8/12/07 hertsberge-oostkamp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
archie bunker
Mountainbiker

Post by archie bunker »

Superfanneke zoals reeds beloofd in Oostrozebeke moogt ge mij der morgen ook op zetten.
Ga ergens tussen 10 u. en 10.30 vertrekken (een beetje tussen de twee grote foules). Hopelijk ligt het niet al te zwaar want 't is ondertussen al van Wervik geleden dat ik nog gereden heb.
piwie
Mountainbiker

Post by piwie »

jupse,ik hoop dat ik er morgen bij kan zijn,ben momenteel ziek,buikgriep
als we komen zijn we met een drietal personen van de streek roeselare
Voor de bikers veel plezier anders,een mooie rit trouwens
starled
Mountainbiker

Post by starled »

jep , mag er bij stormweer in de bossen worden gereden?
Umbra
Mountainbiker

Post by Umbra »

starled wrote:jep , mag er bij stormweer in de bossen worden gereden?
helmpje en veiligheidsschoentjes voorzien? :wink:
Frank A.
Mountainbiker

Post by Frank A. »

U mag een delegatie Krierecrossers aan de start verwachten om 08h30 :wink:
Voor mij persoonlijk zal het de eerste kennismaking zijn met Hertsberge en omstreken.
Hopelijk blijft het droog de ganse dag [-o<
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Voilà sè, we zijn terug thuis en vanonder de douche.

De rit???? awel, het ligt er echt goed bij, als je het mij vraagt, zelfs beter dan vorig jaar.

Er zijn een drie tot vier stroken waar het waarschijnlijk wat moeilijk zal gaan, maar wat wil je, na zoveel regen :roll: :roll: .
De rest is gewoon goed berijdbaar, maar 'k moet toegeven, 't is een beetje zwaar, 't zit hier en daar niet zoveel "loop" in :P :P

De mannen zijn nog wat aanpassingen aan't doen, een stukje derbij, wat we er eerst uitgelaten haden, maar 't is nu toch te doen, dus zijn ze dat stuk nog gaan uitpijlen. 't sin toch kraks hè, ons bouwerkes =D> =D> =D>

Voor de rest, afkomen gasten, 't zal zeker de moeite zijn.

Vraag maar aan CP, die kwam just met den auto door Hertsberge gereden als ik gedaan had.
Hij kan getuigen dat we echt niet vuil waren hoor.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Voila,ik ben ook klaar voor mijn Hertsbergse marathon. :bounce: :bounce:
Buzzeke met verse kleren zit weg,uitrusting ligt klaar,fietske overal goed gecheckt (manuvelle zit goed vast) en hij staat te blinken en te popelen van ongeduld om de mooie hertsbergse bosgrond aan te snijden.
Ik zie het ook nog altijd zitten en als de beentjes goed zijn na mijn nachtrust zullen mij een overheerlijke en vooral hele mooie 70 km te wachten staan .Ja, we gaan ons eerst uitleven op de kleine toer (26 km) en vervolgens de grote toer (45 km) er nog bij doen want zeg nu zelf,wanneer je je favoriete tt doet,je favoriete ondergrond onder de wielen krijgt en je favoriete off-roadstukken (bos) doet,moet je daar toch zoveel mogelijk van genieten. =P~ =P~
Ook mijne compagnon is verwittigd (pepeetje),dus we hopen van tussen 12u en 12u30 te beginnen met de eerste meters road om daarna te gaan stoeien in het bos.Enkele uurtjes later gooi ik mij dan in den aprés waar ik menige godendrank zal nodig hebben om na te genieten. :drunk: :drunk:

Allé,tot morgen "ollemolle"
en als ge één tegenkomt op het parcours met ne smile tot achter zijn oren die hem uitleeft gelijk een klein kind,.....jaja t'is den dezen hier. =P~ :-D

Superfanneke,slaap maar goed vannacht en morgen gaan we er dan eentje op drinken op jullie tt (op mijn kosten)
Voor u een ice-teatje :-D :drunk: ("lik gewente") en voor ik ......("ook lik gewente") #-o
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Mijnen zwarten zit/ligt ook al klaar in de auto. Hij veert al een beetje uit zijn eigen van kontentement als hij eraan denkt wat hem te wachten staat morgen.
't Is zijne eerste keer daar in Hertsberge. 't Baaske moet morgen am nog wel een beetje werken. ' t Zal waarschijnlijk ergens rond 13h15 zijn dat ik den départ zal nemen.
Vlugste weg vanuit Wielsbeke ? (Wielsbeke - Tielt - Wingene ?).
perico
Mountainbiker

Post by perico »

Morgen ook van de partij in Hertsberge.
Zal samen met paar mandeltrappers uit ingelmunster aanzetten, met molje derbij zal het gene kattepis worden vrees ik.

tot morgen :wink:
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

Ik en nog een meute Herders zullen paraat zijn om de verloren schaapjes naar hun stalleke (lees aprés) te leiden.
Post Reply