09/12/07 Appelterre

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
racer600
Mountainbiker

Post by racer600 »

normaal gezien zijn ik en mijne maat ook weer van de partij, diene congoberg is echt wel de moeite :wink:
deze zit trouwens ook in de bloso route van galmaarden, een echte aanrader wanneer je niet weet waar rijden die bloso route, heb ze al enkele keren gereden :oops:
Martin
Mountainbiker

Post by Martin »

Martin wrote:Een idee over het aantal beklimmingen of hoogtemeters?
(naast de congoberg) Niemand?
spicyritta
Mountainbiker

Post by spicyritta »

Martin wrote:
schat zo'n 600m op de 48kms, inklusief de 2 mooie beklimmingen op de Congoberg.
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

Martin wrote:
De keistraat in zandbergen is ook nog een toffe helling, niet echt stijl maar het venijn zit in de staart, deze is +/- 1km lang (kan iets minder zijn) begint vals plat maar word stijler naar het einde toe. Deze is altijd goed berijdbaar omdat hij grootendeels bezaait ligt met grof gesteente.
Voor diegene die 2 weken geleden in geraardsbergen gereden hebben, het was de leuke afdaling voor de bevoorrading, zeker even leuk oprijden als afrijden :lol: ( ligt op 200 meter van mijn deur)
Pétard
Mountainbiker
Location: cube elite, Litespeed ocoee boormachien, Isaac baanmachien

Post by Pétard »

@ s-biker gert: is dat wat wij noemen "de puitekasj" als je pollare door bent en juist voor de wegversmalling naar zandbergen linksopdraaien? idd een mooi stukje afzien =D>

ik hoop er ook bij te zijn, hangt af van de fiets (vanzelf gaat hij ook niet bij de fietsenmaker geraken :-? )
siloske
Mountainbiker

Post by siloske »

Deze tocht nog nooit gereden alhoewel het niet heel ver is van mijn woning.
Iemand een idee hoe het parcours er zal bijliggen met dit weer van de voorbije weken en de voorspellingen voor de komende dagen ?
Is het een echte modderpoel of kan men op de meeste plaatsen toch blijven rijden ?
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Een modderpoel waar ge kunt doorrijden ;)
Goldfinger1
Mountainbiker

Post by Goldfinger1 »

Der zal een delegatie van DZM-ers ook aanwezig zijn.
Voor de moment staan alvast Sina en Goldfinger op de lijst van de te sneuvelen soldaten. :evil:

zie:

www.dzm.be
www.dezwettemaanen.be
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

Pétard wrote:@ s-biker gert: is dat wat wij noemen "de puitekasj" als je pollare door bent en juist voor de wegversmalling naar zandbergen linksopdraaien? idd een mooi stukje afzien =D>

ik hoop er ook bij te zijn, hangt af van de fiets (vanzelf gaat hij ook niet bij de fietsenmaker geraken :-? )
Nee, die is het niet, ze is iets minder stijl maar 4 keer zo lang en ook breder, wij noemen ze de keikasj (koukasj), deze ligt aan de zijkant van de raspaillebos (bosberg), ik denk zelfs dat den bloso-tour van geraardsbergen hier ook passeert.
Ivm de puitenkasj zal ik u moeten teleurstellen, in de 2 vorige edities zat ze der toch nie bij :( . Ik vind da wel spijtig ze dat sommige van deze mooie stukjes meestal links laten liggen, dat zou het parcour toch enkel mooier maken, nie? Desnoods met een kleine splitsing met een moeilijke en gemakkelijke doorgang zodat iedereen kan kiezen wat hij het liefst doet of (nog) kan.
Maar ja het uitleggen is altijd gemakkelijker dan het doen hé

beste bikers, tot zondag in den trot :-D :-D :-D
unitas
Mountainbiker

tt appelterre

Post by unitas »

normaal ook de beklimmingen achter de kerk in pollare inbegrpen
Post Reply