09/12/07 Zedelgem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Spark
Mountainbiker

Post by Spark »

twas in orde, wel mn pére gezien opt einde !!
Ba®rie
Kerstman

Post by Ba®rie »

Spark wrote:twas in orde, wel mn pére gezien opt einde !!
We komen allebei van Ichtegem, mo een pére zien da moede mij nu toch ne ki uitleggen ze.
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Zo ook terug van een fantastische toertocht in Zedelgem met enkele Choufkes =D> =D> =D>
Voor mij was het vandaag perfect nu en dan wat problemen met mijn ketting maar dat kon vandaag de pret niet bederven :P

Zeer goede bepijling, bevoorrading dik in orde, douches dik in orde, bike wash zeer goedaprés goed kortom één van de schoonste toertochten in de streek wat betreft de acommondatie alsook de organisatie =D> =D>

Zedelgem met stip tot volgend jaar.

En op het einde geen père afgezien :P :P
m-biker
Mountainbiker
Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride

Post by m-biker »

Ba®rie wrote:
We komen allebei van Ichtegem, mo een pére zien da moede mij nu toch ne ki uitleggen ze.
eigenlijk is het 'père gezien' :P
en da's 'afzien', 'kapot zitten'
(heb roots in Ichtegem 8) )

jammer genoeg niet kunnen rijden vandaag door opkuis van onze TT gisteren. jammer, want dit is een thuisrit voor mij.
sorry zunne CJ!
hamateur
Mountainbiker

Post by hamateur »

vanmorgen goed gezind opgestaan, het weer zag er goed uit. Schitterende tocht gereden op een heel goed berijdbaar parcours ondanks het slechte weer de laatste week.

Prima organisatie niets op aan te merken. Heel positief vond ik dat aan iedere gevaarlijke oversteek iemand stond om het verkeer tegen te houden

nu vlug kijken naar de cyclocross op den tv naar onze collega's in het veldrijden
bqn
Mountainbiker

Post by bqn »

Heb vanmorgen de tocht gereden, en hij was zeer goed berijdbaar desondanks het slecht weer van de voorbije week.

Heb stukken gedaan die ik nog nooit gereden had, ben nochtans va de streek. Chapeau voor de routebouwer.
Mooi alternatief voor de "vuile dreef" in Tudor.

Kom volgende keer zeker terug.
de fretter
Mountainbiker

Post by de fretter »

Vanmorgen om iets voor 8 de groten tocht gereden. Het parcours was overal goed berijdbaar. Mega mingie was echt 40 km in vorm De rest van de tocht heb ikzelf moeten rijden. We hebben maar één keer misreden maar da was waarschijnlijk omdat nog nie klaar genoeg was. Mega Mingie was in de wolken met de boterhammekes, de hot-dog en de Tongerlo-kaasjes op den après =D>
chamberke
Mountainbiker

Post by chamberke »

Vanmorgen iets over 8 vertrokken met cavens voor de 46km.
Schoon tochtje af en toe een beetje ploeteren maar het viel goed mee na al die regen de laatste week.
t'Was weer dik in orde.
Ba®rie
Kerstman

Post by Ba®rie »

m-biker wrote:
Ba®rie wrote:
eigenlijk is het 'père gezien' :P
en da's 'afzien', 'kapot zitten'
(heb roots in Ichtegem 8) )

jammer genoeg niet kunnen rijden vandaag door opkuis van onze TT gisteren. jammer, want dit is een thuisrit voor mij.
sorry zunne CJ!
Merci voor de vertaling m-biker, om deze manier is dit forum nog leerijk ook :-)
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Ewel,om eerlijk te zijn,ik vond het ook geen moddertocht.Op 1 strookje van 50 meter na waar werkelijk iedereen van de fiets moest kon je overal doorrijden.Gestart deze morgen met de forumtrein en ik merkte van in het begin al dat het een snelle rit zou worden.De fast meteen ribbedebie,de cowboy nam een voorsprong met Kenny en Traxer zijne diesel stond vroeg warm.Ik sukkelde nog met zware beentjes van de dag ervoor en moest duidelijk nog roderen.Aan de bevoorrading de bandjes wat harder gezet en toen was mijn moment gekomen.In één ruk naar de kop van de forumtrein en het duurde een tijdje voor er iemand kwam overnemen.Toen ik voelde dat we tegen wind in moesten,grote plateau maar ne keer geroepen.Hij is de eerste altijd om te zeggen dat we traag gaan rijden maar hij heeft niets liever dan dat er een koerske ontstaat.Wanneer hij zijn intussen gekende trekkabelbeweging of zijn -met de vingers in de neus-inhaalmaneuvre doet,dan weet je dan hij los komt.Uiteindelijk plaatste hij zijn ultieme demarrage net voor het "wandelstrookje".De fast in tweede positie stampte zijn ketting naar de vaantjes en het was wachten op onze fietshersteldienst (de cowboy) om het euvel te verhelpen.De cowboy had zich intussen weer van zijn beste en gekende kant laten zien door zijn avatar hier weer ne keer na te bootsen.Naar het einde toe nog enkele mooie beelden gezien waar Katrien20 even moed kreeg en de forumtrein wou aftroeven.Ze werd prompt tot de orde geroepen.Ook nog een mooi tafereelke in de allerlaatste kilometer waar we met zes forummers op 50 meter van elkaar reden.Ik kan het weten want ik zat in zesde positie.

Wat de organisatie betreft heb ik vandaag grote ogen getrokken(in tegenstelling tot Jodelaitie aan de start)Amai,2 jaar geleden deze tt gereden en ik kon er mij maar weinig meer van herrinneren maar wat ik vandaag gezien heb was grote klasse.Deze organisatie heeft een enorme progressie gemaakt wat mij betreft.Zelden nog maar één organisatie gezien die aan iedere drukke oversteek seingevers zet.We zaten precies echt in een koerske.Een mooi gevarieerd parcours met genoeg off-road,een prima bevoorrading,een afspuitplaats zoals er niet veel zijn,een volledig perfecte bepijling(Ik kan niet geloven dat er maar één iemand verkeerd heeft gereden).
Prima inschrijvingsplaats,gezellig en lekker verwarmd,mooie warme douches en een gezellige apres met de Furious als jarige.De zaal stond verstomd toen de happy birthdaysong weerklonk.

IK vind dat deze organisatie wel het onderste uit de kan heeft gehaald en deze verdiend dan ook een dikke 10/10.

Voor volgend jaar weet ik het al zeker, ik kom hier terug!!!!!

CJ.bedankt voor de leuke voormiddag en ge moogt gans de organisatiegroep een dikke proficiat wens namens veeteeteetje.
Post Reply