Doar juste den topic gelezen van verleden joare,miljaaaarde!!!!
09/12/07 Zedelgem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- fast & furious
- Kerstman
- Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006
Post by fast & furious »
Tis nie waar dat géén leffe is op den après,é

- Gigi (Tetters Torhout)
- Mountainbiker
Post by Gigi (Tetters Torhout) »
ronny-ronny-ronny
wat doen de DVV'ers ons nu toch aan...
De zaterdag geven Karel Van Wijnendaele - en hare Laurenz hun welkom bij de oudjes fuif...
(ze worden 40 - maar af en toe kon ge dat al ne keer zien (van Laurenz dan toch))
Dat wil zeggen dat wij, de al heel oudjes, heel erg veel courage in een of andere doos zullen moeten zoeken om af te komen, maar we zullen er zijn. Lijfelijk dan toch. Hopelijk is het af en toe eens een kwartierke rechtedeure...
Toe zundoage
Alex
wat doen de DVV'ers ons nu toch aan...
De zaterdag geven Karel Van Wijnendaele - en hare Laurenz hun welkom bij de oudjes fuif...
(ze worden 40 - maar af en toe kon ge dat al ne keer zien (van Laurenz dan toch))
Dat wil zeggen dat wij, de al heel oudjes, heel erg veel courage in een of andere doos zullen moeten zoeken om af te komen, maar we zullen er zijn. Lijfelijk dan toch. Hopelijk is het af en toe eens een kwartierke rechtedeure...
Toe zundoage
Alex
hihi, ik hebben het voor elkaar gekregen.
Mijn prente verjaart ook zaterdag en wil graag naar Antwerpen voor het weekend, met mijne VISA
Mo ik heb wa kunnen schuiven, we vertrekken vrijdag en komen zaterdag avond terug.
Dus zal den dezen er ook bij zijn

Verklarend woordenboek:
Prente
- Oorsprong: Freddy devadder, geboren kluchtjes tapper
- verklaring: een persoon van het andere geslacht (meestal toch) die na een dure ceremonie een ring omdoet met daarin de datum van inlijving.
Mijn prente verjaart ook zaterdag en wil graag naar Antwerpen voor het weekend, met mijne VISA
Mo ik heb wa kunnen schuiven, we vertrekken vrijdag en komen zaterdag avond terug.
Dus zal den dezen er ook bij zijn
Verklarend woordenboek:
Prente
- verklaring: een persoon van het andere geslacht (meestal toch) die na een dure ceremonie een ring omdoet met daarin de datum van inlijving.
wuk ??slijkcrosserke wrote:Verklarend woordenboek:
Prente
al wordt "prente" al lang gebruikt, van vóór den freddy opkwam zulle
in mijn woordenboek is het eerder een tuttebel, een meisje/vrouw die zich ferm opdirkt en zich wat hautain gedraagt... waarmee ik niets over jouw "prente" wil gezegd hebben hé
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
- Traxer
- Kerstman
Misschien nen keer beginnen aan het "groot verklarend woordenboek der forumbikers" ? Nen jocca, nen fast, een jodelaïtje, etc etcslijkcrosserke wrote: Verklarend woordenboek:
Prente
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
Vooreerst in lange jaren zullen we dit jaar massaal afkomen naar Zedelgem
Maar niet getreurd Herstberge volgend jaar zijn we terug van de partij dit jaar past het moeilijk
en hebben we besloten om zondag te rijden
Maar niet getreurd Herstberge volgend jaar zijn we terug van de partij dit jaar past het moeilijk
Last edited by leffingenoartje on Tue 04 Dec 2007 21:58, edited 2 times in total.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
C.J. : Mijn geheugen zou na 2 jaar ook een beetje opgefrist moeten worden wat het parcours betreft.Met de vele "Brugse" tochten die ik reeds meerdere malen gereden heb,sla ik het wel ne keer door elkaar.
Bevat jullie tt veel privéstukken???
Aangelegde parcourskes???
Een hoog off-roadpercentage.
Een omschrijving van de groten toer zou mijn geheugen al weer een beetje opfrissen tenzij het parcours volledig veranderd is tov 2 jaar.
Bevat jullie tt veel privéstukken???
Aangelegde parcourskes???
Een hoog off-roadpercentage.
Een omschrijving van de groten toer zou mijn geheugen al weer een beetje opfrissen tenzij het parcours volledig veranderd is tov 2 jaar.