Normaal kom ik af, de topic van vorig jaar heeft me overtuigd. Ben alleen een beetje bang dat de overvloedige regen van de afgelopen dagen het parcours sterk verandert in een modderpoel.
Een modderpoel kan ik missen als de pest.
09/12/07 Zedelgem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- balance2007
- Mountainbiker
Moest mijn lieftallige echtgenote dit lezen krijg ik waarschijnlijk van de keuken rolRodenbach wrote:wuk ??slijkcrosserke wrote:Verklarend woordenboek:
Prente
- Oorsprong: Freddy devadder, geboren kluchtjes tapper
- verklaring: een persoon van het andere geslacht (meestal toch) die na een dure ceremonie een ring omdoet met daarin de datum van inlijving.![]()
al wordt "prente" al lang gebruikt, van vóór den freddy opkwam zulle![]()
in mijn woordenboek is het eerder een tuttebel, een meisje/vrouw die zich ferm opdirkt en zich wat hautain gedraagt... waarmee ik niets over jouw "prente" wil gezegd hebben hé
Of gebruiken ze in de periode rond de 6de december ander materiaal
@ traxer: ik wil gerust helpen zulle
@balance2007: Modder zal er zeker zijn, dat is logisch met het weer van de laatste dagen. Maar we doen er alles aan om wanhopige ploetertoestanden te vermijden.
Vorig jaar hadden we te maken met hetzelfde fenomeen en we waren daar toch aardig in geslaagd, al zeg ik het zelf.
Bovendien kunnen anderen dat bevestigen.
@veeteeteetje: Grote veranderingen zitten er in vergelijking met 2 jaar terug niet in volgens mij. Hier en daar wat details zoals op de meeste TT's.
@Traxer: Het parcours gaat niet richting Aartrijke dus die "geheime" controle zal moeilijk worden.
Vorig jaar hadden we te maken met hetzelfde fenomeen en we waren daar toch aardig in geslaagd, al zeg ik het zelf.
Bovendien kunnen anderen dat bevestigen.
@veeteeteetje: Grote veranderingen zitten er in vergelijking met 2 jaar terug niet in volgens mij. Hier en daar wat details zoals op de meeste TT's.
@Traxer: Het parcours gaat niet richting Aartrijke dus die "geheime" controle zal moeilijk worden.
http://in.zedelgem.be/activiteit_detail ... px?id=1057
Tiende Bosveldtoertocht 26 - 36 - 46 km
Praktische informatie
van |9-12-2007 |
tot
|9-12-2007 |
start van 8 u 30 tot 11 u 00
waar?
Sportcentrum "De Groene Meersen" Stadionlaan 48 8210 ZEDELGEM
organisatie
DVV-Trappers Zedelgem
Algemene informatie
GRATIS Tombola naar aanleiding van de 10 de editie Met medewerking van "AQUARIUS" sportdranken Verzorgde bevoorrading Belegde boterham bij aankomst Warme douches Fietsreinigen: 18 afspuitplaatsen Fietsenverhuur ter plaatse, reserveren bij Etienne Bolliou tel.; 050/200546 Inlichtingen veldtoertocht bij de organisatie, Ronny Riemaecker 050/208846 Deblauwe Roland 0478/201538 Deelname leden WBV en BBR , 2 € Niet leden, 4 €
DVV Trappers
Tiende Bosveldtoertocht 26 - 36 - 46 km
Praktische informatie
van |9-12-2007 |
tot
|9-12-2007 |
start van 8 u 30 tot 11 u 00
waar?
Sportcentrum "De Groene Meersen" Stadionlaan 48 8210 ZEDELGEM
organisatie
DVV-Trappers Zedelgem
Algemene informatie
GRATIS Tombola naar aanleiding van de 10 de editie Met medewerking van "AQUARIUS" sportdranken Verzorgde bevoorrading Belegde boterham bij aankomst Warme douches Fietsreinigen: 18 afspuitplaatsen Fietsenverhuur ter plaatse, reserveren bij Etienne Bolliou tel.; 050/200546 Inlichtingen veldtoertocht bij de organisatie, Ronny Riemaecker 050/208846 Deblauwe Roland 0478/201538 Deelname leden WBV en BBR , 2 € Niet leden, 4 €
DVV Trappers
Al die mannekes die denken dat hier te veel modder ligt...Kom naar Wielsbeke..Wij hebben ook aquarius, twee schitterende bevoorradingen, spuitinstallatie met 20 slangen.........EN de redbull babes!!!!
NEE,neen , Zedelgem is een mooie tocht en een zeer goeie organisatie, maar voor diegene die nog twijfelen, ge kunt misschien in Wielsbeke ook eens komen proberen.
NEE,neen , Zedelgem is een mooie tocht en een zeer goeie organisatie, maar voor diegene die nog twijfelen, ge kunt misschien in Wielsbeke ook eens komen proberen.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Daarom ga ik juist naar Zedelgem!!!Edge wrote:Al die mannekes die denken dat hier te veel modder ligt...Kom naar Wielsbeke..Wij hebben ook aquarius, twee schitterende bevoorradingen, spuitinstallatie met 20 slangen.........EN de redbull babes!!!!
Wielsbeke zal er slechter bijliggen dan de Brugse bossen.
En Edge :reclame maken voor je tt moet je doen op je eigen topic,niet op die van een ander
- horny devil
- Mountainbiker
Post by horny devil »
wiender komn af voor de eerste keer denk ik
nog nooit gestart aan de groene meersen kenne wel de streke wey.je kunt us nie missn . altyd goegezint en a fond 
Geen extra controle? Pff, dan ga ik naar AppeltereCJ wrote:@Traxer: Het parcours gaat niet richting Aartrijke dus die "geheime" controle zal moeilijk worden.