van de tocht te verminderen. En ja dan heb je de super toertochten die net iets meer hebben dan de goede. Deze was zo'n super tocht. terwijl de koeien liggen te verzuipen in de velden weten de Greenies hier een tocht voor te schotelen met zeer veel off-roud maar zonder één voet aan de grond te moeten zetten. Prima bevoorrading incl aquarius (wat hebben jullie gedaan om deze knappe te versieren?), zeer goede afspuitstand Warme douches waar het vuil regelmatig weggeveegd werd... en den après.. :drunk: bevooroordeeld (ben SASbiker) Tot de volgende
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Post by Murdock »

Nog een woordeke van Mad Mad Murdock. Toen ik samen met onze parkoerboer op zondagmorgen in alle vroegte bezig was om de lintjes te spannen in het Nonnenbos, waren we nog beetje bezorgd en ongerust wat de dag zou brengen na een dikke week van nattigheid. Eénmaal terug in de bewoonde wereld zagen we de eerste bikers van start gaan en ik kan je verzekeren dat dat een goed gevoel gaf. Ik weet nu zeker dat ook de weergoden mountainbikers zijn, want de regenwolken bleven uit tot een stuk in de namiddag en bij wijlen scheen zelfs de zon. Ne welgemeende merci aan de 916 dapperen die er afgelopen zondag bij waren en tot één dezer op de tracks. Wij zijn er weer met onze zomereditie op 8 juni 2008
bizzy
Mountainbiker

Post by bizzy »

De Dirty Homie Bikers waren ook aanwezig!
Ne goeie "vettigen" toer! :-D
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Btw, foto's staan op hun site http://www.greenbikers.be/
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Dickie wrote:Btw, foto's staan op hun site http://www.greenbikers.be/
Ja, mooi,

maar ik sta er nergens op!
Ook die foto die genomen is bij het GRINTA-spandoek is er niet bij!
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Murdock? ...
Huffy
Mountainbiker

Post by Huffy »

mischien eens nuttig om enkele forummembers hun foto hier te plaatsen..?

ik sta er niet tussen.. , logisch , te rap :lol:
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Image

Mijn aanzet, en in 'club'-outfit :wink:
Geen slecht idee, je kan mss op één van de volgende tochten iemand herkennen en 't is altijd leuk om nieuwe contacten te leggen en weer nieuwe 'bike-stories' te horen tijdens den aprés :-D
Post Reply