09/12/2007 Wielsbeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- phoenix.cr
- Mountainbiker
Post by phoenix.cr »
hoi bikers, het was de tour van sint baafs vijve die ik mee gereden heb en deze laatste zijn dus mede organisator op wielsbeke ,echt een aanrader mooi parcour,niet voor watjes.
Sponskes geen watjes....Onze vrienden van mtb St Baafs Vijve zorgen voor den après, wij doen de toer en is inderdaad niet te vergelijken met deze van hun. Wij gaan de richting uit van oeselgem aarsele, grammene..
Iets lichter berijdbaar maar ook niet te onderschatten. We hebben ook nog ergens een boer die ne kwaaie hond heb...en ne rappe dat da is...Maar hij gaat hem kort houden.
Iets lichter berijdbaar maar ook niet te onderschatten. We hebben ook nog ergens een boer die ne kwaaie hond heb...en ne rappe dat da is...Maar hij gaat hem kort houden.
- kampfschwein
- Mountainbiker
Post by kampfschwein »
Den TT van Senteboas was alleszins in orde dus atie mannen meehelpn met den TT van Wielsbeke goat' wel in orde zin.
Ik kommaf
Hopelijk ist goe were en vallen we niet te veel op ons toote van de mooze. (vo tip z'n westvloams te zegn.)
Tot zundag
Ik kommaf
Hopelijk ist goe were en vallen we niet te veel op ons toote van de mooze. (vo tip z'n westvloams te zegn.)
Tot zundag
ja wij komen ook hoor.
op 2de Kerstdag 26 December 2007
10deVTT Leietocht Deinze
klik op sportcomite astene en je weet alles over deze tocht
www.sportcomite-astene.be
op 2de Kerstdag 26 December 2007
10deVTT Leietocht Deinze
klik op sportcomite astene en je weet alles over deze tocht
www.sportcomite-astene.be
Vandaag op verkenning geweest op het parcours. Ongelofelijk maar waar..Na al die regenval ligt er alles er nog goed bij. Echte modderstukken om te ploegen hebben we niet. Ik denk niet dat we stukken moeten annuleren door de regenval. We hebben een doos eieren naar de "arme klaren" gedragen en zondag wordt het een schitterend fietsweertje.

-
levensgenieter
- Mountainbiker
Post by levensgenieter »
Als the Edge zegt dat alles nog goed berijdbaar is,dan zal dat wel zo zijn.Want als hij nog kan rijden , dan moet iedereen dat kunnen.Edge wrote:Vandaag op verkenning geweest op het parcours. Ongelofelijk maar waar..Na al die regenval ligt er alles er nog goed bij. Echte modderstukken om te ploegen hebben we niet. Ik denk niet dat we stukken moeten annuleren door de regenval. We hebben een doos eieren naar de "arme klaren" gedragen en zondag wordt het een schitterend fietsweertje.![]()
Er is genoeg drank in voorraad en wie er groten honger krijgt, de hotdog-stand zal er ook genoeg in voorraad hebben
In alle geval tot zondag.
Groeties
- PR-barberiet
- Mountainbiker
Post by PR-barberiet »
Niet vergeten , je krijgt bij inschrijving een tombolanummer. De hoofdprijs is een Thompson Flash Mountainbike.
De lijst met de winnende nummers word om 11u bekend gemaakt !

De lijst met de winnende nummers word om 11u bekend gemaakt !