Nee, da noemt Kartelobos.
Kravaalbos ligt "vogelvlucht" +/- 2 km verder - ts. Mazenzele en Meldert.
Dit bos is veel groter.
23/12/07 Asse (vlaams-brabant)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- crash biker
- Mountainbiker
Vorig jaar viel dat baggeren serieus goed mee. Alleen de laatste kilometerkes lag het soms zwaar doordat alles samen kwam.de ware wrote:hoi hopduvelkes
de ware komt ook met zijn gevolg......
de sasbikers
en hopelijk niet te veel baggeren van 't jaar
Ik zal er ook zen maar in welke staat is nog maar de vraag want we mm fuif van onze zaalvoetbal op zaterdag...
- Schoupabiker
- Mountainbiker
- Location: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel'21 - MSC Zion Tandem
p
Post by Schoupabiker »
Ik ga ook nog eens uit mijn kot komen voor de kerst.
Was vorig jaar ook in orde.
tot dan
Was vorig jaar ook in orde.
tot dan
- Tom
- Mountainbiker
't Ziet er goed uit, voor de rest van de week schommelt het kwik rond de 0°. Op de bikewash zal het bijgevolg niet al te druk zijn.
Het parkoers is inmiddels al een paar keer verkend. De langste afstand zal rond de 45 km zitten met 500 hm, de korste 28 hm.
Dit jaar krijgt iedere deelnemer ook een warme hond geserveerd (kwestie van terug op temperatuur te komen) en ook Aquarius zal present tekenen. Natuurlijk is er de tombola met als hoofdprijs een mtb.
Het parkoers is inmiddels al een paar keer verkend. De langste afstand zal rond de 45 km zitten met 500 hm, de korste 28 hm.
Dit jaar krijgt iedere deelnemer ook een warme hond geserveerd (kwestie van terug op temperatuur te komen) en ook Aquarius zal present tekenen. Natuurlijk is er de tombola met als hoofdprijs een mtb.