Kan er mij iemand iets vertellen over deze TT want ik vindt er op Internet niets van terug? Hoe is het parcours? Komt er veel volk op af??
Bedankt op voorhand.
08/12/07 Ertvelde
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ah, ik ook!Fre C wrote:Ertvelde ligt maar op een vijftiental km van bij mij thuis, dan kan ik met MTB nog wa extra km's doen. Parcours zal wel niet zo verrassend zijn zeker in deze streek.
Nog eens nen langen toer doen:
Ik denk: heen + 2x45km + terug=110km!?
En de toer zal idd niet zo verrassend zijn, denk dat ik geen pijlkes zal nodig hebben!
- Fre C
- Mountainbiker
Wij vertrekken om 8u30....zie ook onze site bij activiteiten. Dan zie je wie er allemaal rijdt. Je kent er waarschijnlijk wel een paar van.Ing.Frag wrote:Ah, ik ook!Fre C wrote:Ertvelde ligt maar op een vijftiental km van bij mij thuis, dan kan ik met MTB nog wa extra km's doen. Parcours zal wel niet zo verrassend zijn zeker in deze streek.
En de toer zal idd niet zo verrassend zijn, denk dat ik geen pijlkes zal nodig hebben!
Ik zal er proberen staan!Fre C wrote:Wij vertrekken om 8u30....zie ook onze site bij activiteiten. Dan zie je wie er allemaal rijdt. Je kent er waarschijnlijk wel een paar van.Ing.Frag wrote:Ah, ik ook!Fre C wrote:Ertvelde ligt maar op een vijftiental km van bij mij thuis, dan kan ik met MTB nog wa extra km's doen. Parcours zal wel niet zo verrassend zijn zeker in deze streek.
Ik ga wel met fiets naar daar, dus als ik te laat wakker ben, ben ik mss te laat :)!
Mss tot morgen, je moet allessinds niet wachten op mij!
jow
-
Biky burger
- Mountainbiker
Post by Biky burger »
Omdat het de laatste weken al modder was dat de klok sloeg, dacht ik: ik ga zoals verleden jaar naar Ertvelde waar er veel road is. Wel, vandaag was het wel efkes anders: veel meer off-road dan verleden jaar, maar overal goed berijdbaar. Duidelijke pijlen, kalklijnen in de bosjes en terwijl we de fiets aan het afspuiten waren, kregen we plots tot ieders verbazing dubbel zoveel druk.
Ondanks weinig commentaren op het forum toch een tocht met een hoog amusementsgehalte. Een om te onthouden!
Ondanks weinig commentaren op het forum toch een tocht met een hoog amusementsgehalte. Een om te onthouden!