ik ben niet geweest en heb op de dijken een toerke gemaakt...wel enkele mannen van den tt tegengekomen, en ik was blij dat ik niet op het parcours zat, soit.
MAAR: op een bepaald moment draaide den tt op den dijk langs een boske en daar stond een rij van jagers ... geweer in aanslag. Als der daar enen een beetje te scheef schiet, dan heeft er ne fietser hagel in zijn lijf zitten. Niet te doen ... vraagske dus: een tt-parcours moet ge maanden op voorhand aanvragen , moeten die jagers dat ook niet doen?
09/12/2007 Bornem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ik was één van die bikers die de slijk en modder trotseerden , ik denk dat er rond de 900 bikers waren.
Ik waande me in parijs-roubaix op een gegeven moment met kasseistroken om u tegen te zeggen ,afgezien amai .
Goed georganiseerde tocht met prima afpijling en uitstekende
bevoorrading .
Proficiat Greenbikers en tot op jullie zomertocht in Juni

Ik waande me in parijs-roubaix op een gegeven moment met kasseistroken om u tegen te zeggen ,afgezien amai .
Goed georganiseerde tocht met prima afpijling en uitstekende
bevoorrading .
Proficiat Greenbikers en tot op jullie zomertocht in Juni
Ik ga hier maar 1 ding op zeggen " DE AFWEZIGEN HADDEN ONGELIJK "
Schitterende tocht en zoals Dirty het zegt er lagen enkele grave pave-stroken bij, en die verdienden allen een sterreke zenne.
Aan de GREENBIKERS
ongelooflijke organisatie en de bikerwash en apres schitterend !!!!!!
tot volgend jaar
Serge
Schitterende tocht en zoals Dirty het zegt er lagen enkele grave pave-stroken bij, en die verdienden allen een sterreke zenne.
Aan de GREENBIKERS
tot volgend jaar
Serge
ik ben ook geweest , mijn eerste echte tt..
ik wist van toeten of blazen over inschrijving , maar da bleek dan toch mee te vallen..
hier thuis vertrokken met de mtb , en bijna 75 km gebold , kheb er maar een intensieve duurtraining van gemaakt
ik vond het een mooie rit , zeer goed bepijlt , en overdreven modder was er niet , ook niet zo een zware stroken..
wel veel verhard maarja da werd naar het einde toe toch nog goed gemaakt..
chapeau!!! , want zo iets oganizeren , da is een hele berg werk!
ik wist van toeten of blazen over inschrijving , maar da bleek dan toch mee te vallen..
hier thuis vertrokken met de mtb , en bijna 75 km gebold , kheb er maar een intensieve duurtraining van gemaakt
ik vond het een mooie rit , zeer goed bepijlt , en overdreven modder was er niet , ook niet zo een zware stroken..
wel veel verhard maarja da werd naar het einde toe toch nog goed gemaakt..
chapeau!!! , want zo iets oganizeren , da is een hele berg werk!
ook tot in Bornem geraakt vandemorgen maar het deed pijn
totally wasted van de kerstmarkt in Opdorp thuisgekomen maar er toch nog geraakt
den dirty zijn clubkas zal wel goe gespijsd zijn denk ik (aangename kennismaking btw) maar de mijn was volledig leeg
ik weet begot niet meer wat ik daar allemaal tegen u staan lullen heb; mijn excuses voor enige ongemakken veroorzaakt door ondergetekende
de tocht zelf dan...
zoals altijd AF
vandaag was de derde greenbikers toer die ik gereden heb en enkel het nonnenbos kwam er altijd in voor. voor de rest bijna altijd nieuwe stukken
staat van het parcours was vrij goed; khad mij ergere dingen voorgesteld
die laatste lus rond Bornem Centrum (na Hingene) was al een goed voorafje van den bikewash
dolle pret zoveel plassen
en het zonnetje maakte het zeer aangenaam biken
enige minpunt was die leuke jongen die mij in één van de korte U-bochten in het nonnenbos bijna het decor inreed door binnenkant bocht te willen pakken
kheb geen moeite toe te geven dat ik niet van de rapste was vandaag maar steekt ne mens aub voorbij op een recht stuk ipv op zo een technisch gedraai en gekeer
totally wasted van de kerstmarkt in Opdorp thuisgekomen maar er toch nog geraakt
den dirty zijn clubkas zal wel goe gespijsd zijn denk ik (aangename kennismaking btw) maar de mijn was volledig leeg
ik weet begot niet meer wat ik daar allemaal tegen u staan lullen heb; mijn excuses voor enige ongemakken veroorzaakt door ondergetekende
de tocht zelf dan...
vandaag was de derde greenbikers toer die ik gereden heb en enkel het nonnenbos kwam er altijd in voor. voor de rest bijna altijd nieuwe stukken
staat van het parcours was vrij goed; khad mij ergere dingen voorgesteld
die laatste lus rond Bornem Centrum (na Hingene) was al een goed voorafje van den bikewash
en het zonnetje maakte het zeer aangenaam biken
enige minpunt was die leuke jongen die mij in één van de korte U-bochten in het nonnenbos bijna het decor inreed door binnenkant bocht te willen pakken
kheb geen moeite toe te geven dat ik niet van de rapste was vandaag maar steekt ne mens aub voorbij op een recht stuk ipv op zo een technisch gedraai en gekeer