09/12/2007 Wielsbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Edge
Mountainbiker

Post by Edge »

Dat zwaar stuk ligt nu net NA de bevoorrading. Dus eerst goe de vitamientjes opdoen en dan erin. Het was daar dat er een boom de weg versperde. Het is nu in de omgekeerde richting m.a.w. het gaat lichtjes bergaf in het zwaarst stuk. Drassig is het wel. :-? De eerste zullen de beste zijn. Maar drink daar ne goeie wortegemse en 'tzal u al nie kunnen schelen. MAAR pas op!!!!!! er komt daarna nog een serieus stuk boomgaard die de moeite is. Op het einde van onze rit komt een stuk baan langs de leie, maar ik denk dat er al veel zullen blij zijn dat ze eens op de baan kunnen rijden en meestal tegenwind. Maar allee de mannen van Sentebaos zullen jullie dan trakteren met ne goeie hete hond in de zaal.
BBjaske
Mountainbiker

Post by BBjaske »

Als parochiaan kan ik deze TT zeker niet aan mij laten voorbij gaan, samen met een deftige delegatie Brigandsbikers zullen wij zeker en vast aanwezig zijn op "Hernieuwenburg".
Net zoals de twee vorige edities zal deze Veldtoertocht waarschijnlijk weer voor enkele pittige verrassingskes zorgen, voor ons zeker niet gelaten! [-X [-X [-X
Hopelijk blijft het weer op zondagmorgen een beetje droog en worden we gespaard van gure winterse buien! #-o [-o< [-o< [-o< In ieder geval veel succes met deze! =D>
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

ThOmAsKeN wrote:ow die avatar is niet gekopiert deze heb ik een twaartns gevonden opt internet

bezwaar ???

ge moet nie pijzn dak da ga veranderen vo ui [-X

grtz
Jij bent goe bezig man ???????????????????????????? #-o #-o #-o #-o
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

Mister T. wrote:
Herder Ronny wrote:
Mister T. wrote: @herder Ronny: komt herder Stevenvde ook afgezakt naar de Mister T.-contreien :wink: ?
Ik denk het niet, zolang hij geen mudbike heeft zal hij deze winter passen voor elke modderrit...
Bwaa... de trunte... ik ga der ne keer goed mijnen Taurine doorjagen van 't weekend 8) :P
élaba! Mister T! Kheb u ook moeten overtuigen om uw nieuwen 'MUDbike' effectief te gebruiken bij 'kak'weer.... dus, nie zeggen dat Stevenvde een trunte is é :roll: #-o

zelf mag/kan ik nog niet biken maar ik spring wel ne keer binnen op de après voor een natje! (begin februari vlieg ik er terug in!)
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

MoozeMeiske wrote:
Mister T. wrote:
Herder Ronny wrote: Ik denk het niet, zolang hij geen mudbike heeft zal hij deze winter passen voor elke modderrit...
Bwaa... de trunte... ik ga der ne keer goed mijnen Taurine doorjagen van 't weekend 8) :P
élaba! Mister T! Kheb u ook moeten overtuigen om uw nieuwen 'MUDbike' effectief te gebruiken bij 'kak'weer.... dus, nie zeggen dat Stevenvde een trunte is é :roll: #-o
LOL
mathieu
Mountainbiker
Location: train fiets scott scale 70 wedstrijdfiets scott scal 30

Post by mathieu »

oe vettiger oe pretigger
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

MoozeMeiske wrote:(begin februari vlieg ik er terug in!)
de hele forumdelegatie kan daar alleen maar blij mee zijn..... :bounce: =D> :bounce:
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Ja gastjes als ik dat zo buiten bezig zie....denk dat ik mijn duikpakske ga aandoen voor morgen. De Anglo Boys vertrekken rond 8u30 en als ik de geruchten zo hoor zijn ze van plan om er stevig in te vliegen ...na het biken
Edge
Mountainbiker

Post by Edge »

Voila, Z'on 800 pijltjes hangen er....Wie nu misrijdt, amaai.
Eerlijk gezegd... zwaar ligt het op sommige plaatsen maar baggerwerken zeker niet!!!!
Heel den dag getjoold en gevroed om door ons werk te geraken.
Nu maar hopen dat de wind vannacht onze borden net in Oost-vlaanderen blaast. Niet gevreest, morgen zit ik op de moto om alles te controleren.
De jagers zijn verwittigd, er was wel een jager die zei dat het op geen mtb erke aankomt als er veel starten. Wind of regen alles heeft zijn charmes en de après zal nog zo goed smaken. De douches zijn goe verwarmd en de hot-dogs zijn lekker warm. Waarom nog twijvelen.
We zijn geen "salonrijders", he!!! (uitspraak van.....)
En komt er geen volk morgen..dan is het zo.
Wij hebben alvast ons best gedaan om iedereen content te stellen.
En daarom is het voor ons al geslaagd. TOT MORGEN. :-D :-D :bounce:
BBstijntje
Mountainbiker

Post by BBstijntje »

Kben er zeker bij
kheb deze vorig jaar gereden en hij was inorde hoor

tot morgn

grtz
Post Reply