09/12/2007 Wielsbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
phoenix.cr
Mountainbiker

Post by phoenix.cr »

hoi bikers, het was de tour van sint baafs vijve die ik mee gereden heb en deze laatste zijn dus mede organisator op wielsbeke ,echt een aanrader mooi parcour,niet voor watjes.
Edge
Mountainbiker

Post by Edge »

Sponskes geen watjes....Onze vrienden van mtb St Baafs Vijve zorgen voor den après, wij doen de toer en is inderdaad niet te vergelijken met deze van hun. Wij gaan de richting uit van oeselgem aarsele, grammene..
Iets lichter berijdbaar maar ook niet te onderschatten. We hebben ook nog ergens een boer die ne kwaaie hond heb...en ne rappe dat da is...Maar hij gaat hem kort houden.
kampfschwein
Mountainbiker

Post by kampfschwein »

Den TT van Senteboas was alleszins in orde dus atie mannen meehelpn met den TT van Wielsbeke goat' wel in orde zin.

Ik kommaf

Hopelijk ist goe were en vallen we niet te veel op ons toote van de mooze. (vo tip z'n westvloams te zegn.)

Tot zundag
VHJ
Mountainbiker

Post by VHJ »

ja wij komen ook hoor. :-D

op 2de Kerstdag 26 December 2007
10deVTT Leietocht Deinze
klik op sportcomite astene en je weet alles over deze tocht
www.sportcomite-astene.be
ThOmAsKeN
Mountainbiker

Post by ThOmAsKeN »

ik benne der ook were bij
tis mijn streek dus zal da wel in orde zijn é :-D
en met een ontbijt bij een clubgenoot moet da ook wel inorde zijn é

grtz ThOmAsKeN
Edge
Mountainbiker

Post by Edge »

Vandaag op verkenning geweest op het parcours. Ongelofelijk maar waar..Na al die regenval ligt er alles er nog goed bij. Echte modderstukken om te ploegen hebben we niet. Ik denk niet dat we stukken moeten annuleren door de regenval. We hebben een doos eieren naar de "arme klaren" gedragen en zondag wordt het een schitterend fietsweertje. :bounce: :bounce:
levensgenieter
Mountainbiker

Post by levensgenieter »

Edge wrote:Vandaag op verkenning geweest op het parcours. Ongelofelijk maar waar..Na al die regenval ligt er alles er nog goed bij. Echte modderstukken om te ploegen hebben we niet. Ik denk niet dat we stukken moeten annuleren door de regenval. We hebben een doos eieren naar de "arme klaren" gedragen en zondag wordt het een schitterend fietsweertje. :bounce: :bounce:
Als the Edge zegt dat alles nog goed berijdbaar is,dan zal dat wel zo zijn.Want als hij nog kan rijden , dan moet iedereen dat kunnen. :lol: Ben ook benieuwd wat hij er dit jaar voor nieuws heeft ingestoken . Er zullen wel genoeg clubleden zijn die mij achteraf zullen inlichten. In alle geval, ik sta aan de toog,dus........de vrouwkes die meedoen weten waar ze mij moeten vinden.
Er is genoeg drank in voorraad en wie er groten honger krijgt, de hotdog-stand zal er ook genoeg in voorraad hebben

In alle geval tot zondag.
Groeties
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Een kleine delegatie Herders (meesten rijden op zaterdag dit weekend) zal ook aanwezig zijn op deze TT. Ons vertrek is gepland om 8u30!

@ThOmAsKeN: originele avatar, geen inspiratie om er zelf één te maken?
Edge
Mountainbiker

Post by Edge »

Als al die herderkes komen wie zorgt er voor de schaapjes?????
Ik heb alvast een bordercollie. :lol: :lol:
Misschien moeten we ze op het droge zetten.
PR-barberiet
Mountainbiker

Post by PR-barberiet »

Niet vergeten , je krijgt bij inschrijving een tombolanummer. De hoofdprijs is een Thompson Flash Mountainbike.

De lijst met de winnende nummers word om 11u bekend gemaakt !

Image
Post Reply