8/12/07 hertsberge-oostkamp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
zone30
Mountainbiker

Post by zone30 »

komen zeker en vast af, wrs vertrek rond 8:30
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Ik had wel gezegd dat ik met dit weer ging passen na Avelgem (stikkapot), maar na al die goeie commentaren komen we ook ne keer af. Geen douches maar wel warm water in nen emmer is ook goed :-D starten zal tegen ten 11'en zijn
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

Hertsberge is ne platte TT dus zal zeker niet zo zwaar zijn zoals
in Avelgem alhoewel niet te onderschatten vooral naar het einde toe.
Rattaplan
Mountainbiker

Post by Rattaplan »

is inderdaag één van de betere tochten!!
vuul vintje
Mountainbiker
Location: één in bruikleen van 't vrouwtje enne een Scott Genius 20

Post by vuul vintje »

Ja de bossen van Vlaanderen, hier reed ik mijn eerste tt ooit, samen ( de eerste 10km.toch) met 2 gabbers van op het werk, wist ik veel wat dat inhield; een bossentochtje hadden ze me gezegd #-o en ik moest roepen als we ongeveer 15 km. hadden, ( hadden hun computerke niet bij ) ja roepen; ik wilde wel maar veel meer dan piepen kwam er bij mij niet uit :oops: wel 5 keer doodgegaan en evenveel keer ( minstens ) tegen de westvlaamse grond gegaan en uiteindelijk toch de volle 45 uitgereden...euh....uitgeslakt. #-o Het blijft nog altijd mijn eerste lief en zoals dat met echte lieven ook veelal het geval is blijft dit altijd een apart plaatsje opeisen!
Nu zaterdag starten de Butcher ( die trouwens beter rijdt dan zijn auto; op bepaalde momenten... #-o )en ik in de loop van de ochtend
DeeJee
Mountainbiker

Post by DeeJee »

Deze week eens op de weg geprobeert na mijn valpartij 2 weken geleden. 'k Voel niks meer van de gekneusde ribben, dus ben ik weer van de partij in Hertsberge, hopelijk zonder accidenten. Ik heb er weer zin in, weer of geen weer!!!!
dhoop
Mountainbiker
Location: http://www.wielertoerist.be/dhoop/;TREK 8500;GIANT defy1

Post by dhoop »

is de weg nu aangeduid naar het vertrekpunt vanaf de autosnelweg :roll:
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

dhoop wrote:is de weg nu aangeduid naar het vertrekpunt vanaf de autosnelweg :roll:
Normaal wel, maar om alle misverstanden te vermijden het volgende:

u rijdt af "afrit 9", u neemt richting Hertsberge (linksaf) en volgt deze weg (Hertsbergsestraat) tot aan een kruispunt (baan Ruddervoorde-Beernem), daar rijdt u rechtdoor (Lodistraat) en ongeveer 2 km verder komt u aan de start.

Misschien best gewoon de file volgen :lol: :lol:

Maar er zullen wel pijlkens hangen vanaf de afrit.
m-biker
Mountainbiker
Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride

Post by m-biker »

Vandaag ganse dag met vier man in de bossen gezeten. Brugjes maken, lintjes hangen en beginnen uitpijlen. Morgen de rest van de pijltjes. Alles is nog goed berijdbaar en anders halen we het eruit! Gelukkiglijk is het meeste bosgrond en dat verdraagt wel wat water.

Bij deze enkele sfeerfoto's :
- de motivationele technieken van onze parkoersbouwer
Image

- voldoende parkoers
Image

- veilige bruggen
Image

enne... de singletrack waar Superfan over sprak is echt magnifiek! Hou best iets over voor 'the last mile'...
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Image
Image
Image
Post Reply