8/12/07 hertsberge-oostkamp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
king_of_nothing
Mountainbiker

Post by king_of_nothing »

hebben ons goed geamuseerd, mooi parcour en goede organisatie. en we waren voor de regen terug :lol:
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

Kan ook enkel maar beamen wat iedereen al schreef : prachtparcours (allé, zolang het duurde toch), schitterende (eerste) bevoorrading, een prachtprestatie van de organisatie =D> =D> =D> =D>

Helaas voor mij na 26 km reed ik de spaken uit de wielen :( en was het uit met de pret. Met heel veel pijn in het hart moest ik mijn maatjes laten gaan.

Na amper 15 minuutjes kwam de pechdienst mij al ophalen (waarvoor mijn dank) en werd ik vlotjes naar de aankomst gebracht. Nog even de fiets proper gespoten, wat droge kleding aangetrokken en gewacht op de maatjes ondertussen genietend van een Leffe en een hotdog.

Superfan en haar collega's mochten serieus draaien om alle dorstigen te laven!

Toch nog een leuke aprés gehad met ons bendeke Sint-Rita Trappers.

Zeker tot volgend jaar, hopelijk zonder materiaalpech [-o<
kommil foo
Mountainbiker

Post by kommil foo »

Prachtige tocht gereden vandaag in hertsberge na drie weken niet op de bike te hebben gezeten was het weer genieten en op het laatse afzien #-o .

Alles was perfect bepijling, bevoorradingen waren bufetten en een prachtig parcours =D> =D> =D>

Proficiat aan superfan en haar hele crew voor het vele werk dat ze geleverd hebben.

Voor mij blijft dit toch de TT van tjaar :wink:

En aan allen die er vandaag bij waren volgende week ist in moen te doen!

kommil
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Tja, t'was weer van dat. #-o Rotparcours, veel te veel asfalt, slecht gepijld, veel te veel volk, geen prive, geen singletracks, rotstuk in de laatste 2 kilometer, bijna geen afspuitplaats, hard brood, klein worstje, luizige bediening en geen frieten. :(

Volgend jaar zeker terug... :bounce: :bounce: :bounce:
Sharkie
Mountainbiker

Post by Sharkie »

Omdat het daar zo SUPER was, heb ik de grote toer 2x gereden + richting Sint-Andries naar m'n schoonouders in de gietende regen = 106 km in totaal.
Om 11 u. vertrokken, en tot aan de 1ste bevoorrading in 't gezelschap van, jawel :oops: , Hoste, Vansevenant, Eeckhout & Gardeyn kunnen rijden. Daarna waren ze 'gaan vliegen'. Omdat ik reeds om 13 u. terug aankwam en omdat ik hou van dit parcours, nog eens aangezet voor de 2de toer. Na een 10-tal km begon het al wat te plenzen, en naar 't einde toe was 't toch al een redelijk onweertje. Het parcours lag er daardoor voor m'n 2de maal veel zwaarder bij dan de 1ste keer. Bij aankomst stond het water letterlijk in m'n bottines.
Voor de organisatie: EEN DIKKE PROFICIAT =D> =D> =D> . Doe zo verder. Voor de mensen die vreesden om te veel in de file te staan, ik heb daar 2x niets van gemerkt hoor.
mtbiker.
Mountainbiker

Post by mtbiker. »

Zeer mooie tocht, bos in, bos uit, enz. Volgens mij enkel mogelijk gemaakt door een top-organisatie !!

Wel jammergenoeg voor mij, net voor die laatste kilometer met die sparrebosjes begaf mijn ketting het... Was nochtans geen goedkope s-ram ketting die nog maar een maandje oud was
Dus reden te meer om volgend jaar terug te keren é en die bosjes al rijdend af te leggen...
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Neg si, terug thuis van een super dag, bedankt aan de 2624 deelnemers, het was een waar genoegen om jullie zo talrijk te mogen begroeten :lol: :lol: .

het doet ons deugd al deze positieve commentaren te horen, we doen ons best en het blijkt dat dit toch wel gewaardeerd wordt.

Dank aan al onze Hertetrappers die vandaag in weer en wind gewerkt hebben om deze rit zo goed te laten verlopen.

Vooral diegene die vanavond in de regen en dit rotweer nog gans het parkoer zijn gaan ontpijlen, 't was hard labeur, maar de hutsepot, Leffekes en Duvelkes stonden klaar tegen dat ze binnen waren.

Zo nu ga ik ook der mee stoppen, want mijn beentje zijn o zo moe.

See you next year.
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Schitterende tocht van het begin tot het einde =P~
Veel boskes gehad ,Single trackske's enz
2 Super bevoorradingen =D>
Achter de laatste bevoorrading begon het te storten
Parcour op zig lag goed,naar het einde toe met de
regenval lag het hier en der wat slechter bij
De spoorkes lagen heel goed :P
Het laatste off-road stukske was zalig op het
prive stuk leuke bos tracks (o)
De bike wash waren er voldoende afspuitslangen :-)
Spijtig dat er geen bewaakte bike stalling was :-?
Super organisatie =D> =D> =D>
Tot de volgende :wink:
Jefke85
Mountainbiker

Post by Jefke85 »

i-Mac wrote:Jawadde dadde, deze namiddag was de rit een beetje anders. Omstreeks 15u00 werden de hemelsluizen opengezet, en stak een ferme wind op. Dat maakt het nog bijzonder lastig.

Meer later.
Rijde gij rond met een truitje van cercle ook, gestart rond 10 voor 14u ongeveer deze namiddag?
berggeitje1
Mountainbiker

hertsberge

Post by berggeitje1 »

Er was maar 1 spelbreker op deze tocht en dat was de regen. Ben gestart om 13.35 tot aan de 2de bevoorrading enkele druppeltjes gevoelt maar toen gingen de hemelsluizen open. Een beetje regen daar heb ik geen probleem mee maar 3/4 uur in de gietende regen rijden daar ben ik niet voor te vinden.
Het parcours was perfect veel offroad en overal goed bereidbaar.
Het is een van de mooiere tochten in WVL, bedankt en tot volgend jaar.
Post Reply