16/12/07 Lubbeek-Pellenberg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bulls68
Mountainbiker

Post by bulls68 »

WTC Pellenberg MTB'ers zullen d'er ook zijn. Uiteraard, want het grootste gedeelte van de tocht gaat over Pellenbergse velden en wegeltjes.
Eerste grote test is het bergske in het Gasthuisbos en daarna langs het veld tot boven. (was vorige editie bijna ni te doen).
Vergeet geen eieren mee te nemen voor de zusters Clarissen. (pittig bergske in asfalt)
De technische afdaling langs de plezante hoek zal er waarschijnlijk ook wel inzitten. (opgelet voor uitstekende stenen)
Het kiekenbergske is echt geweldig en zeker als 't een beetje nat is. De kasseistenen die er dan uitsteken, verzekeren dat er een paar op hun #-o zullen gaan.
En dan de afdaling langs het stenen bergske (aan de kerk) : lekker zompig (zwarte modder waar ge zeker 30 cm inzakt).
Wat ik me van vorig jaar ook nog kan herinneren is de beklimming aan het hoogstepuntlaan (heel technisch) en uiteraard de beklimming van de Calvarieberg (en als ge denkt dat ge er zijt na de eerste klim, dan zijt ge mis, want langs de achterkant van de berg wacht er u nog eentje).
Kortom, vorige edities waren schitterend georganiseerd. Goede bevoorrading (warme soep) en onderweg mogelijkheid om fietske af te spuiten.
=D> =D> =D>
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

Moet nog kiezen tussen Lubbeek en Zonhoven
Cyclomakke
Mountainbiker

Post by Cyclomakke »

Fons Moors wrote:Moet nog kiezen tussen Lubbeek en Zonhoven
Beste Fons,

WTCOOL zou werkelijk vereerd zijn als iemand met jouw palmares onze tocht en het deelnemersveld nog wat extra kleur zou geven... In de mate we je hiermee over de streep zouden kunnen krijgen : 't zou je de groeten & goedkeuring van onze gemeenschappelijke vriend Roland Hurtecant opleveren ! !

Graag tot de 16e !

www.wtcool.net
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

Cyclomakke wrote:
Fons Moors wrote:Moet nog kiezen tussen Lubbeek en Zonhoven
Beste Fons,

WTCOOL zou werkelijk vereerd zijn als iemand met jouw palmares onze tocht en het deelnemersveld nog wat extra kleur zou geven... In de mate we je hiermee over de streep zouden kunnen krijgen : 't zou je de groeten & goedkeuring van onze gemeenschappelijke vriend Roland Hurtecant opleveren ! !

Graag tot de 16e !

www.wtcool.net
Grote kans dat ik kom met een treintje van 2mega-saeco...
http://www.garagetv.be/video-galerij/fo ... o2260.aspx
ikkel
Mountainbiker

Post by ikkel »

bulls68 wrote:WTC Pellenberg MTB'ers zullen d'er ook zijn. Uiteraard, want het grootste gedeelte van de tocht gaat over Pellenbergse velden en wegeltjes.
Eerste grote test is het bergske in het Gasthuisbos en daarna langs het veld tot boven. (was vorige editie bijna ni te doen).
Vergeet geen eieren mee te nemen voor de zusters Clarissen. (pittig bergske in asfalt)
De technische afdaling langs de plezante hoek zal er waarschijnlijk ook wel inzitten. (opgelet voor uitstekende stenen)
Het kiekenbergske is echt geweldig en zeker als 't een beetje nat is. De kasseistenen die er dan uitsteken, verzekeren dat er een paar op hun #-o zullen gaan.
En dan de afdaling langs het stenen bergske (aan de kerk) : lekker zompig (zwarte modder waar ge zeker 30 cm inzakt).
Wat ik me van vorig jaar ook nog kan herinneren is de beklimming aan het hoogstepuntlaan (heel technisch) en uiteraard de beklimming van de Calvarieberg (en als ge denkt dat ge er zijt na de eerste klim, dan zijt ge mis, want langs de achterkant van de berg wacht er u nog eentje).
Kortom, vorige edities waren schitterend georganiseerd. Goede bevoorrading (warme soep) en onderweg mogelijkheid om fietske af te spuiten.
=D> =D> =D>
het was deze morgen droog en dus ervan geprofiteerd om ewa te rijden. en heb grote delen gedaan zoals het pittelpad aan de zustersclarissen en gasthuisbos enz.
en met het weer van deze week moet ik zeggen dat het baggeren en afzien was. het ztuk aan de kliniek is een grote modderpoel en als het zo blijft regen dan raad ik iedereen aan om zwemvliezen mee te nemen.

in elk geval deze moet je gedaan hebben. ikzelf kan er jammer genoeg niet bijzijn.
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

hoeveel hm op de 55km,en precent off road. Ben zeker present .. :lol:
petacchi
Mountainbiker

Post by petacchi »

Amai zeg die Fons dat is ne straffe ...

En hoe zit het parcoursbouwers ... hebben jullie de wegen een beetje moddervrij kunnen houden ??? #-o
Palmboy
Mountainbiker

Post by Palmboy »

Ahha :-) Een toertocht in mijnen achtertuin!

Ik probeer zo veel mogelijk bikers van het rode gevaar mee te krijgen (ook die van de 2008-lichting, die nog niet in teamtenue kunnen rondrijden).
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

bulls68 wrote:WTC Pellenberg MTB'ers zullen d'er ook zijn. Uiteraard, want het grootste gedeelte van de tocht gaat over Pellenbergse velden en wegeltjes.
=D> =D> =D>
=D> =D> Amai, da´s pas een samenvatting waar ne mens iets aan heeft.
Dat het weekend maar rap begint zenne :bounce:
martin b.
Mountainbiker

Post by martin b. »

Ik ga deze tt rijden , maar ik weet nog niet welke afstand.

Martin b.
Post Reply