16/12/07 De Hel van Kasterlee (duathlon)
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Zandbijterke
- Mountainbiker
Post by Zandbijterke »
Op de site : http://www.winterduathlonkasterlee.be/ staat er niets specifieks geschreven hieromtrent ... dus ...
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
hopelijk is het daartegen een stuk droger. want inderdaad, de mtb-stukken liggen erg slecht en zwaar op veel plaatsen.
Vergeet alles wat ge tot hiertoe van het parcours gezien hebt. Zoals het er nu bijligt
1 goeie raad: ga deze week een rondje rijden, dat bespaart u in ieder geval ne ferme morale klop de 16de.
Ik hoop dit jaar voor de 3de keer op rij De Hel te overleven. Zoals hier eerder is gezegd, de aankomst is uniek. De kick aan de finishlijn is enorm.
Succes aan alle deelnemers, deelneemsters... niet meer teveel trainen en vooral gezond blijven!
Nog 14 dagen, tik tak tik tak
1 goeie raad: ga deze week een rondje rijden, dat bespaart u in ieder geval ne ferme morale klop de 16de.
Ik hoop dit jaar voor de 3de keer op rij De Hel te overleven. Zoals hier eerder is gezegd, de aankomst is uniek. De kick aan de finishlijn is enorm.
Succes aan alle deelnemers, deelneemsters... niet meer teveel trainen en vooral gezond blijven!
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
inderdaad, ben daarstraks met de crossfiets gaan trainen en ook daar gepasseerd..... wel erg gesteld :)davevhs wrote:Vergeet alles wat ge tot hiertoe van het parcours gezien hebt. Zoals het er nu bijligt![]()
men gaat 'veel spek met eieren' moeten eten om het tot een goed einde te brengen, want sommige stukken liggen zeer slecht door de modder.
als het zo nog langer blijft regenen, gaat men nog serieuze ogen trekken. het heeft in jaren niet meer zo slecht gelegen.
- superschoep
- Mountainbiker
- Location: Canyon cfsl 8.9,merida tfs900, planet-x road bike, planet-x stealth TT-bike
Post by superschoep »
volgend jaar doe ik mee, als ik kan blijven trainen zoals dit jaar maar dan me wat meer toespitsen op lopen -mtb -lopen moet het zeker lukken! Ik ben trouwens ingeschreven voor m'n eerste marathon in april ( Antwerp Marathon ) Aan de deelnemers veel succes gewenst en m'n hoed af!
grtz,
superschoep

grtz,
superschoep
Last edited by superschoep on Sat 08 Dec 2007 00:43, edited 1 time in total.