09/12/2007 Bornem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
zini
Mountainbiker

Post by zini »

zalig parcour :evil:
jaco
Mountainbiker

Post by jaco »

De Greenbikers kennen er iets van, alles was dik in orde =D> =D>
En wij de Sasbikers kregen een fantastische VIP behandeling =D> =D>
BEDANKT GASTEN !!!
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Ik geloof dat hierboven alles gezegd is wat moet gezegd worden.

-Parkingplaatsen (kortbij vertrek) :wink:
-Prachtig parcours dat zeer goed bereidbaar was. =D>
-Goede bevoorrading (veel keuze) =D>
-Zeer goede afspuitstand (geen hogedruk!) =D>
-Douches (warm water en iemand die steeds alles opkuiste!) =D>
-Après (amai, wat een VIP behandeling! dank u, Greenies!) =D> =D>

-Wat ik wel miste, was die paal met die danseressen :roll: (misschien iets voor in de zomer [-o< )

Proficiat, ik heb er van genoten!

Domme :oops:
° Dax °
Mountainbiker

Post by ° Dax ° »

Ik had me klokslag half elf ingeschreven en was juist de 900ste deelnemer; ik denk niet dat er nog veel volk achter mij is vertrokken..

PS die jagers heb ik ook gezien tijdens de tocht; Zo 'n tiental kerels met jachtgeweer kruisen is inderdaad niet echt geruststellend..

Maar we hebben ons goed geamuseerd en hebben geen hagel in de kont gekregen dus eind goed alles goed: een lekker vettig en goed georganiseerd TT tochtje, meer moet dat niet zijn! :wink:
Montieken
Mountainbiker

Post by Montieken »

alles was goe maar enkele spuiten meer had wel gemogen 40min aangeschoven om bike af tekunnen spuiten.
morriske
Mountainbiker

Post by morriske »

wij hebben de kleine toer gedaanen ik moet zeggen,spijtig van het weer de voorbije dagen want ik ben zeker dat het anders een echte off road toer was en dat vond ik persoonlijk niet het geval vandaag, maar zoals ik al zei, met het weer van de voorbije dagen, k heb me toch goed geamuseerd, tot volgende keer
ron 1
Mountainbiker

Post by ron 1 »

het was de eerste maal dak ik in deze streek gereden heb ,gewoon omdat bij ons in de streek dit weekend geen tt was , het was een goed alternatief al ben ik wel wat meer hoogtemeters gewent , maar ik wist wel dat het er hier niet was , voor de rest een zeer goede organisatie en een zeer technis parkoer dat vooral kwam door de regen van de week , mij zien ze hier nog tenminste als er niets bij ons is , tot volgend jaar =D> =D> =D>
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Bulls-eye zat met verkoudheidsproblemen en had gepast.
Dan maar alleen richting Bornem gepeddeld bij een opkomend zonnetje.
Aangenaam verrast, de Greenies hebben er een mooie toer van gemaakt ondanks de 'Baumis'-toestanden de dagen en nacht ervoor. =D>
Onderweg opgejaagde fazanten tegengekomen die niet meer wisten waar ze het hadden, de arme beesten vlogen van pure paniek in de afspanning.
Het vuurwerk dat die jagers afstaken zou dan ook niet misstaan hebben in de Gaza-strook om een nieuwe intifada te beginnen. :lol:
Er gaan enkele mensen hun tanden stukbijten op al dat lood in die beesten imo :lol:
Ook leuke proza langs de kant: 'hartbeat 180, Puuse koppekes, we zijn vrienden voor het leven maar nu rij ik hem eraf, muur van..., als je dit kunt lezen, dan sta je bijna stil...'da laatste heb ik niet kunnen lezen :^o :lol: :wink:
Ipv linten te gebruiken in het Nonnenbos zouden kalkstrookjes mss duidelijker zijn, als dat toegelaten is tenminste?
Aan sommige keringen wat getwijfeld en bijna een lint middendoor gereden.
De bike-wash dan, tja, ik had geen zin om zo lang aan te schuiven en kou te krijgen, ben nl ook wat verkouden, een paar slangetjes extra had geen kwaad gekunnen.
De modder heb ik er thuis afgewassen, een nieuwe wielset zal sneller nodig zijn,de lagers waren al op en ze hebben een flinke extra tik gekregen.
Top-amusement mtb-en mag wat kosten hé :wink:
Bulls-Eye
Mountainbiker

Post by Bulls-Eye »

Dickie wrote:Bulls-eye zat met verkoudheidsproblemen en had gepast.
En ben er nog niet vanaf, zal sinds lang eens en week met de auto gaan werken in plaats van de bike en ben ik hopelijk tegen volgende zondag paraat [-o<
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

Greenies bedankt voor deze pret(vet)tige zondag voormiddag =D>
Dat was nog eens een tochtje uit "den goeden ouden tijd",maar nu mag het stoppen met regenen ,twee dagen achter elkaar liggen ploeteren is niet goed voor mens en materiaal.
Onderweg nog een werk van barmhartigheid gedaan,achter mij plots een luide plons,een biker was in een diepe sloot gesukkeld en ging kopje onder met zijn bike boven hem,direkt gestopt en zijn bike boven getrokken en met de hulp van een andere biker die persoon in questie uit zijn benarde positie bevrijd,'k had hem wel voordien ook al eens zien kennis maken met moeder aarde #-o
Murdock en zijn kompaan Bin -Laden niet opgemerkt in 't nonnenbos,waarschijnlijk de plaat gepoetst uit schrik voor de aanstormende bende bikers :lol:
Post Reply