8/12/07 hertsberge-oostkamp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Signer
Mountainbiker

Post by Signer »

Gestart met de 26 en daarna nog eens 45 gedaan.
Zoals vorig jaar,weeral een geslaagde TT en ditmaal zonder probs met de remmen.
Helemaal alleen gereden,op niemand moeten wachten. :lol: :lol: :lol:
Qua ondergrond en hard labeur mag er voor mij wel meer modder zijn zoals vorige week in Avelgem.
Weekendje is weeral geslaagd door een mooie rit.
Thx aan de org.=D> =D> =D> =D>
frawiwi wrote: Verder proberen de meeste bikers om hun auto zo dicht mogelijk te plaatsen, ook al weten ze bijna zeker dat er geen plaats zal zijn, toch maar proberen met die auto. Je bike staat toch op het rek? plaats je auto langs de grote baan en rij een KMtjs naar de inschrijvingstafel; 1 km baan, dat moet er toch bijkunnen he. Gelukkig was ik voorzichtig want blijkbaar storen veel bikers zich ook niet aan de voorrangsregels, gevaarlijk toch. Vraag: Ben ik ook zo n soepekieken op mijn fiets?
ik hoop van niet
Aan de andere bikers : sorry voor dit wat negatieve commentaar, t zal ook een beetje aan het feit liggen dat mijn bene trilden om mee te rijden.
:-D

In totaal 75km,mijn wagen stond namelijk heel ver langs de grote baan geparkeerd!!!!! =P~ =P~ =P~ =P~ =P~
m-biker
Mountainbiker
Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride

Post by m-biker »

iron gonzo wrote:PS: m-biker, was jij degene die mij uitleg heeft gegeven over het gebeuren? (aan de middelste trap van het podium)
dat zou kunnen, want ik heb met veel mensen staan babbelen (in het kader van het werk hé :wink: )

net terug thuis. deze morgen nog wat gaan helpen met de opkuis en moet zeggen, nu ben ik toch blij dat het voorbij is. het is goed geweest.

maar als je dan zo de hele dag (gisteren) in de zaal positieve reactie hoort van de mensen, dan doe je dit met plezier zunne. ik hoorde ook van de andere bestuursleden die gisteren pijltjes weghaalden dat ze, ondanks de regen, toch content waren toen ze hoorden dat we jullie zo talrijk mochten begroeten. en dan vergeet je het slechte weer en begin je alweer te denken aan de volgende...

dus: nogmaals allen bedankt en opnieuw: de afwezigen hadden ongelijk!
Daniel
Mountainbiker

VTT Hertsberge

Post by Daniel »

Nog niet zo lang bezig met MTB. Deze tocht toch wel de mooiste tot nu toe. Goede organisatie en bevorading. Enkel de druk op het afspuit water kon wat beter. Men kan harder pi......... :lol:

Voor de rest De Max
trekske8500
Mountainbiker

Hertsberge in mijn top10

Post by trekske8500 »

Ja zeker weten; je hoeft er nooit in het rood te rijden (geen hellingen), altijd doenbare grond (grond=zeef); gezonde boslucht; ...; trouwens, de laatste jaren meer dan 2000 deelnemers spreekt boekdelen.

Voor de man/vrouw die vond dat er te weinig off-road in stak, niemand houdt je tegen om bepaalde bossen -deze waar je in- en uitrijdt dicht in elkaars buurt- 2 of 3 maal af te fietsen.

Volgend jaar kom ik zeker terug!
Marcus 2
Mountainbiker

Post by Marcus 2 »

Proficiat organisatoren, één van de mooiste VTT's dat je in Vlaanderen kan rijden. Was mijn derde deelname en ik kom steeds met plezier terug. Ondanks de zondvloed van de laatste dagen lag alles er goed berijdbaar bij, leggen jullie drainage of zo ? :wink:
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

@ vtt, mij dan misschien zien sukkelen om door te geraken, misschien sneed jij wel de weg af ? wat t verkeer in het dorp betreft, dit kan zeker vermeden worden, dat is geen kritiek zunne, meestal sta je daar als biker nie bij stil, t is uw hobby he,
wat betreft flauwe reden om diefstal te vermijden, fietsen worden overal gestolen zelf bij bevoorradingen, hier kan een serieus slot helpen of hem bewaakt achterlaten, ikzelf haal de wielen eruit en stop hem in de kofferrruimte.
ik reed deze tocht ook al eens en t is inderdaad een prachttocht met ditto organisatie, meer dan 2000 bikers, die moet je steeds weer o^pnieuw verdienen he, is t nie?
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

alles is hier al gezegd en geschreven , dus heb ik hier niets meer aan toe te voegen . nog efkes iets aan umbra , ak da moeten oren dan ak em zeker wel nen duwke gegeven , laat u vooral niet ontmoedigen door een paar ongelikte beren die er rondrijden want ge komt da overal tegen. zeg emperor zoej joen name toen niet beter verandern no emperor of the forrest want kvoen da tog wel geestieg in avelgem en st baafs , mien velleke blienkt nog ossan.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Groot gelijk.Weet ook wel dat je dit niet als kritiek bedoeld en ik wil je ook geen kritisch antwoord geven,hoor.Er zijn wel zaken waarin je 100% gelijk heb,er zijn ook zaken die helaas niet mogelijk zijn,dus...als iedereeen een beetje vriendelijk is en zich aanpast aan iedereen geraken we er ook wel,zeker.
En ik zou begod niet weten of ik jouw de weg heb afgesneden. :-D :-D
Denk het niet. :-? :-?
:wink:
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Ons verhaal van een prachtige namiddag lees je op http://www.sintritatrappers.be/default. ... ountenbike

groeten
geertje :wink:
stoempe
Mountainbiker

vtt hertsberge

Post by stoempe »

fantastisch =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Post Reply