09/12/07 Zedelgem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Spijtig... Maar ja, niets aan te doen.CJ wrote:Deze avond heb ik een telefoontje gekregen van één van de parcoursbouwers.
Er zijn een aantal "te" modderige stukken uitgelaten.
oa: een stuk van de paardeweggel in domein Tudor.
(voor de mensen die de streek een beetje kennen)
Zal morgen toch present zijn hoor.
See you
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Heb hem vorig jaar gereden en van genoten. Zit nog altijd in beraad , als ik er kan zijn tegen 8u ga ik, anders niet (hangt van thuiskomst af).
CJ schreef:
Deze avond heb ik een telefoontje gekregen van één van de parcoursbouwers.
Er zijn een aantal "te" modderige stukken uitgelaten.
oa: een stuk van de paardeweggel in domein Tudor.
(voor de mensen die de streek een beetje kennen)
Spijtig... Maar ja, niets aan te doen.
Zal morgen toch present zijn hoor.
See you
We hebben het hier over kleine stukken hoor. Hoogstens een paar honder meter op de hele rit.
Maar ik denk dat het de bedoeling is een "rit" te maken, geen ploeterpartij.
Voor het eerst is er ook een Tombola met zo'n 120 prijzen, dit naar aanleiding van de 10e organisatie.
Natuurlijk ook een lekkere boterham achteraf om terug op krachten te komen al dan niet met een Tongerlo (geen Leffe)
Nog een prettige nachtrust en hopelijk tot morgen.
- de fretter
- Mountainbiker
Post by de fretter »
Ik kom zeker af met Mega Mingie de rest is te moe, te slap of zijn bang voor de regen en wind. Wij zullen present zijn en hopen van alles te trotseren zoals verleden week in Beerst. 
- fast & furious
- Kerstman
- Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006
Post by fast & furious »
[quote="Cavens"]Zal er ook zijn met Chamberke voor de 46km.[quote="Cavens ,bent U Jurgen uit de spinning?
Eluw,
Net terug van een schone tocht in Zedelgem si. Ik denk dat ze echt alles uit de streek gehaald hebben. Enkele goeie 'vettige' stroken, zoals ik het graag heb. Ook was het super dat aan elke gevaarlijke baanoversteek iemand stond om het verkeer tegen te houden. Bedankt aan deze mensen dat ze zorgen voor onze veiligheid. De bepijling was ook goed, nergens verkeerd gereden. Grote en duidelijke pijlen, daar kunnen sommige tochten een voorbeeld aan nemen. De bevoorrading viel op 23 km als ik mij nog goed herinner net in het midden van de grote tocht wat ik ideaal vond. Deze was ook zeer ruim, iedereen vond er wel iets die hem aanstond denk ik. Bij de aankomst moesten we niet lang aanschuiven om de fiets af te spuiten want ook hier waren er slangen genoeg. Kortom dit was een geslaagde rit, waar de organisatie er voor gezorgd heeft dat alles tot in de puntjes geregeld was.
Net terug van een schone tocht in Zedelgem si. Ik denk dat ze echt alles uit de streek gehaald hebben. Enkele goeie 'vettige' stroken, zoals ik het graag heb. Ook was het super dat aan elke gevaarlijke baanoversteek iemand stond om het verkeer tegen te houden. Bedankt aan deze mensen dat ze zorgen voor onze veiligheid. De bepijling was ook goed, nergens verkeerd gereden. Grote en duidelijke pijlen, daar kunnen sommige tochten een voorbeeld aan nemen. De bevoorrading viel op 23 km als ik mij nog goed herinner net in het midden van de grote tocht wat ik ideaal vond. Deze was ook zeer ruim, iedereen vond er wel iets die hem aanstond denk ik. Bij de aankomst moesten we niet lang aanschuiven om de fiets af te spuiten want ook hier waren er slangen genoeg. Kortom dit was een geslaagde rit, waar de organisatie er voor gezorgd heeft dat alles tot in de puntjes geregeld was.