8/12/07 hertsberge-oostkamp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

vanmorgen als een van de eersten naar de inschrijving waar Superfanneke mij gelukkig nog wat wakker hield.(Vroeg=dichte parkeerplaats)
Samen met traxer en CP de 46km op een gezapig tempo afgehaspeld.Mij goed geamuseerd op het mooie parcours met als hoogtepunt het single-track-bosje de laatste km.

Nog ne gezelligen après en veel forumbekenden gezien zoals daar zijn:Traxer,C.P.,Hanzi,Moustache,Supahfly,Katrien20,Kno :wink: rrebikerlady,Lichterveldenoaere,Vtttje,Vtpptje,Filliberke,Scubaluc,Brouwertje Ed,Uncle Sam,De Tetters,Archie bunker,............
De mannen(en vrouwen) van 't forum weten waar het goed is hé :wink: )
Daar ik weduwnaar was vandaag toch maar voor "soep" :roll: geopteerd.

Al bij al:dikke pluim voor Superfannneke en het volledige team voor de prima rit en sfeer! =D> =D> =D>
tubeless
Mountainbiker

Post by tubeless »

Ik ben ongeveer rond 10 uur aangezet en heb geen regen gehad. Alles was goed berijdbaar. Ik heb overal kunnen rijden tot dat ik m'n ketting brak :-D . kheb dan wel stuk of 3km te voet moeten gaan. :cry: Een zeer mooie tocht. Afspuiting was zeer goed. Proficiat voor de organistatie. =D>
djambo
Mountainbiker

Post by djambo »

Dit was super !!! Berijdbaar parcours, toch 100 % mtbgehalte, bos, veld, recuperatiestroken, goede bevoorrading (warme thee !!), en een koele leffe !!

Ondanks de regen was alles dubbel en dik in orde !!!

Anderen die claimen dat hun tt berijdbaar is ondanks het natte weer, zouden hier beter een voorbeeld aan nemen ! =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Treksken
Mountainbiker

Post by Treksken »

Dikke proficiat aan de organisatie van deze mooie tocht =D> =D> Bijna niet te geloven hoe goed alles berijbaar was(grote toer toch)!! De Max daar in de streek,Bos in Bos uit,da is offroad van de bovenste plank,goed geplaatste stops voor de nodige suikers en vocht,goe weerken en den deze zien jullie zeker terug bij een volgende =D> =D> PS;volgende keer mischien aan bewaakte fietsparking denken,zou volgens mij niet meer mogen ontbreken de dag van vandaag :wink:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Vandaag samen met SuPaH Fly en met een (verkoudheid met een grote V) aan deze tocht begonnen. Mij goed geamuseerd en het zou nog leuker geweest zijn mocht ik kunnen ademen ! #-o

Na de eerste bevoorrading Filiberke opgepikt, die daar maar Aquarius stond te drinken en naar de madammen stond te kijken. :drunk:

Toen mijn hand dan ook nog serieus pijn begon te doen heb ik beiden dan maar gezegd dat ze niet meer moesten babysitten en hun laten rijden. :cry:

Na zo'n 25km dan maar beslist om gewoon de 32 te bollen. Op bepaalde momenten met tranen in de ogen (of het nu van de pijn was of gewoon verdriet omdat ik de rit niet helemaal zou rijden weet ik niet zeker :^o :^o :^o )

Toch nog genoten van wat ik gereden heb en gelukkig het bosje in de laatste kilometer ook nog kunnen meepikken.

Volgend jaar beter.
koen123
Mountainbiker

Post by koen123 »

Supertocht! Heb mij weer fantastisch geamusseerd; proficiat aan de organisatie, alles dik in orde, de uitpijling was perfekt, een voorbeeld. Met zo'n weer lag het parkoer er schitterend bij, niet te geloven, ik was amper vuil.
Tot volgend jaar!
koen123
Mountainbiker

Post by koen123 »

Supertocht! Heb mij weer fantastisch geamusseerd; proficiat aan de organisatie, alles dik in orde, de uitpijling was perfekt, een voorbeeld. Met zo'n weer lag het parkoer er schitterend bij, niet te geloven, ik was amper vuil.
Tot volgend jaar!
Toen ik in de auto naar huis aan het rijden was ben ik nog heel wat mtb'ers tegengekomen, in de gietende regen. Ik had er echt mee te doen
bouten
Mountainbiker

Post by bouten »

Prachtige tocht =D> Proficiat aan de organisatoren.De streek leent er zich wel toe maar er zaten toch ook nog mooie privestukken in.Paar keer zwaar int t,rood gegaan :oops: maar da was het waard.Volgend jaar kom ik zeker terug :-D
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Ik ben vooral blij dat ik in de voormiddag geweest ben :lol: :lol:

En de berijdbaarheid van het parcours was idd super, maar dat heeft weinig met de organisatie te maken, wel alles met de ondergrond! Bosgrond zal er nooit echt slijkig en modderspoorachtig bij liggen!
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

Het moeilijkste aan deze TT was het vinden van een stylo die schreef :-D

Voor de rest niets anders dan lof : voldoende parkeergelegenheid (al stond ik op de grote baan ergens) =D> - vlotte inschrijving - prachtig parcours - haast geen modder - mooie natuur - veel bos - enkele single-tracks - twee bevoorradingen met divers aanbod van drank en versnaperingen - goede afspuitmogelijkheid. =D>
Eén minpuntje : geen bewaakte fietsstalling en daardoor de après overgeslagen.

Alleszins : tot volgend jaar !
Post Reply