Kommilke is zoals ieder jaar van de partij in hertsberge om mij uit te leven in de bossenSuperfan wrote:'t is u vergeven hoor Casper, desalnietemin nietegenstaande zal kik wel proberen naar Moen te komen hoor.casper wrote:Superfanneke :
Ge moogt dus ook een delegatie Steenbakkers verwachten hé![]()
![]()
Helaas kan ikzelf nie van de partij zijn![]()
Gr,
Casper
8/12/07 hertsberge-oostkamp
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- kommil foo
- Mountainbiker
Post by kommil foo »
Ons camionettje is reeds met 6 fietsen gevuld om er in de namiddag als het spoor gemaakt is er een lap op te geven. Weer of geen weer.
'k Vermoed dat de parcourbouwers zeker geen gemakkelijke opdracht hebben met dit weer. Superfanneke soigneer ze maar een beetje. Ze verdienen het met zulk een str...weer.
Groeten
geertje
'k Vermoed dat de parcourbouwers zeker geen gemakkelijke opdracht hebben met dit weer. Superfanneke soigneer ze maar een beetje. Ze verdienen het met zulk een str...weer.
Groeten
geertje
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
Ik kom al zeker af!! Samen me deurbieter en nog een paar daiselnoars goame der ne lap op geevn zi...
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Hoe ist ginder van weer de voorbije dagen al geweest,hier in dendermonde(70km) van oostkamp valt da goed mee. het heeft wel geregend maar geen zondvloed zoals voorspeld. Is alles goed berijdbaar daar ,anders zeker met ne man of 2 present 
Der is wel wat nattigheidlaagvlieger wrote:Hoe ist ginder van weer de voorbije dagen al geweest,hier in dendermonde(70km) van oostkamp valt da goed mee. het heeft wel geregend maar geen zondvloed zoals voorspeld. Is alles goed berijdbaar daar ,anders zeker met ne man of 2 present
Een droog parkoer zal het wel niet worden, maar echte ploeterplekken zullen der ook nie bij zijn.
U leest het wel deze namiddag.
Superfan wrote:laagvlieger wrote: Een droog parkoer zal het wel niet worden, maar echte ploeterplekken zullen der ook nie bij zijn.
Ik ben benieuwd hoe dat stukje aan de vijver er zal bij liggen. En vooral de laatste strook is er altijd eentje waar het bijzonder lastig is. yammie
-
m-biker
- Mountainbiker
- Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride
de laatste strook werd hertekend. het stuk waar je het over hebt heb ik zelf nog niet gezien, maar wel gehoord dat het harder ligt als vorig jaar. maar de dreef erna is nu... je zal het wel zien!!i-Mac wrote:Superfan wrote:laagvlieger wrote: Een droog parkoer zal het wel niet worden, maar echte ploeterplekken zullen der ook nie bij zijn.
Ik ben benieuwd hoe dat stukje aan de vijver er zal bij liggen. En vooral de laatste strook is er altijd eentje waar het bijzonder lastig is. yammie
en aan de vijver... best maken dat je ernaast blijft, wat bij sommigen al wat kan mislukken
nu, we zijn ermee weg; verkenningsrit met de medewerkers. ik ben er van overtuigd dat Superfan jullie vanavond wel de stand van zaken zal briefen! nu mooi weer (relatief hé), bidden dat het zo blijft!