09/12/07 Zedelgem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
OrbeaBiker
Mountainbiker

Post by OrbeaBiker »

Deze morgen op aanraden van mijn schoonbroer Cowboy Peter gestart in Zedelgem, en niet in Wielsbeke. Hopelijk zijn daar geen collega's opgedaagd :oops: , maar ze moeten maar op voorhand iets laten weten hé [-X )
Mijn compagnon kon al niet starten wegens het ontbreken van een moerke op de snelspanner, en starten zonder uw voorwiel aan te spannen is alleen maar weggelegd voor de pro's #-o .
Gelukkig was daar "Fangio", de fietsenmaker van dienst, die Vanille Ice-gewijze (If you got a problem, yo I'll solve it) de redder van de dag werd.

Jammer voor de collega's/saloncoureurkes die zijn thuisgebleven, want het was een zalig weertje en een prachtige rit, en gelukkig geen 2de Pittem. Deze toertocht stap met stip al genoteerd in de agenda.

Proficiat aan de organisatie, maar de volgende keer misschien de bevoorrading ietsje vroeger: 't was zo snel gedaan na de bevoorrading :drunk:
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Jaja, t'was in orde in Zillegem. De Cercle had gewonnen, de kerstmarkt ging niet door maar toch maar om 4u00 thuis gekomen en bij gevolg maar beslist om niet naar appelterre te gaan :oops:
Schone tocht, in het begin vrij voorspelbaar (allé voor mij toch) maar in de laatste kilometers enkele stroken waar ik echt nog nooit gereden had en het is voor mij alweer een tijdje geleden dat ik dat nog voorgehad heb in "onze coté" De bepijling was gewoonweg schitterend, een blinden kon die pijlen zien hangen :-D En met een seingever aan veel oversteken konde nog aan een schoon tempo rijden.
Ik heb wel ergens onderweg iemand zien op de weg liggen met wat er als een gebroken sleutelbeen uitzag. Hopelijk ben ik mis en is het zo erg niet. Er stond al een man of 6 bij, dus ben ik na vragen of er al gebeld was maar door gereden.

Zillegem, chapeau. We komen terug =D> =D> =D> =D>

Oja gasten, niet vergeten te stemmen voor mijne bike in deze topic :P 8)
sofeurken
Mountainbiker

zedelgem

Post by sofeurken »

deze morgen een schoon toerke gereden!en met goe were!!!wie had da verwacht!alles prima in orde,en bijna overal mensen om veilig over te steken en een parcours dat goe berijdbaar was na zo enkele wree regendagen,prima gedaan ,en niet te vergeten ook nog een gratis tombola,is altijd leuk meegenomen!
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Kan niet veel toevoegen, VTT heeft alles al gezegd. Niet geheel uitgeslapen aan de start , maar toch ferm gejeund. Ne keer of 50 doodgegaan, maar altijd blijven stoempen . Parcours was heel goed berijdbaar en fietske was in 1,2,3 afgespoten (wat een verschil met de Avelgemse klei van vorige week). Chapeau voor GP , de zwarte pijl , amai heb hem vandaag een gat zien toerijden , jawadde, mijn tellore was al leeg dan, voor CP die een powerlinkse steekt in een wip terwijl we daar al een tijdje stonden te sukkelen met ons materiaal. We hebben na de bevoorrading toen de Fast nog wat stond te tateren geprobeerd hem te verschalken door ons weg te steken achter een huis in de hoop hem vliegensvlug te zien achtervolgen achter niemand , maar de vis heeft niet mogen bijten. Nogmaals proficiat aan de Furious !!
Opgepast in Moen Power Fast rijdt nu met een Power-link en dat zal vonken geven (zal misschien nodig zijn om de sneeuw te laten smelten ...)
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

proficiat aan de mannen van zillegem . prachtige rit , goeie bevoorading , goeie afspuitplaats =D> =D> =D> =D> , heel goeie tongerlo (ka da nog nooit gedroenken) :drunk: :drunk: dus nen dikke 10 op 10 . Zeker even goe of gisteren in hertsberge , misschien een beetje meer road derin maar soit oj nie meer geen bossen et kuj der ook nie meer insteken ee. nog 1 vraagske : oe kommet dak ik nooit of te nimmer ne ké pries en in nen tombola ? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
bonnie & clyde
Mountainbiker

Post by bonnie & clyde »

Inderdaad het was een zeer mooie en toffe toertocht wij hebben er ook van genoten wij hebben er 36 gedaan lekker ploeteren in het slijk lekker!!!!!! =D>
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Hier Rockrider, de vélo van Motorbiker. ’t Manneke zelf ligt languit naar de cross op tv te kijken, en aan’t speeksel rond zijne mond te zien valt hij subiet in slaap. Ochgottekes, drie uur in de gezonde buitenlucht en hij is weer moe.
Vanmorgen, we vertrokken met een fiets of acht aan een rustig tempo. Motorbiker kreeg mijn pedalen goed rond. Wind in de rug hé.
Plots, ongeveer 4 km verder vanuit het niets, knalde als ik me niet vergis, een rode stumpjumper intergalactisch voorbij. Ik weet niet wat er op zat maar t’was zeker iets van een andere planeet. “Phone home??!”.
Mijn baaske amuseerde zich weer wonderwel maar na 6km begonnen zijn handen te zweten en werd het zadel brubbelend warm. Tijd om de rol te lossen, en voor mij het moment om zelf een tandje lager te schakelen. Anders gebaart hij één of ander technisch probleem om weer op adem te komen.
In ieder geval was het een prachtige tocht, van begin tot einde.
Na een verkwikkende afspuitbeurt werd ik aan de ingang van de sporthal geplaatst. Zonder slot. En dan maar klagen over al die gestolen velo’s.
Enfin, na een uurke wachten - t’manneke moest weer een klapke doen met zijn maten – reden we gelukkig en tevree naar huis.
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

motorbiker wrote: Plots, ongeveer 4 km verder vanuit het niets, knalde als ik me niet vergis, een rode stumpjumper intergalactisch voorbij. Ik weet niet wat er op zat maar t’was zeker iets van een andere planeet. “Phone home??!”.
Hoe groot is de kans dat dit over de Fast gaat?
Cavens
Mountainbiker

Post by Cavens »

@ Fast: Ja tis Jurgen uit spinning

Zeer mooie rit, naast enkele zwaardere stroken toch een relatief snel parkoers met nu en dan een technische noot.
Klaarovers waren overal aanwezig maar toch een pluim voor de arm der wet die ook zijn steentje bijgedragen heeft bij de oversteek van een drukke weg.

Toch één pechvogel gezien die zeer waarschijnlijk zijn pols gebroken heeft ong. 1 km na de bevoorrading maar werd goed opgevangen door zijn collega's en een vriendelijke buurtbewoonster. Een goed herstel aan deze kerel.
sergo
Mountainbiker

Post by sergo »

Proficiat aan de organisatie. Mooie rit gereden, overal goed berijdbaar, de streek leent er zich ook toe :-D :-D :-D

Toffe bevoorrading bij de schietclub, de afspuitplaats, douches en den aprés was in orde.

PS proficiat aan den furious met je verjaardag, de volgende keer rechtstaan, dan weten we wie je bent
Post Reply