16/02/08 6 uren Halle-Zoersel
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Ik ga in elk geval eerst verkennen (boswegen kunnen veranderen op een jaar), en idd dit jaar met de fully. Dan moet 'k nog altijd van m'n armblessure afraken die zat te sluimeren maar daar vorig jaar doorgebroken is. Over de rug zullen we voorlopig maar zwijgen.
Ah ja, als de zon schijnt en die staat laag heb je in 't begin geen goed zicht, dus zonnebril voor de eerste uurtjes. Het bos begint toch al donker te worden na 2 uur rijden dus solo's hebben best een reservebatterij bij om dan al met licht te kunnen rijden....
Ah ja, als de zon schijnt en die staat laag heb je in 't begin geen goed zicht, dus zonnebril voor de eerste uurtjes. Het bos begint toch al donker te worden na 2 uur rijden dus solo's hebben best een reservebatterij bij om dan al met licht te kunnen rijden....
-
jan vb
- Mountainbiker
- Location: scalpel carbon 29er,supernormal 29er voor int slijk en ne canyon CF Ultimate slx koersvelo
ik ben blij dat er al zoveel over ons evenement wordt gesproken ik kan jullie vertellen dat we al 17 inschrijvingen hebben
ik dacht een 13 teams en een stuk of 4 solo's
vorig jaar heeft het 3 weken geregend en één week droog waardoor er inderdaad wel wat modderstroken waren
nochtans kon je bijna overal over een droog paadje rijden behalve in dat eerste bosje na de start zone daar moest je inderdaad even baggeren
ik dacht een 13 teams en een stuk of 4 solo's
vorig jaar heeft het 3 weken geregend en één week droog waardoor er inderdaad wel wat modderstroken waren
nochtans kon je bijna overal over een droog paadje rijden behalve in dat eerste bosje na de start zone daar moest je inderdaad even baggeren
Schitterend als die bevoorrading dan wat apart van de wisselzone voor de teamrijders staat en liefst niet achter hun. Want drummen door die grote groep is niet plezant. Als het nu nog allemaal vrouwen waren....
En idd, er is over 't algemeen wel een paadje maar soms nogal uitgesleten door 1.8 banden of nog smaller en als je daar aankomt met 2.3 is dat soms zweven....En bovendien kom je als solo nogal 'ns voor een bende teamrijders die datzelfde pad willen....
En idd, er is over 't algemeen wel een paadje maar soms nogal uitgesleten door 1.8 banden of nog smaller en als je daar aankomt met 2.3 is dat soms zweven....En bovendien kom je als solo nogal 'ns voor een bende teamrijders die datzelfde pad willen....
- superschoep
- Mountainbiker
- Location: Canyon cfsl 8.9,merida tfs900, planet-x road bike, planet-x stealth TT-bike
Post by superschoep »
jo de peter,
seg laat es iets weten he als ge eens gaat verkennen, ben ook geintresseert om hier eens van te proeven!
grtz,
superschoep

seg laat es iets weten he als ge eens gaat verkennen, ben ook geintresseert om hier eens van te proeven!
grtz,
superschoep
Neen, dat moeSt je niet, vorig jaar zijn er zo 3 geweest dacht 'k die gas gaven tot het te donker was en dan stopten. En ze staan in de uitslag.davevhs wrote:Kan/mag je eigenlijk vanaf de start om 15u tot bv. 19u een 15-tal rondes bollen en stoppen? Of moet je om 21u, dus na de volledige 6u, nog aan 't bollen zijn om opgenomen te worden in het klassement?