9/12/07 HAM

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
turbotiger
Mountainbiker

Post by turbotiger »

voorbeeldige organisatie,enkel te lang wachten aan afspuitstand(aantal slangen verdubbelen ?)
dat het iets te vettig was ligt aan het weer niet aan organisatie
zeker bij drogere omstandigheden prachtig parcours
peter84
Mountainbiker

Post by peter84 »

Pluim voor de organisatie! Heb dit jaar nog niet beter gezien! De AA drank op het einde was ook nog een leuke extra. Alleen beetje jammer van de bij momenten (te) modderige baantjes. Eén keer goed onderuit geschoven met een dikkere rechterknie als gevolg :-? Voor het overige... prima geamuseerd :-D
stoffel-olmen
Mountainbiker

Ham

Post by stoffel-olmen »

Gisteren er de 33km gereden. Lekker geploeterd en gestompd. Heel mooie tocht en super georganiseerd.

Ook veel beterschap gewenst aan de man met de gebroken enkel.
Kerkie
Mountainbiker

Top Ham!

Post by Kerkie »

ZEER tof geweest. Droog weer gehad, MET vettig parcours. Meer moet ik in elk geval niet hebben!
Organisatie was TOP! Ook de cleaner aan de rustplaats was welkom voor de tandwielen.
De mensen die aan de oversteekplaatsen stonden hebben perfect werk geleverd. Heb nergens moeten afremmen.
ZEKER tot volgend jaar!
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

Aan alle 1066 bikers die komen biken zijn bedankt voor jullie aanwezigheid.Ondanks het slechte weer van de voorbije dagen #-o mogen we zeggen dat er veel tevreden waren over de tocht en de omkaderig errond.Wat de afspuitstand betreft is dit een steeds weerkerend gegeven bij slecht weder,er zou naar volgend jaar toe een
oplossing in de maak zijn maar hoe of wat?
Naast de biker met de enkelbreuk is er spijtig genoeg ook nog een dame die een polsbreuk heeft opgelopen,aan beiden een spoedig herstel toegewenst.
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Ben rond half elf vertrokken op een mooie maar vettige fietsdag. Al bij al was het toch nog goed te berijden, maar wel zwaar inspannend met veel gladde stroken. Een goed georganiseerde organisatie met een sportief parcours waar ik iedere keer weer graag naartoe kom. Houden zo!!

Heb enkele weken geleden met de verantwoordelijke van Vreda gesproken (in Maasmechelen), die wist te vertellen dat er binnenkort een nieuwe afspuitinstallatie zou komen met 12 lansen ipv. nu 6. Dit zou op druk bezochte TT's de filetijd toch wel fel naar beneden halen. =D> =D>
Docteur Dérailleur
Mountainbiker

Post by Docteur Dérailleur »

zachtjes met de wind mee van geel-centrum naar ham gefietst, daar vervolgens het leuke tochtje gereden : voor de streek best wel knap. Een aantal stroken waren toch net iets dat tikje teveel bagger (bijv. bordje nog 3 km waarbij de eerste vijfhonderd meter er zwaar bijlagen).

Bikewash niet gedaan wegens teveel volk en ik moest nog naar familiefeest bij mijn ouders in Voortkapel.

Die 34 km wind op kop waren toch wel pittig en ik snakte naar het einde.

Het einde kwam na ca 95 km. Moe, vuil, maar voldaan.
Post Reply