09/12/2007 Wielsbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

ThOmAsKeN wrote:nie te vele bleten é herder ronny :evil:

grtz ThOmAsKeN :evil:
Ik vind het gewoon niet kunnen dat je iemands 'persoonlijke' avatar gebruikt. Een avatar zorgt ervoor dat je visueel herkenbaar bent op fora. Ik herken onmiddellijk aan de avatar wie er op dit forum een post plaatst, zonder zijn/haar alias te bekijken.
Ik gebruik deze avatar al meer dan een jaar, en werd zelf aangemaakt en niet gekopieerd van een andere persoon.
Daarom verzoek ik je vriendelijk om uit te kijken naar 'algemene' avatar of je eigen avatar aan te maken.

Mijn excuses aan de andere lezers van dit topic :oops: Ik kom hier niet meer op terug!
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

terechte opmerking, herder ronny =D>
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

Herder Ronny wrote:@ThOmAsKeN: originele avatar, geen inspiratie om er zelf één te maken?
:off:
zonder mij te willen moeien, maar, euh... is die avatar niet één van de logo's van een tamelijk bekend Amerikaans fietsmerk? :roll:
hoeveel Image en Image avatars ik hier niet tegenkom, waarvan de 'eigenaars' in vrede leven :P

trouwens, DIT:Image is pas een originele avatar 8) :lol: 8)
ThOmAsKeN wrote:ge moet nie pijzn dak da ga veranderen vo ui
maar akkoord, subtiel is anders [-X

terug on topic

@herder Ronny: komt herder Stevenvde ook afgezakt naar de Mister T.-contreien :wink: ?
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Mister T. wrote: @herder Ronny: komt herder Stevenvde ook afgezakt naar de Mister T.-contreien :wink: ?
Ik denk het niet, zolang hij geen mudbike heeft zal hij deze winter passen voor elke modderrit...
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

Herder Ronny wrote:
Mister T. wrote: @herder Ronny: komt herder Stevenvde ook afgezakt naar de Mister T.-contreien :wink: ?
Ik denk het niet, zolang hij geen mudbike heeft zal hij deze winter passen voor elke modderrit...
Bwaa... de trunte... ik ga der ne keer goed mijnen Taurine doorjagen van 't weekend 8) :P
Edge
Mountainbiker

Post by Edge »

Voila, enkele privegronden een beetje bewerkt. Een fors boompje met drie man moeten bewerken die hem mooi op ons parcours gelegd had.
Het zal van de wind geweest zijn zeker. De mandel blijft mooi op peil. Geen probleem. Dat het nat ligt, is waarschijnlijk geen nieuws. Maar alles is zeker te doen. Diegene die de 50 km onder de wielen schuiven, moeten maar zich goed voordoen op onze bevoorradingen, kwestie van de suikers op peil te houden. Morgen nog een zwaar dagje en we zijn er klaar voor. Zondag als laatste man vertrekt ons PR barberietje en hij zal eens zijn naam kunnen waarmaken.
Edge
Mountainbiker

Post by Edge »

En modder....Niet echt...Het wordt nergens baggeren...efkes zwaar doorduwen, dat wel. En ne keer een grote plas met een harde ondergrond. Maar dat is goed om de fiets te wassen terwijl je rijd.
Wie hem verleden jaar gereden had, wel zeker niet slechter.
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

Edge wrote:En modder....Niet echt...Het wordt nergens baggeren...efkes zwaar doorduwen, dat wel. En ne keer een grote plas met een harde ondergrond. Maar dat is goed om de fiets te wassen terwijl je rijd.
Wie hem verleden jaar gereden had, wel zeker niet slechter.
en die strook langs de mandel, vlak voor de bevoorrading met dat klimmetje? Vorige jaar was dat NIET-TE-DOEN. hoe ligt die er bij?
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

ik heb deze de laatste 3 jaar gereden , en er zit idd ieder jaar progressie in de opbouw van het parcours. Vlak , betontegeltjes, boereslagen, boomgaarden het zit er allemaal in, net zoals de staat van de ondergrond varieerd van hard tot zacht . Of je het nu wil of niet ploeterstukken zal je krijgen, ik denk dat er momenteel geen enkele tocht kan georganiseerd worden zonder.
PR-barberiet
Mountainbiker

Post by PR-barberiet »

Edge wrote:Voila, enkele privegronden een beetje bewerkt. Een fors boompje met drie man moeten bewerken die hem mooi op ons parcours gelegd had.
Het zal van de wind geweest zijn zeker. De mandel blijft mooi op peil. Geen probleem. Dat het nat ligt, is waarschijnlijk geen nieuws. Maar alles is zeker te doen. Diegene die de 50 km onder de wielen schuiven, moeten maar zich goed voordoen op onze bevoorradingen, kwestie van de suikers op peil te houden. Morgen nog een zwaar dagje en we zijn er klaar voor. Zondag als laatste man vertrekt ons PR barberietje en hij zal eens zijn naam kunnen waarmaken.

Ja, inderdaad ik ben de groene vlag zondag, en ik ga morgen al eens opwarmen bij onze vrienden in Hertsberge !

Image
Post Reply