15/12/07 Moen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Rock Rider wrote: aan het einde kunt ge dus kiezen voor "dood" (via de baan of "piepedood"
via de strook langs de vaart... :lol:
:-k
PIEP
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

en kzal me nie laten doen ze ,zeker de vaart op laatste , zal zeker nie geweldig starten ,zoals vorig jaar een ezel stoot hem geen twee keer he :-D :-D hoor mijne broer nog zeggen tis plat en nie lastig juist de vaart is meetje lastig ja man geen twee keer ze , fotto's online op onze site van zaterdag nog liever piepedood dan toegeven kommil fo aan de bar zijn jullie zeker en gerust man man
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Worden de off-roadstroken ook weer aangeduid tot op de meter???
Voorzien van een leuke anekdote??? (vb.Pas op voor de vissen of Den Uyl,....)

En hoe zit het met dat afdaligske aan de vaart die vorig jaar in dat lusje zat op het laatst???
Moet deze nu beklommen worden???

Het zou wel eens kunnen dat pepeetje en ik voor een uitzonderingske zorgen en ook in de vroege morgen ne keer afzakken naar Moen.
Ga volgende week een efforke doen dat ik niet teveel werk meer heb in de voormiddag.Zo kan ik langer genieten van den aprés alsook van "the happy birthdaysong" voor de Fast.

Ik denk dat we deze keer de zaal niet zullen afsluiten maar we zullen toch eentje meer drinken en met Kommil als barman zal dat dik in orde komen.
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

kommil foo wrote: De vorige jaren stond ik aan de bevoorrading maar dit jaar ben ik chef van den bar :drunk: wa gaat da geven :roll:
Zééééér interessant weetje. :wink:

Ik weet niet echt waarom (het afwissellende parcours, de zeer goede omkadering, de sfeer op de après of gewoonweg de garantie op strontweer ?), maar deze TT staat al van bij mijn eerste deelname elk jaar met stip op de kalender aangeduid. Onnodig te zeggen, maar vast en zeker tot de 15de!
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Lichterveldenaere wrote:
kommil foo wrote: De vorige jaren stond ik aan de bevoorrading maar dit jaar ben ik chef van den bar :drunk: wa gaat da geven :roll:

!

nog een interessant weetje : zo kan de Kommil t'vrouwke niet meer in de gaten houden die op de bevoorrading staat :lol: :lol: :wink: (vroeger stonden ze samen )
als er maar geen Martini aanwezig is , hé Kommil :wink:
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

veeteeteetje wrote:Worden de off-roadstroken ook weer aangeduid tot op de meter???

En hoe zit het met dat afdaligske aan de vaart die vorig jaar in dat lusje zat op het laatst???

Het zou wel eens kunnen dat pepeetje en ik voor een uitzonderingske zorgen en ook in de vroege morgen ne keer afzakken naar Moen.
Ga volgende week een efforke doen dat ik niet teveel werk meer heb in de voormiddag.Zo kan ik langer genieten van den aprés alsook van "the happy birthdaysong" voor de Fast.

Ik denk dat we deze keer de zaal niet zullen afsluiten maar we zullen toch eentje meer drinken en met Kommil als barman zal dat dik in orde komen.

Off-road stroken worden inderdaad terug aangeduid, aftellend van ergens in de 30 tot 1 ... afstand van de off-road stroken worden ook aangeduid, met het aantal meters erbij ! De leuke anekdotes hebben we dit jaar achterwege gelaten, er zouden er te veel gelachen hebben moesten we Steenbakker Zenith zijn fratsen op de eerste off-road strook vermeld hebben ...

Afdaling aan de vaart (vorig jaar helemaal op het einde) zit er dit jaar niet in, ook niet omhoog. :oops: :oops:
Maar er zitten genoeg andere stroken in die er (vrees ik) voor velen zullen voor zorgen dat de laatste off-road stroken (lange strook langs de vaart - "piepedood") omgezet worden in asfalt ("gewoon dood") ... [-X [-X
kommil foo
Mountainbiker

Post by kommil foo »

moonrider wrote:
Lichterveldenaere wrote:

!

nog een interessant weetje : zo kan de Kommil t'vrouwke niet meer in de gaten houden die op de bevoorrading staat :lol: :lol: :wink: (vroeger stonden ze samen )
als er maar geen Martini aanwezig is , hé Kommil :wink:
Jamaar de martine blijft achter den bar en niet op de bevoorrading he moonie enne onze vliegende reporters zullen ons wel verslag brengen :wink:
fast & furious
Kerstman
Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006

Post by fast & furious »

veeteeteetje wrote:Worden de off-roadstroken ook weer aangeduid tot op de meter???

élaba,wete gij al misschien van méér :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Ga woak ne kjé een efforke doen wije :-D :-D :-D :-D
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

hela mannen;

dood of piepedood,spaart u een beetje hé [-X [-X
ge kunt u 's anderendaags komen los rijden in Lendelede hé =D> =D>

succes steenbakkers

gr Stafke
Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

Piepedood dus en de dag erna wat gaan losrijden in lendelede :wink: .
ik zal op beiden aanwezig proberen te zijn.
Post Reply