9/12/07 HAM
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
Hier en daar een vettig stuk??????????
jullie bedoelen zeker hier en daar een hard stuk 
- UBO
- Mountainbiker
vandaag voor de eerste keer stukken gehad: kettingbreuk al na 11 km. Daarom wil ik effe die mannen bedanken: degene die me een stuk heeft voortgeduwd en degene die mij met de auto heeft terug gebracht. daarom
en nog een derde
voor de algemene goeie organisatie. Ook al heb ik maar 11km gereden. Tot volgend jaar!
-
Den jjag
- Mountainbiker
Gisteren Mol, vandaag Ham, alletwee schoon maar toch wel zware tochtjes voor het materiaal (en voor mij
), het mag voor mij gaan vriezen en droger worden.
Vooraan NN en achter FF, 't was met momenten ni simpel.
Enfin, schoon tochtje maar dat zijn we van deze organisatie wel gewoon.
Bedankt en tot de volgende!
Grtz
Vooraan NN en achter FF, 't was met momenten ni simpel.
Enfin, schoon tochtje maar dat zijn we van deze organisatie wel gewoon.
Bedankt en tot de volgende!
Grtz
net als Daelman en nog enkele xc bikers naar Ham gesjeesd door den donkere en ginder nog enkele andere "amigo's" van de club aan de tocht begonnen.Zeer vlotte inschrijving en prima bepijling.Parcour was na zoveel regenval nog "goed" berijdbaar en de natste plaatsen waren keurig ontwaterd.Bevoorrading was gewoonweg TOP,soep,AA drink,fruit en wafels in overvloed
.Zelfs een tuinslang om het ergste vuil te verwijderen was aanwezig.Bikewash zag er ook goed uit maar deze hebben we links laten liggen omdat de rij te lang was en wij nog met het fietske richting Geel moesten.Doe zo verder mannen 
Voor ons groepje is deze schitterende tocht slecht afgelopen op 5km van het einde toen een van ons mannen door weg te schuiven een boom raakte en ten val kwam.Waarschijnlijk is zijn voet klem komen te zitten tussen fiets en de grond met als gevolg enkel gebroken op 3 plaatsen.Had gelukkig noodnummer meegenomen aan de inschrijving en hulp van organisatie en ziekenwagen was midden in het bos toch redelijk snel ter plekke.
Spijtig voorval na een tot dat ongeval schitterende tocht met mooie klimmetjes en prima bevoorrading.
Spijtig voorval na een tot dat ongeval schitterende tocht met mooie klimmetjes en prima bevoorrading.
-
Ghostrider 1
- Mountainbiker
Post by Ghostrider 1 »
Proficiat mannen,wij hebben genoten van jullie tt, de bepijling was zeer goed zichtbaar een meer dan goede bevoorrading, aan de afspuitstand ging het nog vlot toen wij aankwamen,
lekker warme douche en een lekker drankje erna proficiat en tot volgend jaar