Kilo's bijkomen?
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
-
Sunn Xtreme
- Expert
-
Voske
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Scalpel Si Hi-Mod, Scalpel HT, Topstone Carbon Lefty, Niner Air 9 RDO
yep niets mis mee zenne, kben daar zeer goed mee
qua verhouding van koolhydraten en weiproteïnen zit het goe snor met die shakes en die sportdrank is trouwens ook ne goeie, veel vit C en B ideaal voor de hydratatie tijdens de sport, want das ook belangrijk : 1% vochtverlies = 5% prestatieverlies
m'n vriendin is diëtiste en ze heeft die al helemaal ontleed, blijkt goe te zijn en kvoel het trouwens ook

qua verhouding van koolhydraten en weiproteïnen zit het goe snor met die shakes en die sportdrank is trouwens ook ne goeie, veel vit C en B ideaal voor de hydratatie tijdens de sport, want das ook belangrijk : 1% vochtverlies = 5% prestatieverlies
m'n vriendin is diëtiste en ze heeft die al helemaal ontleed, blijkt goe te zijn en kvoel het trouwens ook
Re: Kilo's bijkomen?
Elke dag een Rochefort 10 kan ook wat helpen , tis trouwens nog gezond ook ( zie bierforum ) .Mustang wrote:Dag allemaal,
Ik ben hier nieuw op ht forum maar fiets el even.
Ik ben altijd aan de magere kant geweest, nl 60 kg (ik ben 178 cm groot)
nu wil ik wat kilo's bijkomen dat ik zo'n 65 kg weeg.
Ik heb bij performance een Super weight gainer gekocht.
Raden jullie dit aan, of zijn er ook andere alternatieven, en ik wil niet een hele maand fritten eten, het moet op een gezonde manier gebeuren.
Volgens Prformance zou ik ook aan spiermassa bijkomen, wat altijd meegenomen is.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
om te mountainbike / crossen, kan je beter niet teveel gewicht hebben.
te lichter je bent, te vlotter het loopt.... wel op een verantwoorde manier.
een betere methode om gewicht te krijgen is, krachttraining bijdoen.
eet verder vrij veel eiwitten en kolydraten. na een paar maanden zal je lichaam beter ontwikkelt zijn, en een aantal kilo's bijkomen.. maar het is wel zuivere spiermassa, waaruit je weer meer kracht haalt.
te lichter je bent, te vlotter het loopt.... wel op een verantwoorde manier.
een betere methode om gewicht te krijgen is, krachttraining bijdoen.
eet verder vrij veel eiwitten en kolydraten. na een paar maanden zal je lichaam beter ontwikkelt zijn, en een aantal kilo's bijkomen.. maar het is wel zuivere spiermassa, waaruit je weer meer kracht haalt.