Da stukske langsheen de N16 zit er dit keer NIET in. Maar wees gerust, we hebben een aantal passages voorzien waar je zeer diep kan gaan, en dat mag je gerust letterlijk nemen ...Stoes wrote:wij komen ook met ne man of 4. Zijn van de streek, dus veul tijd voor den après....
Zit het stukske langs den n16 er terug bij ? Daar zijn we vorig jaar gestorven...
09/12/2007 Bornem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Murdock
- Mountainbiker
- Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29
- Murdock
- Mountainbiker
- Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29
Jongens, jongens, ik ben niet simpel, maar het heeft effie geduurd voor ik deze doorhad ....lukke wrote:Ah den Billy van ZZTOP komt optreden.![]()
http://www.swampland.com/img/Image/arti ... ydusty.jpg
Wij (rupelbikers) zullen ook afzakken naar bornem , das lekker close@home with lot's of aprés
btw mischien treden er hier voor het eerst "Rupelbikesters" aan
Zijn de "Rupelbikesters" soms een echte vrouwen mtb-club? Ik zou mss wel willen aansluiten bij een club maar ik heb geen zin om elke keer de ziel uit m'n lijf te rijden om de "gasten" te volgen en dan 's middags plat te liggen in mijn zetel om te bekomen, het moet fun blijven.
Als de weergoden geen al te gekke dingen gaan doen zondag dan ben ik zeker van de partij
Zijn de "Rupelbikesters" soms een echte vrouwen mtb-club? Ik zou mss wel willen aansluiten bij een club maar ik heb geen zin om elke keer de ziel uit m'n lijf te rijden om de "gasten" te volgen en dan 's middags plat te liggen in mijn zetel om te bekomen, het moet fun blijven.
Als de weergoden geen al te gekke dingen gaan doen zondag dan ben ik zeker van de partij
- MudZuluFinest
- Mountainbiker
- Dickie
- Mountainbiker
Ik zal mijn lieslaarzen al beginnen invettenMurdock wrote:Da stukske langsheen de N16 zit er dit keer NIET in. Maar wees gerust, we hebben een aantal passages voorzien waar je zeer diep kan gaan, en dat mag je gerust letterlijk nemen ...Stoes wrote:wij komen ook met ne man of 4. Zijn van de streek, dus veul tijd voor den après....
Zit het stukske langs den n16 er terug bij ? Daar zijn we vorig jaar gestorven...
Heb er verschillende mannen hunne bike over de gracht zien zwieren op dat stukje.
Lag wel zwaar maar het bolde toch nog en zonder blubber, dus zò erg vond ik het niet.
Als je nog vooruit geraakt en net niet omvalt is het al goed voor mij, enkel 'mud-pap' haat ik, daar heb je zelf eig geen last van maar het fietsje des te meer.
Na afpijlen niet vergeten om eieren naar de Arme Klaren te brengen?Dan is't mooi weer
Wij zijn een beginnende mtb club en nu voor het eerst zijn er 2 van onze vrouwen die mee gaan biken,en bij ons is de leuze ieder zijn eigen tempo !! en op den apres zien we elkaar wel.tdm wrote:Wij (rupelbikers) zullen ook afzakken naar bornem , das lekker close@home with lot's of aprés
Zijn de "Rupelbikesters" soms een echte vrouwen mtb-club? Ik zou mss wel willen aansluiten bij een club maar ik heb geen zin om elke keer de ziel uit m'n lijf te rijden om de "gasten" te volgen en dan 's middags plat te liggen in mijn zetel om te bekomen, het moet fun blijven.![]()
- Murdock
- Mountainbiker
Volgens de meest recente berichten van het KMI mogen we ons nog aan wat hemelwater verwachten. We zullen dan ook aan het parcours de nodige wijzigingen doen om er toch een aangename MTB-zondag van te maken. Maar pas op, het blijft MTB, dus een overmaat off road. 't Is niet omdat er veel water valt of gevallen is dat we er een wegrit zullen van maken... En moest het toch regenen, bekijk het dan eens van de positieve kant : er valt altijd meer regen naast je dan op je ...
[quote="Murdock"]Volgens de meest recente berichten van het KMI mogen we ons nog aan wat hemelwater verwachten. We zullen dan ook aan het parcours de nodige wijzigingen doen om er toch een aangename MTB-zondag van te maken. Maar pas op, het blijft MTB, dus een overmaat off road. 't Is niet omdat er veel water valt of gevallen is dat we er een wegrit zullen van maken... En moest het toch regenen, bekijk het dan eens van de positieve kant : er valt altijd meer regen naast je dan op je ...[/quote]
Volgens de voorspelling op skynet zou er zondag rond 6u 8% en rond 12u 10% kans zijn op regen, zou het zwaar bewolkte zijn en dit bij een matige wind, maar frisjes .......... liever frisjes dan regen.
Zaterdagavond is er nog wel veel kand op regen.
Maar voor het zover is kan er nog veel veranderen, het belangrijkste is dat we ons weer eens kunnen amuseren op een prachtige tocht georganiseerd door een groep toffe mensen.
En wat ik ook graag lees is dat ze rekening houden met de staat van het parcour, het blijft een MTB tocht maar de lastige stukken eruit halen is belangrijk.
Zeker voor mensen die niet elk weekend kunnen gaan rijden, ook zo hebben ze er plezier aan en zullen ze zeker terug komen.
Heb dit jaar ook al tochten gereden waar meer dan 90% van de fiets moet en sorry dat kan er bij mij niet in.
Maar bij de Greenies ben ik zeker dat ik een prachtige toer onder mijn wielen krijg.
Bij deze zeker tot komende zondag.
Volgens de voorspelling op skynet zou er zondag rond 6u 8% en rond 12u 10% kans zijn op regen, zou het zwaar bewolkte zijn en dit bij een matige wind, maar frisjes .......... liever frisjes dan regen.
Zaterdagavond is er nog wel veel kand op regen.
Maar voor het zover is kan er nog veel veranderen, het belangrijkste is dat we ons weer eens kunnen amuseren op een prachtige tocht georganiseerd door een groep toffe mensen.
En wat ik ook graag lees is dat ze rekening houden met de staat van het parcour, het blijft een MTB tocht maar de lastige stukken eruit halen is belangrijk.
Zeker voor mensen die niet elk weekend kunnen gaan rijden, ook zo hebben ze er plezier aan en zullen ze zeker terug komen.
Heb dit jaar ook al tochten gereden waar meer dan 90% van de fiets moet en sorry dat kan er bij mij niet in.
Maar bij de Greenies ben ik zeker dat ik een prachtige toer onder mijn wielen krijg.
Bij deze zeker tot komende zondag.