Het is wel plezant als je al die auto's in de file kunt voorbij rijden.
Met de fiets naar het werk
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Ward #3
- Mountainbiker
Ik rijd ook naar het werk (dit is eigenlijk maar een bijbaantje int zwart voor een jongen van 16 als ik) met de fiets want ik heb niks anders. het is 15 km enkel,en dit alleen 's zaterdags en in de vakantie 3 keer per week. Maar in tegenstelling tot jullie heb ik er weinig plezier in.
's Morgens heb ik een NW-wind daar ik naar het Westen moet iets tegen,en 's avonds een NO-wind,dus windop. En laatste keer werd ik er helemaal ZOT van dat gesuis in men oren hoewel ik met leuke muziek in men oren zit.Het lijkt hoe vroeger ik vertrek hoe later (TE laat) ik aan kom. Nu in de winterperiode rijd in met een boulder-city ,een zware bak maar het heeft een vast licht en een spatbord e.d. Mijn vraag is wat kan ik doen om er meer plezier aan te hebben, wat nemen jullie mee? rijden jullie in fietskledij en dan gewone kleren meenemen? en klikschoenen? een rugzak is lastig natuurlijk... Want ik wil het niet opgeven.
thanks guys
's Morgens heb ik een NW-wind daar ik naar het Westen moet iets tegen,en 's avonds een NO-wind,dus windop. En laatste keer werd ik er helemaal ZOT van dat gesuis in men oren hoewel ik met leuke muziek in men oren zit.Het lijkt hoe vroeger ik vertrek hoe later (TE laat) ik aan kom. Nu in de winterperiode rijd in met een boulder-city ,een zware bak maar het heeft een vast licht en een spatbord e.d. Mijn vraag is wat kan ik doen om er meer plezier aan te hebben, wat nemen jullie mee? rijden jullie in fietskledij en dan gewone kleren meenemen? en klikschoenen? een rugzak is lastig natuurlijk... Want ik wil het niet opgeven.
thanks guys
Ik rijd in fietskledij en neem bij aankomst op het werk een douche. Met de MTB en een rugzak ben je sneller en heb je meer plezier. Spatborden is voor zondagsrijdersWard #3 wrote:Ik rijd ook naar het werk met de fiets want ik heb niks anders. Maar in tegenstelling tot jullie heb ik er weinig plezier in.
thanks guys
De wind neem ik er met plezier bij. Bi mij is het bij slecht weer 's morgens wind op en 's avonds wind af. En bij goed (warm) weer 's morgens wind af (maar er is er dan zeer weinig) en 's avonds wind op.
- Ward #3
- Mountainbiker
Ja deze morgen was het weer volle bak. Maar wanneer ik de moed drijgde te verliezen dacht ik aan al die bikers die op dat moment ook aan het rijden waren. Nu heb ik op hartslag gereden en het leek erop dat ik vooorheen gewoon alles gaf uit automatisme en dan waait het natuurlijk altijd wind tegen he,nu ging het veel relaxter. Maar ik blijf toch rijden met men muziek hoor,hoewel het juist vandaag moest lukken dat ik een auto te laat hoorde,zonder gevolgen,maar een beetje later een politie niet hoorde die me wilden zeggen dat het te glad was om zonder handen te rijden.!!
en ik rijd in de winter toch niet met men nieuwe mtb hoor! En die spatborden staan er gewoon op he het is immers een schoolfiets!
jaja ge maakt wa mee hehe
en ik rijd in de winter toch niet met men nieuwe mtb hoor! En die spatborden staan er gewoon op he het is immers een schoolfiets!
jaja ge maakt wa mee hehe
- Evil Mogwai
- Mountainbiker