09/12/2007 Bornem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
lukke
Mountainbiker

Post by lukke »

Afstappen, stoempen, sleuren, trekken kan allemaal geen kwaad, enkel de kosten nadien aan de bike zijn er te veel aan. [-X Mijn bike staat nu bij de vlomaker en ben benieuwd naar de kosten... =D>
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

deze TT missen is zoals manneke pis die ni kan ....... :oops:
El Che
Mountainbiker

Post by El Che »

El Che wrote:Ook voor mij is deze winterTT een jaarlijks weerkerend MTB-festijn, ik zal er zeker zijn
De weergoden kunnen ze kussen, ik blijf bij mijn eerste gedacht en zal zondagmorgen paraat zijn.
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

dit klote weer deert ons niet, nat zijn we toch.....
:roll: zolang we ons na de rit ook vanbinnen kunnen nat maken is er geen enkel probleem :drunk: :roll:
Emtiebie
Mountainbiker

Post by Emtiebie »

Een goed paar modderbanden kan wonderen doen...

Vooral omdat de gepercipieerde zwaarte van een stuk van meer tel is dan de absolute zwaarte, waarmee ik wil zeggen: als je hard moet stampen om vooruit te komen, maar je merkt dat de anderen nog veel harder sukkelen, dan ga je er nog plezier aan beleven ook. Puur menselijk, niet? :-D

Dus liefst niet allemaal echte modderbanden steken, hé, of ik kan niet meer genieten van dit relatieve voordeel. :lol:

Tot zondag met hopelijk een grote bende Just Ridin'ers!
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

'K hoop maar voor Bin Laden dat zijn schuilplaats in 't nonnenbos waterdicht is,anders gaat hij ipv ontploffen...verzuipen :lol:
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

't zal een vettig boeltje worden op den apres ,allemaal zwarte pieten of moorduvels :evil: :evil: :evil:

mss komen we 't scheldemonster "kludde" wel tegen ,met zo'n nat weer kan hij nooit ver weg zijn ,Binladen zal dan wel uit zijn hol kruipen en een droger nest zoeken in ter dilft .
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Is er deze editie op den après terug wat te beleven? (tijdens vorige TT's bij de Greenies: Trial, Spinning, ...Paaldanseressen =D> of was dat ergens anders? :^o :oops: , Keiharde muziek, ...)

Dit is altijd leuk meegenomen na een helse rit (en dat zal het zondag zeker worden!)

ksal m'n pottekes maa aantoen sekerst? #-o
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Post by Murdock »

Emtiebie wrote:Vooral omdat de gepercipieerde zwaarte van een stuk van meer tel is dan de absolute zwaarte, ...
Hey, Emtiebie, van de week al een beetje teveel in de regen gelopen zekers ? Wat je zegt over de perceptie die een biker heeft van een baggerstuk klopt volledig, tenzij diezelfde biker erin slaagt om er met een snelheid doorheen te gaan die het kwadraat van de lichtsnelheid overtreft, want dan is hij zijn eigen massa, en die van zijn bike, aan het omzetten in pure (kinetische) energie. Dat is pas relativiteit, niewaar. Maar dit volkomen terzijde. Alle bikers van Just Ridin', blij dat jullie er weer zullen bij zijn.
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Post by Murdock »

dirty wrote:Binladen zal dan wel uit zijn hol kruipen en een droger nest zoeken in ter dilft .
Met den Bin hebben we duidelijk afgesproken dat hij moet blijven waar hij zit, eerst voor ons netjes de lintjes hangen in het Nonnenbos en op zondagnamiddag alles weer flink oprollen. BTW, Dirty, het is een weertje naar jullie zin, de Muddevils zullen zich absoluut thuisvoelen, breng ze allemaal maar mee.
Post Reply