8/12/07 hertsberge-oostkamp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
iron gonzo
Mountainbiker

Post by iron gonzo »

zeer mooi tochtje
mijn eerste ervaring is alleszinds goed verlopen.
deze morgen om 08.45 vertrokken en tegen 10.30 terug aan de aankomst.
dan nog effe wachten op de foto.
Image
wat kennis maken met andere 2wiel stampers
en naar huis gefietst zo een 35Km

moe maar voldaan
proficiat aan de organisatie voor het prachtig parkoer
cyclist
Mountainbiker

Post by cyclist »

Eventjes getwijfeld of ik in de streek zou blijven en de tt van Hollebeke zou rijden, maar heel blij dat ik toch weer voor Hertsberge heb gekozen. De Brugse bossen blijven toch mijn favoriete streek om te biken. Net als ieder jaar een organisatie waar niets op aan te merken valt. Of toch misschien 1 minpuntje... geen water om de fietsen af te spuiten bij aankomst.
Maar dat zal wel spoedig verholpen geweest zijn denk ik.
Tot de volgende keer =D> =D>
rombaft
Mountainbiker
Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0

Post by rombaft »

ook gereden, ik zal er wel in alle eerlijkheid bijzeggen dat ik de laatste 5km heb afgesneden :oops: en eindigde met een goeie 40km op de teller, ik kreeg lood in de benen, hartslag niet meer omhoog te krijgen, 't leven was er plots uit.

wel net zoals vorig jaar een heel mooie rit, bijna constant onverhard , slechts enkele echte modderstroken die waar je wel nog steeds perfect kon doorrijden.

goede bevoorrading, veel plaatsen op de afspuitstand (wel weinig druk op het water als gevolg )

soit, toprit, toporganisatie, mooie streek !!!
iron gonzo
Mountainbiker

Post by iron gonzo »

de kraan zat muurvast
maar met genoeg mankracht hebben ze hem toch open gekregen.

de rij wachtende was ondertussen zo lang dat ik maar met vuile fiets naar huis ben gereden.

PS: opweg naar huis reed er iemand voor mij met een fluovestje aan richting beernem.
over de vaart aan het rond punt is deze persoon terug gedraaid.
moest je hier zitten op het forum
wij hebben gezwaaid naar elkaar :wink:
het was ik dus waar je naar keek
wilddog
Mountainbiker

Post by wilddog »

wel een super toffe tocht gereden tis toch verruit de mooiste tocht van het jaar....gestart om 9u40 en terug om 11u50 voor de grote tocht...overal flink kunnen doorrijden...niet te geloven dat alles zo perfekt berrijdbaar was na al die regen...een dikke pluim voor de parcoursbouwers !!!!
tuurke
Mountainbiker

Post by tuurke »

Man, man, man wat een geluk. de ganse week water gegoten, gisteren heel veel wind en vandaag : droog, niet te veel wind en af en toe een klein waterzonneke...
Meer moet dat niet zijn om een prachtige tocht van bijna 46 km te rijden. Heel mooi parcours vooral op het einde de technische stukjes bos, heel leuk.
Prima bevoorradingen, goede afspuitstand en een heel lekkere hot-dog met n'n Leffe.
Tot volgend jaar...
Ken1984
Mountainbiker

Post by Ken1984 »

Hoe noemt die fotograaf eigenlijk aan de aankomst? Zou graag mijn foto gemaild krijgen, voor 5 euro ofzo :)
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Gestart om 8u terwijl de schemerdonker plaats maakte voor de opkomende zon. Lekker weertje om te biken: ni te fris, weinig wind en een fantastische streek =D>
De eerste 25km vond ik snel voorbij gaan (27avs) en bleef wat op mijn honger zitten...
Gelukkig werd ik ruimschoots getrakteerd tijdens de laatste 20km:
Genieten van iedere bospassage en single track. (Had graag de mogelijkheid gehad om die laatste 20km opnieuw te doen :P)
Het laatste stuk bos deed toch pijn aan de kuiten omdat het stampen was om vooruit te komen.
Daarvoor was ik zo vroeg opgestaan!

Mij zien ze zeker terug =D>

Oja, weinig druk op de afspuitslangen al was dit niet echt nodig. De bosgrond kleeft niet zo erg als de klei in Avelgem :wink:
iron gonzo
Mountainbiker

Post by iron gonzo »

Ken1984 wrote:Hoe noemt die fotograaf eigenlijk aan de aankomst? Zou graag mijn foto gemaild krijgen, voor 5 euro ofzo :)
johan.de.jonckheere@telenet.be
0475/279133
:wink:
obi
Mountainbiker

Post by obi »

man dat was een mooie tocht een dikke pluim voor de organisatie en tot volgend jaar =D> =D> =D>
Post Reply