09/12/2007 Wielsbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fargo
Mountainbiker

Post by fargo »

Mooi leuke tocht, berijdbaar ondanks de regen van afgelopen dagen (nachten), bewijzering 100 % perfect.
glamo
Mountainbiker

Post by glamo »

knappe tocht!! enorm genoten, proficiat mannen. :wink:
Bunny Hopper
Mountainbiker
Location: Orbea Teneré, shimano, regelbaere vering met lock-out

Post by Bunny Hopper »

awel, ORT !!!!!!

bepijling perfekto, jammer da in de laatste kilometers gjeen corbillard stond, want heb heel wat lijken op ne velo gezien.
Spijtig voor de organisatie van het 'rot'weer van de laatste dagen, want is een heel schoon parcours
angezien ik da laatste 5 weken slechts 2 keer gereden had moest ik wel de 50 doen, of kwamen an me kilometers nie voe deze maand.
na tweede bevoorading moeten stoppen om wa an me voorwiel te draaien want had meer of paar toerkes minder of slippend achterwiel. sjapo voe da baasken van een jaar of 11-12ant bij hem werkten de redbulleks wel, da ventje had vleugelkes. of had ik teveel energie verspild an de redbull babes .......................................

besluit : schonen toer, prachtige organisatie, goe bevooradingen, goe douches, goe apres, juust jammer dak die velo nie gewonnen heb :cry: want men orbeatje is verre versleten.
TOT VOLGEND JAAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pomer
Mountainbiker

Post by pomer »

:-D mooie vette natte modderige tocht =D> bepijling 10/10 :wink: goede gezonde bevoorrading met kachel die brande :wink: organisatie 9/10 =D> Bikewash uitstekend :wink: apresbike met warme hond en lekkere koffie :lol: Op de tocht veel panne gezien ,zadels afgebroken,kettingen kapot ,platte banden ,enz :roll: tot volgend jaar doeiiiiiiii :bounce:
Axeswar
Mountainbiker

Post by Axeswar »

Dik in orde! Inderdaad zowat overal goed berijdbaar. Enkel het stukske achter de tweede bevoorrading was er wat over. En leuk dat we op het einde nog een grasveld mochten dwarsen.
En super warm water in de douches, waarvoor dank.
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

Schitterende tocht en "belangrijk", neem een gele fluoplaat, zaag ze in mooie rechthoekjes en kleef er aan één kant een pijltje op en ... je hebt de perfecte pijlkes. =D>
Nu nog juist bepijlen en zo krijg je een 10 op 10 voor de routeaanduiding zoals Wielsbeke zeker verdiend.
Ik snap nog altijd niet waarom zo veel clubs stuntelen met triestige pijltjes. #-o
En Thierry, ik kwam niet voor jou plezier te doen :wink:, maar ik kwam met de volle goesting en zeker niet beklaagd. :bounce:
Tot in Blankenberge. :wink:
PR-barberiet
Mountainbiker

Post by PR-barberiet »

Aan alle 655 deelnemers bedankt ,ook bedankt voor de leuke reacties op het forum .

Normaal gezien ging op de eerste bevoorrading Aquarius staan , maar om 8u30 was daar niemand van Aquarius te zien, we hebben gebeld naar hen maar kregen een voicemail, omstreeks 10u stopt daar een "controleur" van Aquarius met de vraag waar de sampling van Aquarius plaats vond.

We zeiden dat we nog niemand gezien hadden en wat bleek, de man had een verkeersongeval met z'n wagen(vrachtwagen) in Kruishoutem gehad en kon onmogelijk nog aanwezig zijn op onze tocht. Dus sorry hiervoor..., we hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te vangen...

Onze hoofdprijs is ook nog niet weg , dus als iemand lotnummer 612 heeft dan kan deze nog z'n Mountainbike ophalen bij "The Edge".

We hebben op de parking ook nog stukken gevonden van iemand z'n fietsdrager, ook voor deze stukken gelieve "The edge" te contacteren.

De foto's die genomen werden zullen waarschijnlijk in de loop van de week op onze site komen : http://www.mtbuw.be
Nogmaals bedankt en tot volgend jaar !

De afwezigen hadden ongelijk !
Last edited by PR-barberiet on Sun 09 Dec 2007 20:22, edited 1 time in total.
Vl-ardenner
Mountainbiker

Post by Vl-ardenner »

Zeer goede organisatie!

Een verslag staat inmiddels online op mijn blog.

Vl-Ardenner
Fluppe
Mountainbiker

Post by Fluppe »

Amai gasten, ge hebt dat opnieuw goed gedaan hé. =D> =D>

Wat een tocht hé, ik heb me gejeund zulle !!

Ik weet het zeker volgend jaar, wielsbeke, ben ik er opnieuw bij !

En niets van aan trekken van de gasten die vinden dat er veel modder ligt, die moeten maar elders gaan hé die "Salonbikers" :wink:
Duffman
Mountainbiker

Post by Duffman »

PR-barberiet wrote:Normaal gezien ging op de eerste bevoorrading Aquarius staan , maar om 8u30 was daar niemand van Aquarius te zien, we hebben gebeld naar hen maar kregen een voicemail, omstreeks 10u stopt daar een "controleur" van Aquarius met de vraag waar de sampling van Aquarius plaats vond.

We zeiden dat we nog niemand gezien hadden en wat bleek, de man had een verkeersongeval met z'n wagen(vrachtwagen) in Kruishoutem gehad en kon onmogelijk nog aanwezig zijn op onze tocht. Dus sorry hiervoor..., we hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te vangen...
Moesten deze voormiddag in Harelbeke zijn en heb diene kerel van Aquarius zien staan met zijn pickup en aanhangwagen in Zwijnaarde aan de verkeerswisselaar van E40 naar E17. Ze waren hem net aan 't wegtakelen. Dit gewoon ter info hoor 8)
Post Reply