8/12/07 hertsberge-oostkamp
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- vuul vintje
- Mountainbiker
- Location: één in bruikleen van 't vrouwtje enne een Scott Genius 20
Post by vuul vintje »
Ja de bossen van Vlaanderen, hier reed ik mijn eerste tt ooit, samen ( de eerste 10km.toch) met 2 gabbers van op het werk, wist ik veel wat dat inhield; een bossentochtje hadden ze me gezegd
en ik moest roepen als we ongeveer 15 km. hadden, ( hadden hun computerke niet bij ) ja roepen; ik wilde wel maar veel meer dan piepen kwam er bij mij niet uit
wel 5 keer doodgegaan en evenveel keer ( minstens ) tegen de westvlaamse grond gegaan en uiteindelijk toch de volle 45 uitgereden...euh....uitgeslakt.
Het blijft nog altijd mijn eerste lief en zoals dat met echte lieven ook veelal het geval is blijft dit altijd een apart plaatsje opeisen!
Nu zaterdag starten de Butcher ( die trouwens beter rijdt dan zijn auto; op bepaalde momenten...
)en ik in de loop van de ochtend
Nu zaterdag starten de Butcher ( die trouwens beter rijdt dan zijn auto; op bepaalde momenten...
Normaal wel, maar om alle misverstanden te vermijden het volgende:dhoop wrote:is de weg nu aangeduid naar het vertrekpunt vanaf de autosnelweg
u rijdt af "afrit 9", u neemt richting Hertsberge (linksaf) en volgt deze weg (Hertsbergsestraat) tot aan een kruispunt (baan Ruddervoorde-Beernem), daar rijdt u rechtdoor (Lodistraat) en ongeveer 2 km verder komt u aan de start.
Misschien best gewoon de file volgen
Maar er zullen wel pijlkens hangen vanaf de afrit.
-
m-biker
- Mountainbiker
- Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride
Vandaag ganse dag met vier man in de bossen gezeten. Brugjes maken, lintjes hangen en beginnen uitpijlen. Morgen de rest van de pijltjes. Alles is nog goed berijdbaar en anders halen we het eruit! Gelukkiglijk is het meeste bosgrond en dat verdraagt wel wat water.
Bij deze enkele sfeerfoto's :
- de motivationele technieken van onze parkoersbouwer

- voldoende parkoers

- veilige bruggen

enne... de singletrack waar Superfan over sprak is echt magnifiek! Hou best iets over voor 'the last mile'...
Bij deze enkele sfeerfoto's :
- de motivationele technieken van onze parkoersbouwer

- voldoende parkoers

- veilige bruggen

enne... de singletrack waar Superfan over sprak is echt magnifiek! Hou best iets over voor 'the last mile'...