8/12/07 hertsberge-oostkamp
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
m-biker
- Mountainbiker
- Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride
nog eens extra mee uitpakken : heel veel privéstukken te verwachten, waarvan sommige enkel toegankelijk zijn op deze ene 'hoogdag'!!
we komen op toeren, vandaag al met 6 in de bossen aan het spelen. en dat spelen redelijk letterlijk te nemen, want vandaag uitgepijld met de fiets (ttz. 2 auto's met materiaal, 4 fietsers) ik moet zeggen : alles is goed berijdbaar, maar sommige stukken zijn toch wel voor 't klein plateautje. niet door modder, maar wel door vochtige bosgrond!
nog enkele sfeerbeelden : (hopelijk lukt het deze keer wel, met de wijze lessen van Kenny)
een nieuw stukje, wat donker maar da's voor de verrassing

apero met dank aan Superfan

links, rechts? rechtdoor!

we komen op toeren, vandaag al met 6 in de bossen aan het spelen. en dat spelen redelijk letterlijk te nemen, want vandaag uitgepijld met de fiets (ttz. 2 auto's met materiaal, 4 fietsers) ik moet zeggen : alles is goed berijdbaar, maar sommige stukken zijn toch wel voor 't klein plateautje. niet door modder, maar wel door vochtige bosgrond!
nog enkele sfeerbeelden : (hopelijk lukt het deze keer wel, met de wijze lessen van Kenny)
een nieuw stukje, wat donker maar da's voor de verrassing

apero met dank aan Superfan

links, rechts? rechtdoor!

- PR-barberiet
- Mountainbiker
Post by PR-barberiet »
Ik kom jullie tocht ook rijden en nog een beetje reclame maken voor onze tocht de dag erna
Als er gasten zijn die hun spiertjes willen losrijden de dag na Hertsberge één adres :
http://www.mtbuw.be

Iedereen welkom !
Als er gasten zijn die hun spiertjes willen losrijden de dag na Hertsberge één adres :
http://www.mtbuw.be

Iedereen welkom !
vandaag toch weer 2 pipo's tegengekomen die vonden dat ze nu ook al die privè stukken mochten uitproberenm-biker wrote:nog eens extra mee uitpakken : heel veel privéstukken te verwachten, waarvan sommige enkel toegankelijk zijn op deze ene 'hoogdag'!!
Helaas zijn deze mensen de oorzaak van het feit dat een aantal privè stukken niet meer opengesteld worden voor de toertochten
Jammer maar helaas.